Dacia despre Logan facelift: "Nu comentam"
Oficialii uzinei de la Mioveni nu comenteaza informatiile aparute astazi in presa despre facelift-ul berlinei Logan.
In stirea difuzata de site-ul nostru la mijlocul zilei va anuntam ca finlandezii de la WorldCarFans anticipeaza un posibil facelift pentru berlina Logan. Se pare ca jurnalistii straini nu s-au inselat, mai multe surse romanesti anonime confirmand viitorul facelift pregatit pentru sedanul low-cost.
Acesta ar urma sa imprumute mai multe elemente de design de la actualul Renault Sandero, lansat deja in Brazilia la sfarsitul anului trecut. Dacia a confirmat involuntar aceste zvonuri atunci cand a comandat fabricii Elba din Timisoara un lot de blocuri optice fata si spate cu un design restilizat.
Este foarte posibil insa ca aceasta comanda sa fie facuta pentru viitoarea versiune hatchback, asteptata deja in Romania de ceva vreme.
Oficialii Dacia au fost contactati in cursul zilei de astazi pentru a confirma informatiile aparute in presa. "Nu comentam. Aceasta este pozitia oficiala a Dacia" au raspuns reprezentantii companiei intrebarilor reporterilor Mediafax.
Constructorul roman va lansa pe piata romaneasca o varianta restilizata a berlinei Logan in a doua jumatate a acestui an, productia modelului urmand sa demareze la scurt timp dupa. Debutul mondial va avea insa loc cel mai probabil la Salonul Auto de la Geneva, care isi va deschide portile luna viitoare.
via | Mediafax
-
TDI, joi, 07.02.2008 19:47
daca nu comenteaza oficiali de la dacia inseamna ca e adevarat cu logan facelift
-
dan, joi, 07.02.2008 20:19dacia
Ca sa vezi spate de reno 19 din ani 80 si fata de fiat grande punto.Facatura de romani .Sigur zdrangane din toate incheieturile.
-
raultm, joi, 07.02.2008 21:33@dan
Ar trebui sa fii mandru ca tara noastra are un producator de automobile . Sie fie el cum o fi e al nostru , al romanilor si daca deschizi putin ochii ai sa vezi ca evolueaza de la model la model . Ia ca exemplu Skoda ;)
-
slider, joi, 07.02.2008 21:48
nu e rau deloc ar fi kiar o evolutie mai ales dak partea tehnik se va aduce la zilele noastre dar sunt sigur k dak va arata k in poza aceea va fi mult critikta k este o copie fidela a lagunei 2. plus k va fi mai scumpa dak se va moderniza foarte mult, acum om trai si om vedea dak o sa fie mai bun k actualul o sa il iau in considerare.
-
Florin, joi, 07.02.2008 22:32Sa nu fim rai
Multa lume comenteaza pe ici si pe dincolo ba ca scartaie ba ca nustiu ce. Parerea mea este ca Dacia face o traba super buna si acest nou model este bine venit , abia astept o masina romaneasca climatronica si cu ESP si cred ca asta va avea, eu pana in 15000 Euro as da si pe o masina romaneasca,Bravo Dacia .
-
lol, joi, 07.02.2008 22:34pt Dan
Bai Dane mai cum le sti tu pe toate...poate esti mama omida.... de unde sti frate ca zdrangane ....ai fost cu ea?....bicicleta pe care o conduci acu ( ca bani de o masina nu ai) nu zdrangane...
-
Stanica, vineri, 08.02.2008 01:02Logan
Abia si-a luat romanul dacie noua (ma refer la cei care au logan), si deja modelul sau nu va mai fi la moda. Va crapa de invidie pe cei care vor avea modelul nou... si el mai are de platit rata inca patru ani, plus ca are o bataie undeva in partea dreapta si o problema la vantul dintr-o parte :)))))))
-
Lucci, vineri, 08.02.2008 01:12Logan S Line
Ce face-lift ba, voi nu vedetzi ca e alta masina
-
Andrei, vineri, 08.02.2008 03:04dacia` ...
Oricum ar fi` ... is masini facute de "romani" ;;) orice ar iesi sa speram k performantele atinse vor fi depasite si confortul va creste vizibil` :x
-
GIGEL, vineri, 08.02.2008 03:08lol
hai ba sa fim cinstitzii logan-urile sunt varza mai ales dupa un an blestemi ziua cand teai gandit la varianta LOGAN facetzi productie ulta si proasta la un pretz accesibil LOL
-
bob, vineri, 08.02.2008 03:31
fata de loganul actual e diferenta... acum sa il vedem p strada dak arata k in poza :) oricum o da bn
-
Andrei, vineri, 08.02.2008 04:29Hai bai
Hai mars totzi fitzosii care s-au nascut cu bmw si a4...ia mai taceti din gura ca loganu e kkt si nush ce, pt cat costa e o masina f buna, si nu inteleg ce naiba iti trebuie masina care sa ajunga de la 0-100 in 4 secunde, si sa prinda 300, mai ales in romania, chiar nu inteleg....Loganul asta din poza, daca chiar va fi un logan restilizat, arata foarte bine, si cine stie, poate pun motor de megane ca pare putin mai mare si spatele aduce foarte mult cu renault laguna dupa parerea mea..
-
mc, vineri, 08.02.2008 04:42opinii
Mda numai fitosi cu aere de BMW si AUDI SECOND Daca sunte-ti buni de ce nu va faceti voi fabrica de automobile?Eu am condus si logan si bmw si audi si matiz si multe altele.Ideia este una.Toate m-au dus unde am vrut si cu ce viteza am vrut.Logan am mers cu 140 lejer si unde mergi tu cu 140 ? decat pe asazisa autostrada a soarelui????Mai ai unde?Si nu troncanea si nici nu scartaia.Daca ,,,carati cartofi cu ea ( cum am vazut de plangea saraca masina) si o luati prin toate gropile ( de parca nu ar fi peste tot) cat sa reziste o bucsa?De cate ori parcati pe borduri de 25 cm? si le urcati ?Normal ca ceva o sa cedeze?De ce nu luati un logan si mergeti cu el pe autostrazile din Germania.Va garantez EU ca nu va troncanii in 5 ani deloc( ca nu sunt gropi) O masina noua este binevenita,ca orice noutate.Apropo daca ati avut curiozitatea sa cititi pe unele carti tehnice va arata si DURATA MEDIE DE FUNCTIONARE ca la orice produs , fie ea masina , avion,tractor fier de calcat sau bec.Daca-ti iei masina nu trebuie sa dureze o viata.Eu astept noua masina logan.BravoO firma care PRODUCE ceva, nu face doar bisnita.Este mare lucru sa produci ceva orice ar fi el.Habar nu aveti cat se munceste la un proiect si sa schimbi o linie de asablare.o zi buna la toata lumea
-
raul, vineri, 08.02.2008 05:49da
foarte corect mc
-
valy insidr, vineri, 08.02.2008 07:01log facelift
BRAVO MC 100% de acord cu tine! LOGAN e singurul nostru produs de export care se vinde frate....in germania sunt liste de asteptare pt MCV1 poate nu stam foarte bine la capitolul fiabilitate dar de foarte multe ori vina nu este decat a propietarilor care nu respecta CONDITTILE DE EXPLOATARE NORMALE A UNEI MASINI NOI !
-
io man, vineri, 08.02.2008 07:14terminati mah cu vorba, pt k io
am logan la serviciu de 1 an si 8 luni si face saracu kilometri, nu sta, mere zilnic 8 ore in continuu, k e vara k e iarna( ce e drept il si ingrijesc) dar MERGE BAH SA STITI,si stiu ce spun,dar tre sa comentati voi astia cu capu' mare. Dar cine e mai priceput k romanu'.....uufff
-
mine, vineri, 08.02.2008 07:52pt comentatori
Daca avea alta emblema caroseria erati in stare sa ii lingeti cauciucurile ca miros a masina straina. N-aveti un covrig in burta si faceti talente.
