Dacia Duster Pick-Up: noua versiune derivată din Duster are 115 cai putere, sarcină utilă de 500 de kilograme și costă 22.500 de euro

Publicat miercuri, 21.10.2020 15:43 de Daniel Popescu

Dacia lansează în România versiunea Duster Pick-up echipată cu un motor diesel de 115 cai putere. Modelul are o sarcină utilă de 500 de kilograme și va putea fi achiziționat din 22 octombrie pentru 22.500 de euro.

Dacia a anunțat că va comercializa din 22 octombrie o versiune Pick-Up pentru Duster dezvoltată în parteneriat cu Romturingia, una dintre cele mai importante companii din România specializate în producția, conversia și amenajarea de caroserii pentru autovehicule.

Dacia Duster Pick-Up are la bază SUV-ul Duster și oferă ca noutate o benă cu lungimea de 1.65 metri. Volumul util al benei este de 1.000 de litri, iar sarcina utilă ajunge la 500 de kilograme.

Oblonul benei este realizat din materiale compozite pe o structură metalică și beneficiază de un sistem de acționare simplu și practic. Acesta păstrează designul exterior al hayonului care echipează varianta standard a lui Duster și integrează în partea superioară un al treilea stop.

Versiunea Duster Pick-Up poate fi achiziționată în nuanța de caroserie Blanc Glacier și este echipată cu jante de 16 inch.

Sub capotă, Duster Pick-Up are un motor diesel Blue dCi de 115 cai putere care oferă un cuplu maxim de 260 Nm la 2.000 de rotații pe minut.

Consumul declarat de producător este de 5.02 litri/100 kilometri în regim urban și 4.93 litri/ 100 kilometri în regim mixt.

De asemenea, Duster Pick-Up preia sistemul de tracțiune integrală și toate elementele de siguranță prezente pe versiunea standard a lui Duster, inclusiv sistemul de asistență la demarajul în rampă și sistemul de asistență la coborârea pantei.

Clienții interesați de noul Dacia Duster Pick-Up pot plasa comenzi în rețeaua comercială Dacia începând din 22 octombrie. Prețul de achiziție este de 22.546 de euro.

Via Dacia

  • alex, miercuri, 21.10.2020 15:50

    Neasteptata aratare. Si cam scumpa.

  • Kirotractor, miercuri, 21.10.2020 16:27

    Da, la banii ăștia putea să aibă și ea măcar 500 CP, dacă nu 1.000 ca e-Hummer-ul. :-) Ceva mai serios, exact informația cea mai importantă n-o aflăm de la AM -- prețul anunțat e pentru 2WD sau 4WD ?! ...Că altfel putem deduce motorizarea exclusiv diesel, spre încântarea amicului @PMC.

  • Kirotractor, miercuri, 21.10.2020 16:31

    Tot eu, dar nelogat din sfânta lene -- observ puntea-spate multilink, deci iar deducem că va avea măcar versiune 4WD.

  • Danuț Alin Niță, miercuri, 21.10.2020 16:37

    Aceeași căruță....acesta este rolul Daciei

  • Danuț Alin Niță, miercuri, 21.10.2020 16:38

    Si foarte scumpă ...ne întoarcem în anii 2000....bravo Dacia

  • bolovan, miercuri, 21.10.2020 16:42

    @Danut tu n-ai priceput ca dacia nu se adreseaza celor care vor o masina de firma, cu km putini, folosite pentru piata si care asa spera sa-si acopere complexul ca o au mica? Dacia se adreseaza unor oameni pragmatici, fara complexe de dimensiuni...care vor sa-si faca treaba cu costuri minime si confort decent.

  • daniel.popescu, miercuri, 21.10.2020 16:45

    @Kirotractor: Duster Pick-Up are tractiune integrala.

  • Kirotractor, miercuri, 21.10.2020 16:50

    @Daniel_Popescu: OK, mulțam pentru clarificare.

