Dacia Duster debuteaza pe strazile din Bucuresti la Premiile Gopo

Publicat joi, 25.03.2010 10:37 de Bogdan Mirică

Dacia va pune la dispozitia invitatilor Galei Premiilor Gopo 8 exemplare Duster, in calitate de sponsor principal. SUV-ul va debuta astfel pe strazile capitalei transportand regizori si actori.

Lansat cu mare fast la Geneva si mai apoi la Bucuresti, Dacia Duster va putea fi admirat saptamana viitoare si pe strazi. Cel mai nou model din gama va debuta in seara zilei de 29 martie 2010, la cea de-a patra editie a Galei Premiilor Gopo - Premiile Industriei de film din Romania.

Rolul SUV-ului va fi acela de a aduce pe covorul rosu invitatii evenimentului. In acest an, Dacia pune la dispozitia prestigiosului eveniment al cinematografiei o flota de 8 vehicule Duster. Personalitati din lumea filmului romanesc, actori, producatori si regizori, vor fi primii pasageri transportati in noul 4x4.

Ceilalti aproape 800 de invitati ai Galei vor putea doar sa admire Duster-ul odata cu sosirea flotei. Dacia nu este la prima actiune de acest gen, constructorul din Romania fiind partenerul evenimentului cinematografic inca din 2008.

Tudor Giurgiu, presedintele Asociatiei pentru Promovarea Filmului Romanesc (APFR), a declarat: "Suntem mandri ca Gala Premiilor Gopo – Premiile Industriei de Film din Romania are ca partener principal, Dacia, primul brand romanesc. In 2008 am mers cu Logan, in 2009 cu Sandero, in 2010 cu Duster. Un 4x4 veritabil pentru a 4-a editie a Galei. Ne bucuram sa ne plimbam oaspetii cu masini Dacia, asa cum la Festivalul de la Cannes se intampla cu Renault. Premiem valorile industriei de film din tara noastra, care au mult succes si in strainatate, in parteneriat cu o valoare certa a industriei si exporturilor romanesti, Dacia", a incheiat Giurgiu.

via | Dacia

  • ironR, joi, 25.03.2010 11:37
    frumoasa initiativa

    .

  • Gogu, vineri, 26.03.2010 10:19
    Duster

    Daca si asta e suv apoi tureg-ul sau q5-ul ce sunt? Lasati-ma cu gunoiul asta...doar 1.1 tone?! un golf 5 are 1.45 tone..plastic is fantastic..

  • Carlos, vineri, 26.03.2010 13:25
    @Gogu

    Da, Duster e un SUV. Un SUV compact. Daca ai avea un minim de cunostinte in domeniul auto, ai intelege dimensiunile mici impreuna cu lista restransa de echipamente si sistemul 4x4 Nissan usor, nu au cum depaseasca 1290 kg. Greutatea redusa denota agilitate in offroad, deci un avantaj in fata concurentei.

  • Corleone, sâmbătă, 27.03.2010 04:32
    @Carlos

    Adica spui ca e coaja, nu? :) Adica aia de la VW sunt niste idioti ca fac masina de 1.45 tone, nu? Ii pun e plumb in podea ca sa para mai cu greutate, nu? E usoara ca sa poate face fata retardatul 1.5 Dci. E usoara ca sa fie ieftina E usoara la fel ca masa redusa a creierului celor care o s-o cumpere bai necircumvolutionatule & CO. E usoara ca nu o sa aiba mai mult de 4 stele la NCAP, asta cu tot cu spaga de la Renault. Adica de ce Clio 3 Dci e aproape la fel de grea? are 1175Kg ... aaa... si Clio3 e tot de la Renault, dar la aia au petrecut ceva timp s-o proiecteze bai stufaris, s-o ranforseze ca sa nu mori in ea!! (desi n-ar fi mare pierdere). Duster e facuta pe genunchi, pentru oameni ca tine, care au condus doar Dacie 1300 buna de Remat si care se bucura la "masina noua si ieftina si buna" Trezeste-te saracie!! Daca nu ai bani de MASINA macar las-o mai moale cu laudele nefondate pentru cojile astea ieftine numite Dacia. Ne bucuram pe buna dreptate ca avem locuri de munca datorita Daciei, toata stima! Dar de aici pana la a o ridica in slavi e deja aberatie, bai dezlanatule. Bine ca cei de la Automarket iti mai sterg din cand in cand comentariile elucubrante.

  • moxxu, sâmbătă, 27.03.2010 06:15
    @Carlos

    Esti inginer mingicar cu diploma cumparata cu produse agricole sau vanzator de masini? Daca e ceva redus la Duster si se masoara in kilograme, aceea este masa, nu greutatea. Greutatea, pentru orice om de bun simt, se masoara in N, adica Newton, sau in cel mai fericit caz poti folosi kgF (pentru tine, kilograme forta). Dar vezi tu, chestiile astea banale deja sunt subtilitati pentru tine, chiar nu ma astept sa le intelegi. Credeam ca ne spui ca e usoara pentru ca are plafonul sau capota din fibra de carbon, sau suspensia din aliaj de aluminiu. In afara de copilaria nefericita, frustrarea ta mai vine si din faptul ca lucrezi pe coji de seminte la (sau pentru) Dacia?