-
Smen, vineri, 08.02.2008 07:54frumusel
arata destul de bine....chiar ar fi interesant sa vad pe strazi noul logan cu facelift....
-
tiriluc, vineri, 08.02.2008 08:07LOgan
Vai de mama lui, ne trezim poate la anul, ca le cheama pe toate acasa , ca s-a ruginit piesa dintre volan si scaun :))) .Am vazut ieri un BMW , din 98 , euro 2 , cu 160.000 km, 1.6, gram de rugina nu avea si costa 2500 euro fara taxa pe prostia noastra . Nu cred ca Dacia va produce ceva de calitate decit atunci cind se va bate cu concurenta pe piata si nu ii va tine spatele nici un ministru PD-ist sau PDL-ist sau m..........ist .Vai de Dacia dupa ce intra si Ford,Mercedes si Porsche in Romania .Vor fi muritori de foame, ca de prostie si puturosenie is cunoscuti.:)))
-
Nae, vineri, 08.02.2008 08:19vanzari
Dacia sta mai bine la vanzari afara decat intern (ceea ce spune ceva despre mentalitatea romanilor comparata cu altii). Daca reuseste sa scoata inca un model relativ ieftin are shanse sa creasca si mai mult decat a facut-o deja(numai carcotasii nu vad asta). Logan nu este o masina cu pretentii de limuzina de clasa superioara; in clasa ei de pret si marime isi face treaba. Nu concureaza nici cu bmw, nici cu audi, nici porsche(?), nici cu mercedes sau ce marci premium mai pomeniti. Atat timp cat se vinde e bine pentru toata lumea.
-
Tavi, vineri, 08.02.2008 08:34Logan
Arata binisor, astept sa vedem finisarile si dotarile standard. Pentru cei care detin un Logan: Nu mai faceti comparatie voi intre loganul pe care-l aveti si alte marci consacrate.Nu exista termen de comparatie decat la un singur punct ,'' toate sunt autoturisme'' Dacia trebuie sa invete sa produca la standardele calitatii si sa-si puna la munca inginerii din cercetare ( Care dorm de peste 25 ani). Piata auto e saturata de masini care pretind ca sunt autoturisme. Logan , in speta Dacia , a inceput sa se trezeasca din somnul ce-l de veci . Astept acum sa-si bea cafeaua si sa inceapa sa munceasca cu adevarat.
-
ady, vineri, 08.02.2008 08:51rugina
nea tiriluc tot vb de rugina la logan ..am vazut la mertzan dupa trei luni iesind rugina afara prin vopsea.....de asta ce zici ....sa vezi si sa nu crezi....nu va tot agatzati de el k ii sa k ii sa...sau poate ai 1300 si visezi ...dar faci k vulpea..dak nu ajunge la struguri zice k is acri si pleaca moarta de foame fiind
-
alex, vineri, 08.02.2008 08:56ptr comentatorii de kkt
D-aia a ajuns Romania.ca sunt unii 90%si mai mult pe care ii freaca grija de altii si in afara de o rabla second hand ciordita de afara n-au nimic.exact cand mai scoate si cate un roman capul si face cate o schimbare sar alti 50 sa-l ingroape din nou.Se pare ca ne meritam soarta.si o confirmam prin actiunile noastre de zi cu zi de la DECEBAL incoace.Vorba unui istoric care lucra la arhivele romane:dupa cucerirea Daciei, romanii au facut-o provincie de detentie pentru criminalii si tarfele Imperiului Roman . Asa si despre Logan sau despre Aro sau...alta masina facuta -asamblata in Romania.n-am vazut o reactie asa "de buna"la stirea ca renaste Trabantul-si vorba aia o gramada de cartoane si un motor de stergator de parbriz de la un tanc.Dar cand e vb de un produs romanesc noi ne fortam sa-l bagam in cacat din prima.O sa vedeti unde o sa aduca hipermarketizarea cu tot felul denume carefour/bila/etc.-la salarii dincare o sa ne luam biciclete-in rate,si alea facute in china ca-s mai ieftine.dar e mai cool sa mergi in occident sa ciordesti ceva,sa stai 6 in dormitor ca sa-ti platesti o chirie mai mica ca de : din 1000 de euro nu prea poti sa faci multe pe-acolo,si sa vii apoi in Romania cu talente de zghertoi.Exista si ROMANI CAPABILI-dar ii numeri pe degete si de obicei isi iau zborul si nu mai vin in paradisul romanesc.
-
john, vineri, 08.02.2008 09:01vezi de treaba ta......
o masina frumoasa daca era facuta acum 15 ani..... acum ce sa faci avem si noi alte gusuri vrem struguri acrii,ca au vitamina C,ne luam chiloti de firma nu mai umblam in budigai tetra,s-a sucit neuronul vrem altceva si chiar daca nu avem cu ce,dar VREM CEVA FOARTE TAREEEEEEEEEE
-
robert, vineri, 08.02.2008 09:11logan
binisor, conteaza cat se va modifica pretul, modificarile la interior, ca spatiu va fi destul,incepe sa semene cu evolutia Skodei;pt toti amatorii de SH-uri nemtztesti cumparati cutiile cu roti fiabile in care au transpirat nemti dolofani dupa 10 l de bere buna, made in Germany
-
momo, vineri, 08.02.2008 09:18adevar...
fratilor daca ar fi loganul cu alta emblema de exemplu daca ar fi volkswagen logan exact la fel sa vedeti ca nu mai critica nimeni doar pentru ca este masina nemteasca dar fiind romaneasca noi trebuie sa criticam ca prostii si logan este o masina foarte buna
-
Vic, vineri, 08.02.2008 09:27Bicicleta 4x4
S-au trezit sa comenteze cei care nu au pus mana niciodata pe un volan :)) bai carnatilor voi nu aveti bani nici de un harb la sh si comentati ca Loganul e praf impuscativa bah ca se duce dracu tara. Iar pentru romanii care inteleg ceea ce le iese din gura le recomand sa dea buzna peste ambasade si sa fuga din tara aia de kkt. Noapte buna Romania. Tariceanu - Dumnezeu sa te odihneasca. Amin.
-
unu cu capu, vineri, 08.02.2008 09:32in sfarsit
Asta e prima stire despre Logan in care nu mai aruncati cu noroi si chiar va place ce cititi si vedeti. Poate ca in sfarsit se desteapta romanii..........desi cam tarziu. Go with the flow !!!
-
tAno, vineri, 08.02.2008 09:33cui ii e frica de Logan?
citesc si ma minunez, atata verva cat au unii impotriva loganului nu se poate. Si eu am fost sceptic la inceput in privinta masinii: m-am temut ca e prea inalta, ca se inclina prea tare la curbe, etc. Intre timp, aceste probleme au disparut: m-am obisnuit cu cat e de inalta si acum parca nu se mai inclina asa de tare la curbe. concluzionez ca pentru banii ei e f. buna, nu concureaza nici cu bmw, nici cu audi, porsche sau mertzan LA ABSOLUT NICI O CATEGORIE. de ce comparati merele cu perele. ca daca ma iau de bmw-ul lui tactu si zic ca e de kkt, ca doarme pe sosele in comparatie cu ferariul meu de formula 1 pe care mi l-a facut cadou Schumacher , atunci ai sa taci mancatorule de kkt la adresa loganului! vedeti-va de SH-urile voastre care umplu service-urile asteptand sa le aduca cineva de prin vreun cimitir de masini, cine stie ce pompa de apa sau cine stie ce lant de distributie. Voi aveti masina doar in acte, ca fizic juma de an e in service.