  • pipo, miercuri, 21.10.2020 17:50

    Multi si multe companii asteptau poate modelul asta dar pretul cred ca-i va dezumfla pe multi din ei. Imi pare socant de scump . La aceiasi bani iti iei Isuzu cu cabina scurta sau mai pui 10% si iti iei cu cea dubla sau chiar cred ca o pui de-un Mitsu L200 daca tii umpic si la design. Si nu cred ca-l putem compara pe Duster cu astia. Ma rog, conteaza si intretinerea ulterioara si mai ales post garantie ,dar tot cred ca raman incomparabile .

  • Fainosag, miercuri, 21.10.2020 19:48

    @Bolovan acum e clar Dacia nu se adreseaza mie

  • Ioeugen, miercuri, 21.10.2020 19:52

    Mai pui puțin și îți iei in Ford ranger

  • Ioeugen, miercuri, 21.10.2020 20:01

    @kirotractor...multilink?

  • PMC, miercuri, 21.10.2020 20:10

    @Kiro: Clar! Ma bucur ca e Diesel exclusiv! Model nou, cu Diesel exclusiv. Bestial! Diesel is here to stay! @pipo: corect, pretul e absurd! Iei L200 la banii aia.

  • Manu Mugurel, miercuri, 21.10.2020 20:15

    Ha Ha Ha ce caricatură auto , este oribilă estic vorbind !!!

  • @ pipo, miercuri, 21.10.2020 20:29

    Acum, depinde ce înseamnă aceeași bani. Dar la prețul ăsta 8000 de euro reprezintă o sumă mare. La 1.000.000 chiar nu ar conta https://isuzu-romania.ro/cabina-simpla-basic-1-9-4x4-mt/

  • Angajat Dacia, miercuri, 21.10.2020 20:31

    Mugurel ce zice dna mariana mare director Dacia , colegi tai sunt foarte dezamăgiti de atitudinea ta la job !!!

  • Ioeugen, miercuri, 21.10.2020 20:46

    Știe cineva ce fel de flex au folosit când au tăiat Dusterul sa facă pick-up?

  • Tribun Datsun, miercuri, 21.10.2020 21:04

    Nţ-nţ-nţ, cum se schimbă radical semantismul din cauza (deşi sunt tentat să mizez pe “datorită”) unei neatenţii, clar, involuntare. Particularizând, în loc de “estetic vorbind”, a rezultat (mai sus) “estic vorbind”. Expresie care, chiar şi aşa, apărută la întâmplare, îmi place la nebunie! Fiindcă vajnicii noştri “pro-occidentali” realmente “estic vorbesc”, indiferent ce – hipnotizaţi de ei înşişi – îşi imaginează. La urma urmei, vrabia savarină visează, chit că are picioarele îngropate trei sferturi în omniprezentul şi omnidefinitoriul mălai. Estic sau vestic vorbind, tot inestetic rămâne…Ce anume? Obiectul subiectului nostru (sau invers). De ce? Motivul este simplu: cheap cirip.

  • Octavian, miercuri, 21.10.2020 21:13

    Eu stiam ca cel mai scump Duster cu toate dotarile pe care le poti pune din fabrica era sub 20k. Cum naiba un pickup care sigur e mai spartan poate sa coste atat?!!???!!!!?? Ma asteptam sa vad ceva gen 16-18k.

  • Haha, miercuri, 21.10.2020 21:14

    Gata au aparut criticii. Stati calmi ca s-a cerut si se va vinde. Nu v-a cerut nimeni parerea de doi lei. Ce rost are sa critici ceva ce oricum nu ai cumpara?

  • Tembelus Rex, miercuri, 21.10.2020 21:28

    Toti carcotasi aicea,sa va luati rable second diesel din Deutchland daca asta nu va place.

  • Dragi co comentatori, miercuri, 21.10.2020 21:55

    Cui nu ii place acest model sa nu il cumpere. Simplu.

  • Manu mugurel, miercuri, 21.10.2020 22:10

    @angajat Dacia , mă surprinzi cite știi despre mine !!!!!