  • Carlos, sâmbătă, 27.03.2010 10:44

    Ce se mai agita mascaricii astia =)) cititi cu atentie ce am scris:)) Chestiunea e ca pe mine ma doare-n cot ca nu pricepeti voi , atat timp cat mesajul trece dincolo la cei interesati. Asta e ideea :) Voi repeta sub alta grafica: Dacia Duster: 1. Dimensiuni reduse 4.31m lungime, 1.82 latime, 1.69 inaltime 2. Lista restransa de echipamente 3. Lightweight "All Mode 4x4" (sistem 4x4 compact, ultrausor) Rezulta max. 1294 kg Duster e cu 250 kg mai usor decat o Skoda Yeti 2.0 TDI. Daca luam in calcul si motorul 1.5 dCI care se inscrie in tendinta de downsizing, atunci totul capata sens.

  • BBB, duminică, 28.03.2010 23:46
    Adica?

    @Carlos, te agiti degeaba sa explici retardatilor despre offroad, ei nu se pricep la tehnica nici macar on-road. Nu stiu decat una si buna: "asinile germane sunt bune, celelalte sunt gunoaie". @gogu si @Corleone: Ba baieti, mai puneti si voi mana pe carte si ca sa o cititi, nu doar sa faceti din ea cornete! Ati afla si voi ca Nissan (care tehnologizeaza Dusterul) in offroad se pisa pe X5, Q7 sau alte mini-tancuri cu nume imbecile. Si dupa aia sa spuneti ca ala e mai bun ca alalalt... @moxxu, ti-a luat mult sa cauti pe google diferenta intre masa si greutate? sau abia ai auzit-o la ora de fizica si ti s-a parut o chestie nemaipomenita? Si in afara de morala de doi bani, ceva inteligent chiar nu ai de zis?

  • JeremyClarkson, luni, 29.03.2010 10:24
    Hai sa ne omoram

    Doamne...tara de frustrati. Mi se rupe mie ca Dusterul are nu stiu ce masa*(asta e pentru moxxu)...ca are nu stiu ce motor...si mai ales deja sa incep sa ma cert ca s-ar putea sa nu fie fiabila din cauza motorasului de 1.5dci.Oameni buni...cui nu-i place sa n-o cumpere(oricum e cam uratica) si cu asta basta.

  • SS, luni, 29.03.2010 13:17

    dacia duster nou nouta ruginita expusa in showroom. http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=870.msg16380#msg16380 Mai comentati dragi patrioti de cazanu' asta infect.

  • moxxu, marţi, 30.03.2010 00:17
    @Carlos & CO

    Iti arata omu' "negru pe alb" ca toba e putreda si tu il faci scarba? Esti un gentleman! Desigur, toate masinile NOI pe care le-ai cumparat tu pana acum, asa aratau ... @BBB Ai pus punctul pe i: nu e nimic inteligent de spus despre Duster. Hai sa-ti spun ceva inteligent, nelegat de Duster: http://www.km77.com/00/volkswagen/tiguan/gra/213.asp (esti pierdut? inca odata, nu am pretentia sa stiti despre ce e vorba). @JeremyClarkson Normal ca ti se rupe... alt fel ti-ai fi dat seama ca masa are legatura DIRECTA cel putin cu: 1. SIGURANTA pasiva (vezi inertie, vezi Clio3) - tu vrei sa mori imprastiat 2. Partea de NVH (deja sunteti in ceata) - tu dai muzica mai tare V-am jignit? Ne vedem la urmatoarea stire despre Duster. Pana atunci, va invit inapoi in pestera.

  • Mihai, miercuri, 31.03.2010 03:21
    Subtilitati pt moxxu

    Sa inteleg ca tu te cantaresti sa-ti afli masa (in kg) si nu folosesti termenul profan de ,,greutate'', n-ai xeroxat niciodata cursuri, le-ai facut fotocopii si intotdeauna ti-ai cumparat pantofi sport marca X nu adidasi. Sa stii ca noi astia de la tara (Buc), posesori de cazane si renouri, vorbim mai popular, dar poate dv ati fi vreun boier mai pretentios de la oras care isi conduce masina cu manusi albe si cravata, cu limbaj mai elevat. Ai dreptate, in talon scrie masa proprie, dar ala e un document oficial. A propos, talonul e al unui Clio Symbol (masina de naveta). 150 K de la 0 km in 4 ani. Culmea facuta in Turcia, dar stii ce bine e sa te urci in masina, sa-i dai cheie si talpa, fara sa vizitezi compartimentul motor sa-i mai completezi uleiul sau alte mici surprize pt. a-ti condimenta viata? Aveti dreptate, da-l incolo de cazan ruginit (sincer am dubii), mai bine luam SH teutone fatoase si obosite