-
Tavi, vineri, 08.02.2008 09:50Logan( pt Tano)
Ai perfecta dreptate, am avut WV ( 6 masini) 2 dacii ( 1 logan) si acum am un BMW 316i cumparat de nou nu SH si vreau sa-ti spun ca am fost de 7 ori cu el la service BMW pentru tot felul de probleme... greseli de fabricatie ( chedere proaste, macarale electrice la geamuri sonda Landa etc) Concluzie , Orice masina este un fier care poate ceda nu conteaza ca esti rege sau sluga pe sosele , dar in romania chiar si Loganul nu poate face fata drumurilor de acolo, benzinei care este masluita si a nesimtirii din service Dacia logan.Sunt multi factori externi care compromit fiabilitatea si si viata unuei masini in RO.Eu vreau ca sa ne facem auziti de acei domni care au pline buzunarele cu bani facuti din decimarea uzinelor Dacia si care nu ar mai trebuii sa fie tinuti de francezi acolo.Ei sunt cei care umbla cu plotogarii cum au facut aproape 30 de ani la dacia 1300 . Trebuie sa-i fortam sa ne dea lucruri de calitate SI siguranta pentru banii pe care ii platim pentru produsul lor.ASTA ESTE IDEEA !!!
-
jos_taxa_auto, vineri, 08.02.2008 09:59nu mai laudati atata loganul, ca e jaf!
nu mai laudati atata loganul, ca e jaf, fie si nou! Aproape orice masina de firma, veche de 10 ani, e mai buna decat un Logan, in special la fiabilitate, confort, rezistenta in timp; nu-mi iau logan nici mort, mai bine pe jos.
-
igo, vineri, 08.02.2008 10:19pentru Tavi
Ai dreptate. Eram in service la DACIA in Brasov, cand a venit nu stiu ce mare presedinte francez in inspectie. Sa-i fi vazut cum faceau curat, cum incercau sa se comporte frumos cu clientii, sa faca treaba buna, pana a plecat. Un sabot de la frana avea niste dinti de autoreglare uzati. Era pe garantie, dar n-au vrut sa-l schimbe, ca cica piesa dintata nu e in set cu sabotii si nu o au pe stoc. L-au batut cu ciocanul si dalta ca sa-i faca alti dinti si mi l-au montat la loc. 3 luni mai tarziu cand am fost la revizie, mi-au scapat sabotii de frana in uleiul pe care-l schimbasera de la motor. Cand se intampla asa ceva ala nu mai e sabot care sa tina frana. L-au spalat si mi l-au pus la loc, dar n-o mai tinut frana. Asa ca m-am dus demi-am cumparat singur saboti, si credeti, piesa dintata era ambutisata de saboti, dar te mint in fata si nu recunosc. Din fabrica Dacia mea avea un brat lonjeron din cauza caruia nu se putea regla directia dupa standard. Mi-au reglat-o de vreo 3 sau 4 ori la DACIA, si tot uza cauciuc si scartaia, in finl am mers la un alt service, iar baietii de acolo de la directie mi-au spus ca trebuie schimbat bratul lonjeron cu un altul mai lung (+1, sau +2). M-am dus la DACIA si nu au vrut sa recunoasca ca asta e problema, doar era masina in garantie si cine pierde daca repara gratuit?! Dupa ce mi-a iesit masinuta din garantie, am mers la doi ani sa fac ITP-ul tot la DACIA. Le-am spus sa schimbe ce trebuie pentru ca sa am masina sigura pe drum. SURPRIZE! SURPRIZE! Vine inginerul si-mi spune ca trebuie sa schimbe bratul lonjeron... Marsavi si excroci numai ca sa le iasa afacerile... Ideea ca stiu cum s-o invarta ca sa te lasa cu fata in soare...
-
nagoL, vineri, 08.02.2008 10:32noul look
Chiar daca luam, in mare masura, ceea ce arunca altii(inclusiv tehnologia pt. Logan)trebuie sa intelegem ca fara a incerca lucruri noi( cu esecuri uneori) nu putem progresa. Nenorocirea este ca in loc sa facem ceva cu adevarat nou, noi vopsim gardul "modernizand" la nesfarsit un model bun sau prost. Asa am facut si cu vechea Dacie de a ramas o aceeasi rabla dar cu "look" nou( capota altfel ambutisata, faruri mai rotunde ori mai duble, bare plastifiate, grila mai zambareata sau nu... break ori sport, cu bord CN sau nu, cu patru sau cinci viteze etc etc etc). Asta facem si cu Loganul. Rememorati cate "imbunatatiri" i s-au facut in numai cativa ani de fabricatie. Credeti ca e bine asa? Tehnologia progreseaza. Acolo trebuie sa ne uitam.
-
Prostu', vineri, 08.02.2008 10:36Pt cei care ma fac mai fericit....
pana nu demult toata lumea imi zicea ca sunt cel mai prost si chiar am ajuns sa-i cred, dar de cand am citi mesajele celor care ataca Loganul din toate pozitiile, mi-am dat seama ca ei ma fac mai fericit stiind ca nu sunt eu cel mai prost din toata lumea asta!!!FRATILOR FIRMA AIA ADUCE BANI LA BUGETUL DE STAT, SCADE INFLATIA, CRESTE ECONOMIA...bla, bla bla, ca sa va permiteti masini straine mai scumpe!
-
someone, vineri, 08.02.2008 10:51mentalitatea ne omoara
nu trebuie sa dam vina pe masina ci pe noi. service-urile in tara asta sunt de kkt. am un peugeot 406 din 2003 si am fost la service cu debitmetrul infundat. bineinteles, eu nu stiam sigur ca are. si m-a programat peste o sapt. la ora 8. am fost la 8 acolo m-a bagat in service la ora 13:00 si mi-a dat-o inapoi la 4 cand termina programul. Am stat 1 zi intreaga pentru cateva teste chiar daca aveam programare. Ideea este ca mi-au facut baietii devizul....trebuie schimbat ambreiajul cu totul , curatat debitmetrul si altele. Masina are 40.000 km chiar daca e din 2003 si sunt reali. Daca trageam frana de mana la maxim, si o accelaram si vroiam sa plec de pe loc rupea asfaltul. CONCLUZIA: sunt pusi numai pe FURT absolut toti. Ambreiajul meu nu avea nimic, iar daca eram prost scoteam 4000 de ron din buzunar degeaba. Deci noi suntem problema....cum sunt martalogi pe aici care le stiu ei pe toate asa sunt si aia din service. Si de multe ori se joaca cu viata noastra (cum zicea cineva mai sus ca i-a pus sabotii plini de ulei).Am fost in germania de curand, cand iti schimba placutele de frana, nici nu te lasa sa mergi cu ea, se urca unul de la service si face cateva ture cu masina iar de abia pe urma te lasa sa te sui. Pentru ca ei raspund pe semnatura de masina ta. Si fereasca Dumnezeu sa se intampla ceva din cauza franelor, ca imbatraneste in puscarie. Nu ca la noi....fiecare face ce vrea. Avem o tara minunata dar....pacat ca este locuita!
-
adimfx, vineri, 08.02.2008 10:54Logan facelift nu e cel din poza
Logan facelift nu va arata atat de bine precum cel din fotografia prezentata de voi.Nu stiu cum va arata exact, dar pot sa va spun ca acea poza este un CGI dupa Laguna3.Numai bine!