  • Gogu Forță, miercuri, 21.10.2020 22:13

    Am înțeles de la cineva din Dacia ,că aceste motoare diesel sunt echipate in producție în LIMITA STOCULUI, PS : niște stocuri rămase în Spania

  • Angajat Dacia, miercuri, 21.10.2020 22:17

    @Manu Mugurel, cum rămâne cu șpaga luată la angajare în Dacia , în departamentul achiziții -cumpărări ???

  • Tatraurs, miercuri, 21.10.2020 23:04

    Bagati pe Google (imagini) Duster Oroch.Sa nu va uitati nici la versiunea 2020(se vinde de cativa ani),la cum e echipata si nici la cat costa la altii.

  • Dorin, joi, 22.10.2020 09:05

    Cineva acolo de la Renault sau Dacia trebuie sa mearge de urgenta la un control !!!

  • Feisbucist, joi, 22.10.2020 09:29

    Prețul este ABSURD! Dacă Dusterul normal pleacă de la 12-13.000E, asta tot de acolo trebuie sa plece. La 22.000 E nici o șansa in fata granzilor pick-up ....

  • LR, joi, 22.10.2020 10:05

    Într-adevăr, la prețul ăsta, nu știu cum va convinge cumpărătorii. Dacă e preț de listă și dealerii vor face reduceri de vreo 20%, ar mai merge.

  • ds, joi, 22.10.2020 10:30

    Si de ce aș lua un Duster pick-up cu 22.500 euro cand aș putea da 12.000 euro pe un Dokker Van care are o sarcină utilă mai generoasă și volumul mult mai mare???

  • CiprianBi, joi, 22.10.2020 11:02

    Obiectiv, stie cineva de ce este cel mai scump Duster?

  • ediflorianus, joi, 22.10.2020 11:58

    Nu mă pot abține să comentez ... Mitsubishi L200 INVITE 2.2 Diesel MT ASG 150 CP 4WD - 27.834Euro (preț de listă)....

  • Tatraurs, joi, 22.10.2020 14:36

    @loeugen,m-am interesat acum la fabrica,n-a fost flex,au taiat-o cu foarfeca de tabla si au luat-o apoi un pic la pila.

  • Jony Memonik, joi, 22.10.2020 15:21

    E normal sa coste atata, de fapt e chiar un chilipir... Chiar nu recunoasteti ca de fapt se ascunde in spatele siglei Dacia un Nissan Navara reinterpretat?!? Daca nu a mers cu X-Class, sigur o sa mearga cu FreeDasteru' (adica in ritm de step)! PS: Free vine de la fara nimik in bena. Pps: eu unul chiar am sa verific ce scrie pe balamale...

  • LR, joi, 22.10.2020 15:28

    @ds E drept ce spui, dar, dacă eu aș avea nevoie de un vehicul cu platformă în spate, cum rezolvăm problema? Dacă vreau să car un cubitainer sau un obiect mai înalt ,nu mă pot descurca cu Dokker Van. 1410 Pick-up și Logan Pick-up nu se mai produc de mult timp; de fapt, nu prea mai fabrică nimeni pick-up-uri mici, derivate din autoturisme. Nu toată lumea are nevoie de platforme mari.

  • Feisbuceala La Max, joi, 22.10.2020 15:47

    Pe grupul DUSTER TRAILS e pupincureala maxima !!! Lauda aia orice surub / plastic de pe Duster. Iar cand apar postari cu VOPSIREA TAMBURILOR spate, este orgasm! :)))

  • netam-nissan, joi, 22.10.2020 16:12

    din poza cu capace la roti pare nivelul de obtiuni (fiindca se oBtin pe bani hehe) Comfort care costa 4x4 dizal 18.500. 4.000 in plus ceruti pentru haion-bancheta-centuri si alte chestii LIPSA imi par deci aiuristici. si bazata pe nissan navara nu e nici in vise dle jony memorik, ca ar fi egal cu fabricarea de purici pe picioare de elefant.

