Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

Publicat marţi, 09.12.2025 10:35 de Tiberiu Safta

Dacia a anunțat oficial deschiderea comenzilor pentru noile versiuni actualizate ale lui Sandero și Sandero Stepway. Primele exemplare vor fi livrate în primul trimestru din 2026.

Mai devreme în această toamnă, Dacia a prezentat o actualizare majoră pentru Sandero și Sandero Stepway. Cele două modele primesc o parte frontală restilizată, cu o grilă mai mare și faruri cu o semnătură luminoasă nouă în forma unui T răsturnat.

Pe lângă noutățile aduse la exterior, noile Dacia Sandero și Sandero Stepway facelift mai primesc un volan nou, padele pentru schimbarea treptelor de viteză, un ecran central nou de 10 inch pentru sistemul multimedia, navigație conectată și un încărcător wireless pentru telefon.

Constructorul de la Mioveni a deschis oficial comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift. Noul Sandero facelift este disponibil în două niveluri de echipare: Expression și Journey. Ambele sunt oferite cu motorizarea pe benzină TCe 100 sau cu motorul ECO-G 120, cuplate la o cutie manuală sau la una automată. Pentru prima dată, motorul mai puternic poate fi alimentat cu GPL și poate fi cuplat în același timp la o cutie automată cu 6 trepte.

De cealaltă parte, Dacia Sandero Stepway facelift va primi 3 linii de echipare: Essential, Expression și Extreme. Vor fi disponibile motorizările TCe 110 și ECO-G 120.

Noua Dacia Sandero facelift are un preț de pornire de 15.750 euro. Între timp, Dacia Sandero Stepway facelift propune un preț de pornire de 16.000 euro.

via Dacia

  • O dilemă moderată, marţi, 09.12.2025 10:53

    De cand se poate comanda Sandero 1.8 HYBRID 155 CP in Romania ?

  • eu, marţi, 09.12.2025 11:06

    exact ce era mai important ati omis: Sandero Stepway 1.2 GPL automat Expression la 18600 sau Extreme la 19.600.

  • O dilemă moderată, marţi, 09.12.2025 11:35

    @eu Atunci e parfum. Sandero Stepway 1.0Tce la 110 CP are pretul in jurul a 19 000 €.

  • SJTEO, marţi, 09.12.2025 12:32

    Adica cu ceva dotari si full hybrid trece de 20 de mii de euro ? Ne mai miram ca industria auto europeana este in cap si ne-au invadat chinezii cu masini mai ieftine ......

  • @ O dilema, marţi, 09.12.2025 13:39

    Nu se poate comanda motorizarea hibrid 155 deocamdată. Mai avem de așteptat încă aproximativ un an pentru asta.

  • Matei_cel_nou, marţi, 09.12.2025 13:41

    Și cu toate astea se vinde foarte bine și niciun model chinezesc nu intră în top 25. De ce oare?

  • ds, marţi, 09.12.2025 13:50

    GPL + cutie automată este exact ce trebuie. Fac pariu ca va fi un bestseller în europa.

  • ovi, marţi, 09.12.2025 17:50

    Este vorba de motorul de 1.0, 110cp nu 100 cum ai scris. Si poate era interesant sa dai si niste date tehnice, nu cele din configurator, cum ar fi cat face de la 0-100 cea de 120 de cp.

  • Seriff, miercuri, 10.12.2025 09:26

    @ds e o mizerie motorul ala, pica turbinele in draci, vibreaza la relanti de zici ca se rupe in 2 masina, iar mai nou e si foarte scumpa, garantia e penibila, altii dau 7 ani, Dacia da 3.

  • ds, miercuri, 10.12.2025 11:11

    @Seriff 1. Vorbești din auzite. Din 2023 au rezolvat problema la turbină. Vibrații la relanti doar iarna până ajunge catalizatorul la temperatura de lucru, adică 3-4 minute. 2. Are și Dacia extensie de garanție la 5 ani. 3. La 37 de lei suta de km în oraș și 27-30 în exterior cred că poți trece peste unele inconveniente...

  • Seriff, miercuri, 10.12.2025 16:24

    1.Nu vorbesc din auzite, intra pe grupul de logan 3 de pe facebook, zilnic pica 3-4 turbine, majoritatea la km putini, plus ca stiu 2 persoane care au avut problema asta plus multe altele pana in 100.000 km la logan 3. Legat de vibratii, vibreaza mereu la relanti, indiferent ca e cald sau rece, e in 3 cilindri motorul de scuter. 2.Pai asta e japca, adica altii dau standard 7 ani sau 150.000 si Dacia da 3 ani dar cere bani pentru inca 2, clar bataie de joc, plus ca 5 ani nu sunt 7. 3.La banii aia exista masini hev mult mai ok daca te intereseaza consumul, dar nu totul se reduce la consum.

  • ds, miercuri, 10.12.2025 17:07

    Știu ce spun si spun din propria experiență. Am 4 bucăți la firmă, conduc una zilnic de 3 ani, fiecare are peste 150-160.000 km, sunt toate pe GPL. In afară de consumabile nu au avut absolut nicio cerință. Lasă-ma cu grupurile de Facebook unde mulți nu știu nici ce motor au, ei cred că este 0.9. Și dacă tot te-ai apucat, pe grupuri sunt și păreri pro si încă mult mai multe. Dar, deh... Apropo, ia165 uite colea. Proaspăt! https://www.facebook.com/share/p/1BWLi32fBJ/

  • Kap, miercuri, 10.12.2025 17:41

    Prețuri de listă nu facebuk-ul Cristelei: Sandero Eco G 120 CP - 15.750 euro Skoda Fabia Essence TSI 95 CP - 17.915 euro Opel Corsa Edition 100 CP - 18.200 euro În condițiile în care NICI UNUL din cele două modele comparate aici cu Sandero nu beneficiază de măcar 5 ani garanție la motor, întrebarea retorică este: dacă 322 euro garanție extinsă Dacia este ”japcă”, cum ar trebui catalogate miile de euro diferență de preț la mașini doar pe benzină cu motoare mai slabe? Există și hibride da, dar la ce bani? Sau la ce vechime, că de obicei mincinoșii ”iubitori” de Dacia au referințe cu garanție ”până iese pe poarta târgului”.

  • vlad, miercuri, 10.12.2025 17:56

    pot sa spun de experienta cuiva chiar din familia mea, care are Logan MCV Stepway cu motorul de 1.0 TCe cu GPL de fabrica, undeva din perioada pandemiei. ei bine, omul a depasit borna de 250k la bord si inca se mira ca mai merge la cum a exploatat-o. a tras pe ea ca pe un magar, n-a menajat-o absolut deloc si a zis ca, cand o fi sa-l lase nu are de ce sa ii para rau, a meritat fiecare cent. a carat cu ea materiale de constructie pentru casa, inclusiv pietris de rau, tractatul de remorci e la ordinea zilei, a mers pe forestiere, a ramas si impotmolit in noroi cu ea, a mers si in vacanta in italia cu ea, a mers in olanda plin ochi cand a fost sa o cazeze pe fata acolo la facultate si s-a intors tot pe suprasarcina, cu vreo 370 kg de branza maturata direct de la producatorii din Edam, ca orice roman adevarat :), face zilnic oras, mai face si bolt cand are timp, ce n-a facut... si uite ca nu vrea sa crape, de fapt chiar isi doreste sa se strice odata ca sa isi ia alta, ca s-a plictisit, dar nici nu vrea sa o dea pana nu stoarce tot din ea.