-
sonky, vineri, 08.02.2008 10:56logan
Loganul e o masina buna pentru romani ,e inalta pentru drumurile noastre ,nu are ea inauntru materiale de cea mai buna calitate da de la Dacia 1310 e o evolutie.Cel care zicea de spate ce seamana cu Renault 19 ,sa stii ca de la acel model Reno a inceput sa faca masini de calitate (nu stiu cat mai fac azi).Eu am o asemenea masina si pot sa-ti spun ca in multe privinte e peste logan.Cat despre asta nou daca are pret bun va fii un succes .Sa vedem pozele oficiale ...sau macar un teaser
-
Logan facelift nu e cel din po, vineri, 08.02.2008 11:02adimfx
yaya
-
sonky, vineri, 08.02.2008 11:03logan
Loganul e o masina buna pentru romani ,e inalta pentru drumurile noastre ,nu are ea inauntru materiale de cea mai buna calitate da de la Dacia 1310 e o evolutie.Cel care zicea de spate ce seamana cu Renault 19 ,sa stii ca de la acel model Reno a inceput sa faca masini de calitate (nu stiu cat mai fac azi).Eu am o asemenea masina si pot sa-ti spun ca in multe privinte e peste logan.Cat despre asta nou daca are pret bun va fii un succes .Sa vedem pozele oficiale ...sau macar un teaser
-
the_one, vineri, 08.02.2008 11:09loganbmw
Va luati logan dupa ce ati stat in dacia 1310 si va credeti in bmw.Nu exista data sa nu fie la crimele de la ora 5 o stire in care un logan e facut praf. Calca astia cu loganu pedala pana la fund ca fraierii, bai treziti-va, fugiti spre moarte!!!! Nici aia cu audi sau mercedes nu se tin dupa voi, dar asta e romanu,deh, are masina noua.
-
Aha, vineri, 08.02.2008 11:24ihu
baieti, loganu e buna pentru cei de 50 - 60 de ani , ati incercat sa depasiti in scurt o masina care merge cu 120 ? nu reusesti trebuie sa incepi depasirea de pe la 3 , 400 de metri sa poti depasi, e inalta si intra aerul sub ea la viteza mai mare, o ridica si daca bate vantu din laterale te trezesti ori pe contrasens ori in sant, dupa 11k de km tot bordul canta precum greierasii, pe urma uitativa la TV sa vedeti cate loganuri se busesc la viteze relativ mici si cum arata. daca nu ai pretentii sa te bagi in depasiri sau nu vrei un demaraj e ok iati logan are portbagaj incapator, in interior ai spatiu generos. si cam atat.
-
Justin, vineri, 08.02.2008 11:36Convingeti-ma!
Eu unul am fost si sunt adeptul produselor romanesti. Dar asta nu ma face habotnic. Atunci cand vine vorba de o masina am oarece pretentii, fiind vorba in mod direct de siguranta si confortul meu atunci cand ma deplasez.Deci: producatorul roman sa ma convinga de fiabilitatea noului Logan si... poate renunt la Octavia in favoarea lui!
-
redundant, vineri, 08.02.2008 11:50comparatie
ce imi plac mie astia care compara mare cu pere; ma intreb cat era un bmw nou si cat de logan nou; pentru stiinta voastra, nici nemtii nu mai fac misini fiabile ca acum 10 ani. de ce? simplu: s-au prin ca omul nu tine mai mult de 5 ani o masina (in medie) si astfel pot umbla ca costurile de productie.cu ma incalzeste ca opel nou o sa fie peste 10 ani mai bun decat un logan nou, daca eu voi trece atunci deja la a doua masina?iar cine compara un opel nou cu un logan nou sunt .... (ca aia cu bmw-urile pe limba nu conteaza)daca tot comparati loganul, comparati-l cu masini de aceeasi clasa, categorie de pret si dotarinumai bineon topic: laudabil; un semn ca se face ceva acolo si nu stau pe coadaasta v-o spune unul care nu are logan si nici un va avea peste 4 ani (decat daca vor scoate o clasa superioara mai buna decat ce am eu in cap sa-mi iau)
-
cineva, vineri, 08.02.2008 11:54logan e rau dar si bun
loganu e bun ca e ieftin poate d-aia s-au vandut atatea si da e inalt, e prost facut se strica unele depinde si ce faci cu ea dar asta e si nu le mai comparati cu bmw mercedes audi si altele ca nu are cum sa fie la prea buna si uitativa si la pret ca la banii astianu ai cum sa te astepti la prea multe si chiar dc nu imi place o sustin ca ajuta dacia sa se inalte incet incet o sa ajunga o masina buna dar mai e de asteptat
-
Georgel, vineri, 08.02.2008 11:54Loganul e OK
Dacia va veni in fiecare an cu cate o noutate, anul asta va fi Sandero, poza de sus e o Laguna modificata. Sincer ma bucur ca in tara asta a ajuns sa se fabrice 400.000 de autoturisme pe an din care 2/3 se vand la export. Dacia e altceva acum, inseamna tehmologie Renault. BRAVO DACIA!
-
virustech, vineri, 08.02.2008 12:34intr-adevar o schimbare in bine
atata se bate lumea pe piept cu marcile externe... oare cati ani de existenta au aceste marci si cata experienta in spate? au avut de unde ajunge unde sunt acum. dacia putem spune ca a renascut acum 8-9 ani cand au inceput schimbari si aparitii de modele noi, in rest saraca 1300 si 1310 au fost la putere. evolutia nu poate sa apara peste noapte. in plus existenta unei marci de automobile la noi in romania a fost destul de greu de realizat atunci cand a aparut dacia ca si masina. tara nu era inca suficient de dezvoltata pt a sustine asa ceva si cu toate astea s-a descurcat... mai luati in calcul si tarile de provenienta a celorlalte marci auto si atunci pronuntati-va! numai bine!
-
SAB - Pareri, vineri, 08.02.2008 12:46
Da e ok ca Dacia Logan a avut o initiativa sa schimbe fatada, designul , dar... altceva s-a mai schimbat?In primul rand Dacia este o marca second hand Renault (si Low cost cel putin asa e in vest) unde motoarele vechi de la modelele Renault de cca 3 ani sunt montate pe modelul nou de Dacia Logan. Renault nu e singurul care face lucrul asta si grupul VW de ceva ani.In principiu adevarul este undeva la mijloc pentru cei din Germania este convenabil sa cumpere o masina noua Logan care sa o tina doar in perioada de garantie, decat sa tina o masina second, pentru ca la cea second apar costuri suplimentare si asigurari mai mari ceea ce nu e valabil si la noi.La noi in scimb putem spune ca in primul rand pretul este cam mare, fata de ei... si atunci pare atractiv o masina second hand care e mai ieftina dar are dezavantajul inlocuiri pieselor care se strica, dar romanul este descurcaret si gaseste piesele de schimb.Bineinteles ca noi mai avem destul pana ajungem la nivelul servicelor din vest, poate doar atunci cand poti sa ii dai in judecata pentru ca nu ti-au facut reparatia care si cum trebuia.Insa uni zic ca e bine sa aibe masina noua sa nu mai aibe grija pieselor de schimb, dar aici intervine problema servicelui, si vechea problema romaneasca ca daca nu dai spaga nu se rezolva si poate chiar daca dai poate nu se rezolva.In nici un caz Dacia logan nu se poate compara cu un BMW sau VW, Audi..., dar se poate compara de exemplu cu CIELO sau o masina low cost.In principiu exista 2 variante 1. sa cumperi Dacia Logan noua cu garantie sau 2. sa cumperi o masina second de marca si poate cu un demaraj un pic mai bun - la acelasi pretFiecare cum are norocul si cum poate sa se descurce cu piese de schimb sau cu spaga la service.Si bineinteles dupa gust .Oricum va decideti Bafta mare si aveti grija la viteza, pe strazile astea varza cu gropi si inguste.