  • Jony Memonik, joi, 22.10.2020 16:49

    Haideti dle netam-distram ca am pretentii, sunt sigur ca sunteti un fin expert in alde modelele nissan si ati prins ideea cu "chilipirul". Dar asa cum ma uitam eu, dintr-un anumit unghi, vedeam-visam doar Navara. E clar ca ceva scartaie la ea... si nu la balamalele.

  • netam-nissan, joi, 22.10.2020 18:07

    expert in nissane sint ce-i drept dar nu si in subtilitati ca ale dvs dle Jony, deci scuze confuze va datorez. picupul asta e insa bun ca mi-a dat ideea sa pun flexu si pe Tiida mea sedan - mai hidoasa decit e deja nu are cum sa-mi iasa. ma gindesc sa ii sudez si sa chituiesc usile din spate ca tot au rugina si macarale lipsa. apropo, si astea sint lipsa pe duster picup deci cred ca 14.500 e pretu real si e o greseala de tipar la mijloc.

  • xxx, joi, 22.10.2020 19:24

    Dacia a prezentat ceva ce exista la OMV de câțiva ani (cred ca sunt câteva mii) si apar zeci de comentarii. CONCLUZIA: este încă o marca foarte iubita, împotriva tuturor criticilor ! De la venirea RENAULT, doar Dacia Pick-up cu motorul ala diesel de „tractor”(care după mine a fost un succes uriaș) a oferit ceva palpabil, in rest nu cred ca fac mașini doar ca sa ne facă noua plăcere sa comentam! Personal nu cred ca pot face vânzări in Europa suficiente cu un Duster 4x2 sau 4x4 cu 4 locuri + bena pentru plăcerea de a te plimba! Mai ales in criza asta! Eu zic ca este suficient pentru moment, daca vor simții in aer câștig fac Oroch si in Europa. Este scump, poate, dar si Romturingia trebuie sa câștige ceva! Tare mi-as dori sa fi avut șansa sa vad comentariile la Oltcit cu bena!

  • pipo, joi, 22.10.2020 19:51

    @AM : am cenzura ceva sau..? Pot sa jur ca am postat ceva la acest subiect undeva pe la prânz. Nu îmi aduc aminte sa fi scris ceva malițios sau altceva de genul..!

  • Tatraurs, joi, 22.10.2020 21:10

    @pipo,eu pot sa jur ca pana acum comentariul domnului Tribun Datsun care n-a mai postat de mult aici ( pe care-l respect si-l salut calduros ) nu aparea aici pana cum si cica e de ieri de la ora 21. Tare ciudat.

  • Parere, joi, 22.10.2020 21:39

    Cel mai ieftin competitor pt Dacia este cu 5k mai scump. Si-au facut treaba baietii, nu exista altii mai competitivi.

  • mip, vineri, 23.10.2020 00:11

    ha-ha-ha ... ce gluma bengoasaaa !!! 22.500 !!! din banii aia 17.500 e beneficiul !!! acum, mai seriosss ... ia priviti la legatura ce v-o afisez: https://www.ford.ca/trucks/transit-connect-passenger-van-wagon/2020/?gnav=header-trucks ce e asemanator ? si in cadrul ford, sunt de vinzare masini cu mult mai bine echipate la bani mai putini !!! daaar ! dumnealor bastanii din conducere cu masinile astea se adreseaza FMM-urilor (firmelor mici si mijlocii) ... aia au nevoie de genul asta de motorishte si le baga pe firma si le deduc la cheltuieli ... "toata lumea" multumita ! in special "ji-mechierii", mai putin clientii ... sa pare ca si bengosii de la renault-dacia au pus problema cam in halu' asta ... bizar dpmdv e faptul ca pretul astuia e mai mare chiar si decit al chinezului din familie, adeca, Spring ... da, Spring cara doar 325 kile, dar mai ieftinache si mai bine echipat ... la volumul de incarcare iarasi nu vad o diferenta notabila ... cit despre carburanti/energie nu e cazul sa vb acu' ... personal nu as lua asa ceva ... oroch-ul din mexic e muuult mai de dorit ... cel putin dintr-un punct de vedere : aspectul ! drumuri bune s-aveti !

