Dacia Duster Black Edition: versiune specială pentru piața din Marea Britanie
Departamentul de marketing Dacia UK nu stă degeaba. Pentru a atrage noi clienți, a creat o ediție specială a SUV-ului Duster. Aceasta va fi vândută doar pe piața din Marea Britanie.
Dacia a creat o ediție specială Black Edition a modelului Duster.. Este însă un model dedicat doar clienților din Marea Britanie și celebrează Festivalul Vitezei de la Goodwood, după cum spune comunicatul oficial de presă. Pentru acest model special, Dacia UK a folosit un Duster Ambiance dCi de 110 CP cu tracțiune 4x2. Modificările aduse se referă doar la partea vizuală, motorul fiind cel de serie.
Dacia Duster Black Edition este îmbrăcată cu folie de culoare negru mat, jante de 18 inch închise la culoare plus două proiectoare montate pe plafon. La interior, Dacia UK a instalat un sistem multimedia Kenwood cu display de șase inch, Bluetooth, DAB Radio, sistem de navigație Garmin, conectivitate USB și iPos și posibilitatea de a reda DVD-uri video.
Potențialii clienți din Marea Britanie trebuie să plătească 17.575 lire sterline pentru această ediție specială Dacia Duster.
Via worldcarfans
-
Scrooge, sâmbătă, 20.07.2013 11:28
De la acest gen de masina poti lua umilinta suprema. Cum? Sa ramai iarna inzapezit pentru ca nu ai 4x4 si sa fii intrbat de ceilalti de ce nu inaintezi si daca ai nevoie de ajutor, eventual sa mai treaca si unul cu un Peugeot 106 pe langa tine.
-
@Scrooge, sâmbătă, 20.07.2013 12:39
Sa nu exageram. Cu garda la sol pe care o are Duster, chiar si 4x2, e mult mai probabil sa ramana inzapezit un Peugeot 106, decat un Duster.
-
@@Scrooge, sâmbătă, 20.07.2013 13:16
Daca ai cunoaste si legile fizicii, in special cea a greutatii raportata la suprafata de contact dintre pneu si stratul de zapada ai intelege de ce am facut referire la Peugeot 106. Cauta curse auto pe zapada (cred ca a participat si Dusterul in varianta de prototip la asa ceva), analizeaza-le pneurile si compara-le cu cele ale Dusterului din articol. E si garda la sol importantanta, daca e mai mica decat stratul de zapada masina devine complet blocata, oricum un Duster intra mai mult in strat decat un 106 datorita greutatii.
-
Mihai, sâmbătă, 20.07.2013 14:49
@Scrooge Ma faci sa rad cu "fizica" ta... Ce pneuri are Duster si ce pneuri are un Peugeot 106? Cu ce unghiuri de trecere vine Duster si ce unghiuri de trecere are un banal autoturism de clasa mica/mini?
-
Mihai, sâmbătă, 20.07.2013 16:28
Aici nu discutam de curse auto / raliuri pe zapada si drifturi controlate. Discutam de o utilizare normala in viata de zi cu zi. Astea fiind spuse, revenind la comparatia Duster - Peugeot 106, devine cu atat mai penibil apelul tau la "legile fizicii".
-
serd, sâmbătă, 20.07.2013 20:19
Masina din imagine e 4x4!
-
@serd, sâmbătă, 20.07.2013 20:21
nu este, pentru ca n-are farurile "innegrite".
-
Manuel, duminică, 21.07.2013 06:30
Dusterul asta este o masina buna pentru mers pe drumuri de tara, este apreciata de primarii de la tara, nu ca ar fi comoda, ci sa nu ramai suspendat undeva prin gropi sau sa nu te inglozi prin noroaie. Dar in rest spatiul pentru locurile din spate e destul de mic, porbagajul nu exceleaza. Am iesit la munte cu Dusterul unui prieten, am stat trei in spate, dar am fost cam inghesiuti, la bagaje am reusit sa punem strictul necesar iar gropile de pe drumul de munte le cam simteam. Singurul avantaj ca poti sa mergi pe drumuri denivelate pe care cu o masina mica ti-ar fi mila. In poza nr 5 arata de parca ar fi aripa busita... Interesant.
-
@Serd, duminică, 21.07.2013 08:36
De unde ai dedus? Dai cu bota in balta!... Pe langa faptul ca scrie in articol explicit ca e vb de 4x2 daca te-ai uita la faruri ai vedea ca sunt cele pentru versiunea asta, pentru ca pe toate modelele 4x4 farurile sunt pe fundal negru. Daca nu stiai noteaza-ti undeva sa stii data viitoare! Duster-urile pot fi astfel foarte usor diferentiate si in trafic.