-
kata87, vineri, 08.02.2008 13:10anul asta nu s-ar lansa in nici un caz
nu va ganditi ca deja e prea mult pt Dacia? Trebuie lansat Pick-up-ul prin primavara... si poate si hatchback-ul mai incolo. Asta deja inseamna un program incarcat pt Dacia si deja ofera cam mult... Ei sunt invatati... sau au incercat sa invete publicul cu putine noutati... cate un motor pe an... parca le trebuie timp sa le conceapa, nu le imprumuta pur si simplu de la Renaultsi o adaptare pe caroserie cred ca as face si eu singur intr-o saptamana... :|
-
Mihai, vineri, 08.02.2008 13:17Pentru toti certaretii
ce aveti oamenilor? auzi singurul produs romanesc care se vinde bine la export !! gresit , produs francez are se vinde bine, profitul merge la renault care face masini mai bune pentru occidentali din bani fraierilor de romani care cumpara ditamai masina cu cel mai slab motor de renault , iar dupa vreo 50000 de km toata suna, ce sa mai zicem de finisaje- jale- , iar dotari standard 0, iar daca vrei ceva in plus costa cat un Ford. ce alegeti
-
Alex, vineri, 08.02.2008 14:04logan
Daca noul Logan o sa arate ca in poza asta eu imi cumpar unul... Excelent, keep up the good work Dacia :)
-
Gabriel, vineri, 08.02.2008 15:05lool
Mah deci ma citit toate comentariile...si mnah nu ma surprins nimik,,aceeasi dorinta imensa de exprimare,de a iesi in evidenta,de a se da smeheri a unora.De asta suntem cum suntem,si Romania se indreapta spre o moarte sigura.Asa e romanu ,suntem toti saraci cu salariu mediu de 300 de euro...si facem fitze...ca nu e bun,ca se strica ca e jaf ca e nush cum.Bai frate acum 4,5 ani tin minte...era plina strada de dacia 1310...da nu asa full si parka nu se plangea nimeni,ca mergea unde voia..etc..ee acum sau smecherit toti...sa dus unu in germania si-a luat un Bmw, de la casare...la germani..si pfff vine in tara...ce smeher sunt frate ...si toti au fak asta si deodata...te trezesti ca strazile tarii,,au devenit lada de gunoi a Europei....mai baieti.Toti vati nascut cu Bmw,uitativa ce progres imens a avut,si are Dacia,atatia ani am stat cu nijte masini care deabia porneau si acum,in cativa ani...avem aer conditionat,abs bla bla....si inca progreseaza..si se vedde...dar asa e in Romania ca bancu ala"cu romanii nai treaba daca ajunge unu in varf,restu il trag innapoi" asa e invidia,si frustrarea zilnika,daportata la occident,ne fac asa.Ce o mai lungim,suntem vai de noi in comparatie cu aia,dar avem pretentii de numai numai.Si cand ii vad pe destepti...."mah e jaf...pai Bmw..sa vezi" bai accesta cum poti compara dacia cu Bmw,pai logan e model de clasa compacta,bmw ce model face de clasa compacta???poate seria 1...si costa peste 20.000 de euro..cum suna? si credema...ca nu se ridica la nivelul pretului...toti frate au mercedes si nu mai stiu ce...sunteti bolnavi sa mor eu...>>>logan e o masina ok..mai ales pt strazile noastre minunate,bine inteles..are deficiente,dar se rezolva in timp,pt ca dacia...progreseaza...insa altiideabia asteapta sa o ingroape....>>>bafta
-
jazzboy, vineri, 08.02.2008 15:53dimensiuni...
daca iar fac o capra de masina e aiurea...ar putea sa o faca gen laguna, si atunci mai stam de vorba.... daca o fac si pe asta de 1,50m latime gen clio sau aveo, e de porc...vrem o limuzina de la dacia nu o cabina telefonica cu roti.
-
muselesum, vineri, 08.02.2008 16:02!!!!.....Ha ! Ha ! Ha !
Salutari celor ce inca mai cred in "VISUL" nostru autohton si MULTA.....BAHTA ftzosilor facatuiti in scule da scule.....ca nu le mai iei fatza !!!!!BAH..parveitzi da doi lei (TRAN vai...da iei) ... pa cand nu vetzi-va mai plangetzi da mila si va impacatzi cu ideea ca si noi ---ROMANII--- suntem la fel da buni (chiar mai buni) decat ei?!!!! LOGAN, SANDERO sau cum vor/vom vrea pa viitor sa ne MANIFESTAM...nu uitatzi -----ESTE PRE A BUNA PT. VOI (carnatzilor !!!!) SI NICIODATA NU VETZI INTZELEGE??!!!!!.....ce-i AIA?! TICALOSILOR, sugatori da venin !... asta-i noua FATZA A DACIEI ! Ocupa inca locul I ca si masini inmatriculate si "culmea" inca-n stare de functzionare.....la noi......!!!! VULPEA CARE NU AJUNGE LA STRUGURI....ha! ha! ha!...INSEAMNA CA NU ARE NIMIC IN OGRADA !(n.a. struguri!)- nici macar o bicicleta !!!! PARVENITZILOR !!!! Succese si multa.....!!!!!
-
muselesum, vineri, 08.02.2008 16:10Succes !
HIM ! Succes la totzi !!! va recunosc dreptul la opinie dar nu si la pretentzii ! SALUTARI ! Luatzy un Logan ! asta da Slogan sau un Sandero o masina care poate ca adera...o !!!! Luatzi-va ce vretzi ! ne vedem pa sosea !
-
denis, vineri, 08.02.2008 17:44super
ambele modele sint beton ''INCEPEM SI NOI SA FACEM CEVA FRUMOS ''[ DAR SA VEDEM SI CUM MERGE ]SI SA NU MAI NE FACA DE RIS IN EUROPA CUM NEA FACU CU 'LOGANUL= patul pe 4 rotii cind sa rasturnat la 60km/ora CIND A FOST TESTAT .
-
bogdan, vineri, 08.02.2008 17:54lol
ma uit si ma tot uit la comentariile ce apar pentru diferite articole ce le posteaza baietii astia aici si sincer sa fiu nu vad unul in care sa nu apara cuvantul(masina) "Logan". Fratilor eu cred ca unii au o obsesie la acest cuvant(masina) intr-atat incat nu se pot abtine sa nu il pronunte, cred ca daca am sta de vorba cu unul ar spune "Logan" la fiecare 4-5 cuvinte.Revenind insa, ar trebui sa primim acest "face-lift" cum se cuvine, si anume cu buna credinta pentru ca totusi la Colibasi inca se mai misca ceva si ma opresc aici pentru ca nu vreau sa generalizez pe toata tara asa cum se cam poarta cei ce m-au inteles stiu ei ce stiu. Din punctul meu de vedere Bravo Dacia si la mai bine. Si inca ceva, amatorilior de critice: am vazut SuperNova de 6 ani in Suedia a unui roman, nu avea rugina, nu scotea zgomote de pe niciunde, am vazut mercedes de 4 luni in romania si era, deja, atacat de rugina...Ca o ultima concluzie: terminati sa faceti comparatii Logan-Mercedes(de ex.) sau mai stiu eu ce alta combinatie pentru ca masina asta ataca un segment de piata pe care multe firme nu ISI PERMIT sa il atace: acela al "plebimii", al omului de rand care nu isi permite sa dea 12-15euro pe o masina noua si totusi vrea una!
-
florin, vineri, 08.02.2008 18:21ce idiotenie............
mai loganistilor cat da-ti voi la revizii pt o piesa de logan?????? eu sunt mecanic de meserie la mercedes si mi-am luat un opel sh din germania de care sunt multumit si la care gasesc piese ieftine in comparatie cu loganul.........deci my little suckers "loganisti" vedeti k se strang loganurile fabricate pana in 2006 sa va stranga cine stie ce surub..........mai ziceti ceva ati dat o caruta de bani pe o caruta de masina........ce tare.......ce tot va atacati acuma????va doresc multa sanatate si multa ..... cu loganurile voastre......hai pa
-
lexion, vineri, 08.02.2008 18:48Sunte prea sarac, sas imi iau lucruri ieftine!