  • Danuț Alin Niță, vineri, 23.10.2020 11:49

    Voi nu vedeți cum Dacia scumpesc mașinile doar in Romănia fără ca noi cumpărători să ne dăm seama !!!!!!

  • Manu Mugurel, vineri, 23.10.2020 13:03

    La noi in Romania liderul de sindicat Dacia candidează la alegeri - deputat PSD !!!!!!!!!!

  • Kirotractor, vineri, 23.10.2020 14:25

    @mip: Te rog stimabile să nu compari ditamai Dacia Duster cu Renault Oroch, care-i atât de prăpădit încât costă la mexicanos... de la 13.233 € !!! :-) E mai lung ce-i drept cu 36 cm și are 5 locuri cu ușile aferente PLUS benă pentru 9.267 € în minus...dar nu-i thuringian ca al nostru.:-P Plus cv.aut. opțională (4 viteze cu convertizor hidraulic.) La banii ăștia nu e 4x4, dar are măcar un motor adevărat de 2.0 l și 140 CP încă din varianta de bază (cu climă de serie printre altele). Brazilienii și columbienii (unde se și asamblează) pot opta și pt clasicul 1.6 l aspirat.

  • pipo, vineri, 23.10.2020 14:38

    @@pipo : Isuzu cabina simpla avea oferta de fix 22.500 euro pana alaltaieri , iar cabina dubla era la 24-25.000 euro . S-au reorientat repede baietii . Iata deci cum se fac preturile si se modifica de pe o zi pe alta . Nu au vandut ei niciodata cabina simpla la 30.000 euro , stiu asta fiindca relativ de curand am vazut preturile cand m-am uitat dupa un L200 pe care-l luase o cunostinta , iar alaltaieri am intrat din nou pe Isuzu unde tronau scris mare ofertele.

  • MarDark, vineri, 23.10.2020 14:44

    Nu stiu unde vezi tu isuzu la 22 de mii dar la ei pe site este asa: Nivel echipare: Basic Pret cu TVA (euro) 30.963€ Pret discount lansare cu TVA (euro) 29.488€ Varianta troaca single cab. Mai are rost sa iti caut la L200?

  • netam-nissan, vineri, 23.10.2020 14:45

    vedeti, am bunghit la fics pretul real de 14.500 euroi, cu cabina simpla la lipsuri dar cu 4x4 si dizal in plus. dl tribun-datsun le aduce din condei inexorabil de subtil (hehe) pe felia estetica, dar io cel putin as cumpara si maine tot picupul scurt la 14 mii jumate, tot 4x4... insa cu benzinar de doi litri.

  • dan_grc, vineri, 23.10.2020 14:46

    AM are liber vineri ? Week-end placut :).

  • netam-nissan, vineri, 23.10.2020 14:55

    da dle dan_grc, se pare ca au ajuns la conace si s-au boierit deja. uichend placut si dvs va urez dar si redactorilor + colegului edikk pe malu piscinei domniei sale asteptind sa i se incarce tesla din voltareno-panourile viloacei. atentie ii recomand totusi sa nu se supra-incarce si doamne feri sa-l loveasca in oo la pornire.

  • pipo, vineri, 23.10.2020 15:08

    @MarDark : vad si eu ce preturi au acum pe site, eu am scris mai sus ca erau total alte preturi pana alaltaieri cand s-a lansat Duster .Daca vrei ma crezi sau nu ,imi e indiferent , se poate verifica pt. cine vrea cu adevarat. L200 avea deasemenea oferta mult sub 30.000 euro, cred ca era 26-27.000 .

  • tribun-datsun, vineri, 23.10.2020 19:48

    Eh, io aş fi vrut să rămân cu majuscule, conform dospirii ego-ului propriu, dar, dacă dl. netam preferă modestia grafică şi cratima cea de toate zilele, atunci mă conformez cu drag. De azi înainte, voi fi “tribun-datsun” ;)