-
@@serd, duminică, 21.07.2013 11:59
versiunile 2x4 au punte pe spate, iar cea din imagine nu
-
io, duminică, 21.07.2013 14:21
Toate automobilele din lume au "punte spate", poate te referi ca are cardan. Si nu, nu se vede niciun cardan de transmisie.
-
dytu, duminică, 21.07.2013 17:35
asta din imagine e 4x4
-
fluier, duminică, 21.07.2013 17:47
cel mai mult ma incanta: conectivitate USB și iPos ....vreau si eu pe masina mea =)) glumeam
-
lorinczi.thomas, duminică, 21.07.2013 21:48
Turnati repede cand vin modificarile acelea!
-
Alex Radoi, luni, 22.07.2013 01:03
Corect, cea din imagine este 4X4, are puntea spate cu planetare. La 4X2 iti sare imediat in ochi cu puntea clasica semirigida, care e foarte vizibila si are si ecartamentul spate mai mic.
-
Pro, luni, 22.07.2013 10:04
@Manuel Spatiul din spate e destul de mic, comparativ cu ce ? Chiar sunt curios la ce te-ai raportat cand ai dat comentariul. Stii ca-i logic si corect sa te raportezi la ce gasesti in segment, nu? Portbagajul Duster de 475l e mai mare decat la un Ford Kuga, Skoda Yeti sau Renault Koleos. Deci nu-i tocmai micut, dar nici cel mai mare din clasa intr-adevar. Mila? Stai linistit, ti-ar fi mila sa intri pe drumuri rupte de civilizatie si cu un Yeti sau ix35, nu numai cu o masina mica. Specificatii, aspect, pret - acestea sunt cele care creaza acea "retinere", pe cand la Duster n-ai nicio teama. In fine, ai condus Duster sau judeci dupa locul celui din dreapta? La volan impresiile sunt de obicei altele. Duster are un tren de rulare diferit de restul gamei Dacia, suspensia fiind foarte elastica si confortabila. E facuta special sa te ajute sa nu simti tare gropile minore. @Alex Radoi Ce vezi tu in spate, NU sunt planetare, ci bara antiruliu & elemente suspensie.
-
Nae, luni, 22.07.2013 13:09
Pimp my ride :)
-
newton, luni, 22.07.2013 13:55
Versiunile 4x4 ce se vand in Romania, au punte spate independenta (multilink), iar cele 4x2 au punte spaet semirigida (in genul celei de pe Logan). Masina din imagine are punte spate multilink. (Se vede de la o posta). Voi, spuneti ca aceasta editie vine doar in versiune 4x2. Asta inseamna ca pentru Marea Britanie, s-a oferit doar puntea spate multilink, pentru toate versiunile de tractiune? Interesant.
-
ovidiu, joi, 25.07.2013 01:04
17.575 pounds? E vreo gluma cumva?
Citeste si
-
MODELE NOI | vineri, 21 noiembrieNoi detalii despre Leapmotor B03X: autonomie de 500 de kilometriLeapmotor a publicat mai multe detalii despre noul model electric A10. Pe piața europeană, noul model va fi vândut sub numele B03X și promite o autonomie de 500 de kilometri. Citeste tot -
MODELE NOI | joi, 20 noiembrieRolls-Royce Black Badge Ghost Gamer: exemplar unicat inspirat de jocurile video din anii '80Rolls-Royce a prezentat un nou exemplar unicat al lui Ghost Black Badge. Noul exemplar unicat este inspirat de jocurile video din anii ’80. Citeste tot -
MODELE NOI | joi, 20 noiembrieNoul BYD Atto 2 Plug-in Hybrid: 1.000 km autonomie combinată și 28.200 de euro în SpaniaÎn cadrul unui eveniment special, care a avut loc la Barcelona și la care a participat și Automarket, chinezii de la BYD au dezvăluit public noul Atto 2 DM-i. Cu alte cuvinte, versiunea Plug-in Hybrid a modelului asiatic. Prețurile încep de la 28.200 de euro în Spania. Citeste tot -
MODELE NOI | joi, 20 noiembrieNissan lansează noul Navara cu design modern și motor mai puternicNissan a lansat noul pick-up Navara. Noua generație prezentată în Australiaadoptă un design mai robust și mai dinamic. Acesta împarte o mare parte din ingineria de bază cu Mitsubishi Triton. Citeste tot -
MODELE NOI | miercuri, 19 noiembrieNoul Porsche Cayenne Electric, cel mai puternic Porsche de serie din istoriePorsche a lansat oficial noua generație electrică a lui Cayenne. Cu un propulsor care dezvoltă 1156 cai putere, noul Porsche Cayenne Electric este oficial cel mai puternic Porsche de serie produs vreodată. Citeste tot
Imi place cum arata, ideea e super, dar trebuiau sa-l ofere 4x4.