Bravo Florine, le-ai zis-o :) ^^^^ Cred ca niciun proprietare de Logan nu a auzit de expresia '' SUNT PREA SARAC SA IMI CUMPAR LUCRURI IEFTINE'' . Dupa ce dati voi 8000-9000-10 000 euro pe o masina facuta din ''topor'', ca numai pix nu au tinut in mana cand au desenat-o, cu interiorul de plastic, sa poata fi schimbat usor in caz de accident, cu 2 airbaguri jumate...care poate, poate nu se declanseaza, cu un consum de 14% in oras sau la peste 130 kmh, in caz ca ajungi la viteza aia , fara dotari minime de comfort, cum ar fi climatronic, navigatie, incalzire scaune (nu zic de incalzire volan , senzori de parcare, camera video in spate......), piese scumpe care trebuie schimbate destul de des din cauza drumurilor noastre perfecte, si multe altele....nu va ganditi, ca la banii aia gaseati ceva MULT mai bun, chiar second hand....eu am un Volvo S40 din 2001 la 170 cp cu toate dotarile din fabrica, inclusiv incalzire scaune, climatronic, navigatie, piele, info center, 8 airnaguri.....si am dat pe masina 6500 de euro....si nu imi va fi frica ca ma lasa la 500 000 km (acum are 85 000) sau in caz de accident ma omoara....www.volvo.automarket.ro
-
bogdan, vineri, 08.02.2008 19:00;)
doamnee ce spun eu si ce "intelege" unii (vorba aia ca E sub 50). Mha fratilor eu laudam miscarea in sine, faptul ca se misca ceva in tara asta pt ca din punctul meu de vedere Loganul e bun ca taxi cand iei 1000 de exemplare cu discount de 10-15% deh ca da bine.DA SUNT PERFECT DE ACORD CA EXISTA MASINI MAI BUNE DECAT Loganul, fie si ele second hand dar nu toti gandesc la fel sau au cum sa aleaga asa ceva, nu poti sa ceri cuiva sa aiba o gandire ca a ta sau apropiata de a ta. Una este sa iti spui parerea si alta este sa incepi sa imprastii in stanga si in dreapta adjective de genul "suckers..."(ma opresc aici). Cam atat am de spus despre ...cultura anumitor persoane.P.S. Recomand automarket sa introduca un test de cultura generala inainte de a lasa orice "...." sa posteze comentarii. Nu de alta dar in tara asta exista destuli inculti in pozitii mari de care ne lovim zilnic, macar pe aici sa ii mai triem.
-
SirNenea, vineri, 08.02.2008 20:46pt toti
sincer daca as fi moderator vas sterge la toti posturile peste 90% din ele sunt pe dinafara peste 90% dabea cred ca vati luat buletinul de la politie deci sincer nici nu stiu si dc ma mai agit sa va zic cevaeu sunt unu dintre sutele de mii de proprietari din tara care nu regreta alegerea facuta. am aproape 133.000 km si in afara de revizii nu am schimbat decat un rulment pe spate la revizia de 120.000 kmmentionez ca fac parte dintr-un club sportiv auto si masina chiar nu a fost deloc neglijata dati un search pe google cu golan de constanta si va veti convinge ca nu mint o zi buna si minorilor mai lasati pc in pace si mai iesiti si voi afara ca aveti cuvantul meu ca nu va strica o gura de aer si sa mai uitati de orci si alte porcarii din jocurile de azi
-
berbecu, vineri, 08.02.2008 21:08
am logan de 2 ani si e ff bun nu se rastoarna in curbe la 60 la ora cum zic altii si merge perfect chiar si la 160 dar ca nu ai confortul din bmw asta e alta problema .cine are bani sa-si ia bmweu nu am si chiar de ash avea cred ca ash lua tot ceva care sa fie rezistent la drumurile noastre .un bmw plange pe strazile de la noi va spun eu si va usuca de bani la bucse dar nahhfiecare face cum il taie capu.probabil ca cealalta varianta dupa logan dupa mine ar fi octavia care e si inalta si rezistenta si buna.
-
pro logan, vineri, 08.02.2008 21:24parerea expertilor
http://www.youtube.com/watch?v=nXRSzE-nZ1I Cine stie engleza intelege ce spun oamenii astia, cine e destept intelege mesajul.
-
nubira 2 cdx, vineri, 08.02.2008 21:40MASINA
MIAM LUAT MASINA , am ales nubira 2 nu am vrut. Logan din mai multe motive, prima ar fi tinuta de drum , merg cu 140 viteza de croaziera in perfecta siguranta frinele sunt frine si merg brici, masina este f. joasa, taie aerul si se lipeste de drum, consumul este un pic ridicat dar toate masinile adevarate cu motor de 1,6 au consum la fel de 6 in afara si de 9 in interior, NU MIAM LUAT LOGAN DIN CAUZA CA SINT SICRIE PE ROTI am bare de otel in poertiere , fata si spate, caroseria este caroserie nu porcarie de tabla de galati, si multe altele, singura problema este uzura morala dar la 12.000 de euro masina nou si buna merita.
-
Acs, vineri, 08.02.2008 23:58Majina faina ji actualul logan dar ji cea din poza Bravo Dacia
aham, citisi majoritatea comentariilor ... mdea ... multzi care au biciclete ji nici nu au permise comenteaza paici de rup ... :| adevaratzi specialisti ... 1 la mana logan e masina de familie pt oameni normali , foarte confortabila ... adik de stai in spate ji in berlina si in mcv cu 7 locuri nu stai in multe masinni de clasa mare cum stai in logan ... o masina ff buna ... care vor curse sa`si cumpere ferrari ;) ku bani ;) ... Felicitari celor da la dacia ! masina ff buna ... referitor la cei ce comenteaza asa dejaba ... va`ti nascut totzi in vw in opeluri si mertzuri la SH cu peste 160 da mii da km masini ff bune ... vw cu instalatzia electrik varza .... multa lume sa plange de astfel de probleme k de ex ... aaa ji de aierul semi automat a celor de la vw ... concluzie Felicitari Dacia & succes ....
-
Vicius, sâmbătă, 09.02.2008 13:54Troaca
Mai bine subventiona statul achizitionarea de masini second hand(vw audi,etc)de populatia de mijloc, decat sa le permita la porcii de la Renault sa bage in cimitir atatea familii cu mai vechile si acum de ultima genratie Loganuri. Loviti cu palma un Logan in aripa sau in capota la portbagaj, dar atentie ca va raman amprentele imprimate in tabla. Nu le e rusine cum vor sa ne bage in mormant. Are articulatie teapana, dar e urata afara inauntru, nu are demaraj, Abs ul de Logan e naspa, optiunile limitate. Cum au contribuit Renault daca optiuni de pe Megane nu se gasesc pe Logan. Sa il faca si de 20.000, dar bun si cu optiuni. Nu se poate pentru ca francezul nu mai castiga din meganurile facute la Turci. De aia am dat 12500(cu tot cu inmatriculare) pe un passat, pentru siguranta si comfort. Posesorilor NO OFFENCE, cer scuze, dar ati fost nevoiti sa luati asa ceva, pun pariu ca nu v-a placut in mod deosebit masina la cumparare, ci ati fot nevoiti. Fiecare cu alegerea lui, corect. Dar nu putem face rabat la siguranta pentru 1000 euro in plus. Asa ca nu mai asteptati dotari sau cine stie ce de la noul Logan, tot mortaciune o s-o fac nemernicu de francez cu mainile romanilor de la Colibasi(unde ar fi trebuit sa producem si noi ca oamenii un VW, MErcedes, Opel ca lumea) Huuu Spagagiilor de la Renault care ne-au cumparat viitorul si Huuu FPSului care ne-au vandut. Burn in hell
-
Dorel, sâmbătă, 09.02.2008 16:04Dacia Logan
Logan Ambiance 1.5DCI - pret:7900euro, consum 4.5% motorina, 3 stele,antidemaraj electronic, sisteme de protectie in usi, cost revizie sub 2mil.Service X5 - 38.000Km (automobile Bavaria)- defecte bieleta stanga, caseta de directie,+consumabile - pret 85milioane lei vechi.Daca ai bani si iti permiti, poti sa alegi o masina sigura, puternica, luxoasa, in niciun caz nu ai cumpara Logan, dar va pun urmatoarea intrebare: Daca vrei sa iti ei o masina si te mai si imprumuti in banca ca sa faci 7-8000 de euro ce masina ti-ai lua?!Logan nou cu garantie(3ani sau 100.000Km) sau o masina la mana a doua cu necazurile ei.BMW serie 3 din 1997 - 2 stele euroncap (vezi linkul:http://www.youtube.com/watch?v=pNFWmBYD7Q0)Consultati siteul:www.euroncap.com pentru o opinie la obiect si veti vedea unde se situeaza Loganul comparativ cu masinile la mana a doua,Sa lasam cifrele sa vorbeasca.
-
INTREBARE, duminică, 10.02.2008 13:34sixtu
oare nu e alt model mai mare decat logan. ce vreau sa spun: dupa ce a scos fabia, skoda adica marca de referinta pentru Dacia a mai scos si octavia,deci ar putea fi o noua masina in gama mai mare mai ales ca aminteste de laguna. cine are informatii in acest sens sa toarne mai mult la vorbitor.
-
bogu', duminică, 10.02.2008 19:12mda!
"Traiasca prietenia romano-franceza!" Nu l-ati vazut bre' pe Sarcozi?! Nu se vorbeste tot timpul de poporul roman ca fiind unul francofon si vesnic infratit cu poporul francez, de parca ne-ar fi hranit ei cu lingurita de-a lungul istoriei (si de fapt ii doare pe ei undeva de romani)?! Pai doar nu era sa vina nemtii sa faca masini la noi?! nemtii nu vin in tari ca Romania ci in tari serioase, cu oameni si conducatori seriosi si adevarati, pusi pe treaba (nu falsori). Iar voi, fanilor dacia logan, mai lasati-o bre' mai moale cu masina asta ca macaie si pute de departe.Cum poate sa va treaca prin gand macar o secunda o comparatie logan - vw, de exemplu??? Eu zic sa va reveniti cu picioarele pe pamant fratilor! Cu gandirea asta "las-o ma ca merge asa" sau "ne multumim cu putin" tara asta n-o sa mearga in sus nici peste......a, pardon, niciodata! Schimbati-va bre' odata mentalitatea asta de pierzator! Nu am nimic cu francezii, nici cu masinile lor dar nu mai ridicati in slavi mediocritatea si nu va mai lasati prostiti! Cine are de inteles intelege! Nu mai zic decat "jos palaria in fata nemtilor!!!
-
:)), duminică, 10.02.2008 20:01nu cred
daca tot prevad ei noua berlina fecelift dc nu au prevazut ca sigla nu o sa mai fie la fel :))
-
adrian tiganus, luni, 11.02.2008 09:30LOGANUL
La mine la serviciu loganurile sunt exploatate pe trei schimburi de trei ani de diferiti soferi mai tineri si fara experienta, mai in varsta si poate cu mai multa precautie si experienta si pot spune ca sunt inca tari in functionare. pentru pretul platit este o masina ft. buna.
-
cristi, luni, 11.02.2008 09:50pentru ratati
...toti isi iau vw si opel si skoda la sh, e adevarat unele sunt bune, au finisari bune, motoare puternice, dar sa va vad cand se strica ceva cum stati cu ea in fata blocului, eu am dat pe amortizoare spate si toate bucsele 19 mil (lei vechi) la un seat, si acum trebuie sa le schimb iar, dar eu imi permit, cati dintre aia care spun ca logan e prost isi permit sa scoata 19 mil asa ca sa plateasca, nici macar 10 % din ei, numai snobi in tara asta,.... care spune ca daca dai o palma in aripa de la logan se infunda, incercati cu orice masina si la fel se intampla, loganurile nu sunt sicrie pe roti,daca e sa mori va spun ca muriti la fel de bine si in volvo (asta e pt mecanicul nostru care habar nu are ce e o reparatie si care vrea dotari) depinde de viteza avuta la impact (daca te lovesti frontal cu alta masina aduni si viteza celuilalt, dar deh ce sa faci si cu fizica asta de liceu, ca atunci chiuleai...), voi vreti skoda dar daca astia scot un model comparabil cu octavia atunci o bagati ca de ce nu e ca S-class, m-am saturat de toti jegosii care se dau mari cu un bmw sh dar stau in mall pe un suc pana ii uita Dumnezeu si care zic ca logan e patul si ca e prost, sa nu mai zic de copiii de 18 ani care viseaza la porsche si care fac posta o tigara pe la coltul liceului, noi facem foamea pe acasa dar vrem sa ne vada lumea ca ne-am luat nu stiu ce haine de firma ca cica asa dam bine, daca unul isi ia o pereche de adidasi cand il intrebi daca sunt noi iti zice si pretul fara sa-l intrebi, asta e mentalitatea noastra, si daca facea mercedes masini aici, si d-alea va apucati sa spuneti ca au nu stiu ce, ca nu se compara cu bugatti, deh o tara de kkt cu oameni de kkt care singura lor grija e sa critice ce fac altii, bah macar de ati face si voi ceva nu sa o frecati asa doar de amorul artei, s-au gasit pilotii de formula 1 sa vorbeasca, dar ei topaie dupa autobuz sau isi iau o masina si stau in fata blocului 5 in ea si dau muzica la maxim sa ii vada vecinii ce si-au cumparat... puteti sa va impuscati, sigur nu o sa planga nimeni dupa voi,
-
cristi, luni, 11.02.2008 09:55pentru ratati
PS: asta nu faceliftul pt logan;ziaristii astia de 2 lei (si aia vechi) tot arunca toate prostiile, si mai fac si comentarii d-alea ca cica asta se conduce nu stiu cum, un exemplu e testul de la promotor dintre seria 3 coupee si audi a5, si ei au bagat ca bmw e mai manevrabil si are o tinuta de drum mai sigura + tractiunea mai buna, dar toate testele comparative facute de revistele din vest au fost in favoarea audi, deh daca nu se pricep merg si ei pe ideea ca daca traditional bmw e mai sportiv inseamna ca si in acest caz e la fel, dar deh ce sa le faci... si mai sunt luati si drept exemplu de multi prosti
-
Kondoru', luni, 11.02.2008 12:44Sicriu romanesc cu face-lift european!
Sa stiti ca nu aveti dreptate . Loganul e masina. Dar doar pentru o foarte scurta perioada de timp. Se strica foarte repede, nu indeplineste nici un standard de siguranta, are un motor vechi(renault) care consuma bine,de tabla ce ar mai fi de spus?-incercati si o veti indoi cu degetul plus ca in doi trei ani apar pete de rugina. Cei de la dacia au o strategie de piata foarte bine pusa la punct. Iti vand rabla la un pret ,,MIC'' pentru ca sunt constienti ca-si scot parleala din piese de schimb! Pentru cei care vor sa faca imensa prostie sa-si ia logan am un sfat:MERGETI LA CEL MAI APROPIAT SERVICE AUTO SI INTREBATI CAT VA COSTA INTRETINEREA LUI IN COMPARATIE CU ALTE MASINI ADEVARATE! VETI RAMANEA UIMITI! VETI AFLA CU STUPOARE CA UN FAR DE PASSAT E MAI IEFTIN, CA AI DA MAI PUTIN PE UN SCUT DE MERCEDES DECAT PE UNUL DE LOGAN.....ASA CA CUMPANITI BINE INAINTE DE A CHIELTUI BANII AIUREA, SAU MAI BINE INTREBATI UN SPECIALIST!
-
cristi, luni, 11.02.2008 13:25
cat costa un far de passat la reprezentanta? nu mai vb ma prostii, ca te crede lumea. la toate masinile indoitabla cu degetul, nu reusesti la alea vechi de 20 ani, dar ideea unei masini noi e sa preia energia de la impact ca sa nu moara prostii in ea, nu sa moara si masina sa fie usor de reparat, iar intretinerea e mult mai ieftina: revizie opel astra 1.3 cdti = 700 ron, revizie logan 1.5 dci = 340 ron, pana sa vb mai documenteaza-te. e adevarat ca renault e prea scump la intretinere, dar nu logan!! cu rugina ai partial dreptate, au existat loturi cu probleme, dar cunosc foarte multi care nu au auvut astfel de probleme. si spui de motor vechi (cel diesel e foarte nou): motorul ala (ma refer la cele 1.4 si 1.6 8v) daca ii faci reviile la timp e mult mai durabil ca multe motoare foarte evoluate d.p.d.v. tehnic
-
gigi, luni, 11.02.2008 21:29loganul zboara
este un autoturism care la 120km/h isi ia zboru de pe strada dar varianta de 1,4mpi este crea mai tare consuma cat o raba,este o masina unicata cand trb sa ei o curba iti trb sa schimbi volanul sa iti pui de avion ca altfel te duci pe aratura si nustiu daca astia de la logan au scos si un plug la ele...
-
cristi, marţi, 12.02.2008 07:12pt. gigi
se vede ca esti in lumea ta si e greu sa te convinga cineva dupa ce deja ai fost indoctrinat, presupun ca ai mers numai cu porsche carrera gt daca ai astfel de pareri, bine poate numai in vis dar te rog frumos pana sa emiti pareri avizate si competente taci din gura
-
Coyote, marţi, 12.02.2008 12:51
M-i se pare k seamana mai mult cu Laguna decat cu Punto sau altele.Oricum cu toate restilizarile tot capcana ramane
-
lord, marţi, 19.02.2008 22:02pt toti
vad ca totul s-a transformat intr-o "balacareala" intre pro loganisti si cei pro sh. eu , sincer nu cred ca loganul va arata asa(poza asta este laguna toata ziua).iar fancezii nu sunt prosti sa scoata o alta masina care arata identic cu laguna
-
suciu, vineri, 29.02.2008 10:25logan break
Dupa o Dacie , tinuta 4 ani , timp in care am invatat despre ea ca are doua gauri ; una in care pui benzina si una in care pui ulei , mi-am luat in 1990 un break pe care l-am vandut in 2007 .Despre el stiu totul :bucse , pivoti , planetare , bielete , pompa apa etc.Am facut cu break-ul 150000 km .In toamna mi-am luat un Logan break .Pana acuma am aproape 9000 de km ( in cateva luni ).Nu stiu nimic despre el!Dimineata mai caut ( din reflex)butonul de soc .Indiferent ca e vara -iarna bag cheia si porneste .N-am curatat deloc bujiile , platinile .Este extraordinar !Si cum spunea cineva :ma duce oriunde ca si oricare alta masina fitoasa ,cu absolut aceiasi viteza sau confort .P.S.Amenzile pentru depasirea vitezei sunt aceleasi si pentru Matiz si pentru SUV-uri si atunci care-i smecheria cu masini puternice ?
-
Cata posesor de logan, joi, 13.03.2008 19:25pentru Gigi
E mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa deschizi gura si sa inlaturi orice dubiu!
-
Quello, marţi, 22.04.2008 23:38
masina asta din poza nu are nimic in comun cu logan 2 , am vazut logan 2 si e cu totul alceva...oricum mai reusit ca asta de acum
-
Gyuri, joi, 15.05.2008 22:30parere logan facelift
nu pot sa spun decat ca : este acelas logan fiabil banuiesc dar....cu alte faruri,portbagaj si mici modificari nesemnificative ptr al numi facelift. pe de alta parte ei au facut exact ce au promis facelift:) dar...noi ne asteptam la o alta masina poate???
-
cornel, marţi, 10.06.2008 02:42logan1.4
Sunt posesorul unui logan nou 1.4 si sunt foarte nemultumit;la numai1600km a inceput sa curga uleiul zona distributie,am fost programat la service,dar surpriza dupa 800 km efectuati de la reparatie a inceput sa curga din nou-ce spuneti de asta? Merita oare 9000E???????????????
-
Radu, joi, 03.07.2008 15:44bai Justine
Convingeti-ma! de Justin (08.02.2008, 11:36) Eu unul am fost si sunt adeptul produselor romanesti. Dar asta nu ma face habotnic. Atunci cand vine vorba de o masina am oarece pretentii, fiind vorba in mod direct de siguranta si confortul meu atunci cand ma deplasez.Deci: producatorul roman sa ma convinga de fiabilitatea noului Logan si... poate renunt la Octavia in favoarea lui! LASI TU OCTAVIA PT DACIE :))) VAI SI AMAR DE CAPUL TAU BINE CA NU AI ZIS CA AI BMW ULTIMU TIP SI ITI IEI TRABANT
-
ovidiu, joi, 03.07.2008 22:12omg ce oameni
baaaaaaaa nu e asta loganu nou. loganu nou se numeste logan facelift si a aparut pe 1 iulie 2008. e deja de vanzare. scrieti pe youtube logan facelift sa vedeti masina.
-
Mircea, joi, 24.07.2008 21:33
Tocmai ce mi-am cumparat noul Logan face-lift...mi se pare mult mai revigorant si ca aspect si ca palcere de condus...decat vechiul Logan
-
dragnea mihai, marţi, 16.09.2008 15:09despre logan?numai de bine
sALUTARE! Am un logan nou care asteapta o bara fata de pe 06.08.2008 Este de rasul lumii. Parca mi-am luat mercedes!Si daca venea din germania pana acum venea!Nu imi vine sa cred ce teapa mi-am luat! Luati ALTE MASINI LA BANII ASTIA!
Citeste si
-
INTERN | miercuri, 27 iunieREPORTAJ: Restart în Bănie - Craiova a revenit pe harta producătorilor auto mondiali cu noul Ford B-MaxAm fost la Craiova pentru a vedea cum România reporneşte a doua uzină auto a ţării. Lăsând la o parte show-ul pus în scenă de organizatori, Craiova reintră pe harta marilor producători auto. Citeste tot
-
INTERN | luni, 25 iunieFord B-Max a intrat în producţie la uzina din CraiovaFord a introdus în producţie noul B-Max la fabrica din Craiova. Debutul producţiei lui B-Max la uzina românească are loc la patru ani şi trei luni de la preluarea fabricii din Craiova. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 iunieNoua generaţie Fiat Panda costă 11.550 de euro în RomâniaFiat a lansat astăzi în România a treia generaţie a modelului Panda. Modelul citadin pleacă de la 11.550 de euro în versiune pe benzină de 1.2 litri şi 69 de cai putere. Cu oferta de lansare însă, preţul ajunge la doar 9950 de euro. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 13 iunieLexus GS, în România de la 53.300 euroLexus a lansat noul GS pe piaţa din România. Versiunea GS 250 pleacă de la 53.300 euro cu TVA inclus, în timp ce hibridul GS 450h pleacă de la 63.950 euro cu TVA inclus. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 1 iunieYoung Creative Chevrolet 2012: Câştigătorii etapei din RomâniaEdiţia 2012 a concursului de arte aplicate "Young Creative Chevrolet" şi-a ales câştigătorii etapei naţionale. Trei studenţi îşi vor reprezenta ţara în faţa juriului european al YCC 2012, câştigătorul final urmând să fie anunţat în a doua parte a anului. Citeste tot
Abia astept sa vad ce o sa se intample - sunt binevenite ambele modele - logan hatchbach cat si logan berlina 2 (sau logan face lift). Traiasca Dacia, si la mai mare!!!