Dacia a semnat cu sindicaliştii: Contractul Colectiv de Muncă aduce o creştere de 6% a salariului şi o primă
Luna mai aduce bani în plus pentru angajaţii Dacia, sindicaliştii semnând cu constructorul din Mioveni noul contract colectiv de muncă, care le aduce o creştere de 6% a salariului şi o primă de 1.680 lei (brut) pentru rezultatele din 2012.
Dacia a anunţat că astăzi s-au încheiat cu succes negocierile între conducerea producătorului din Mioveni şi Sindicatul Autoturisme Dacia. Şedinţa finală de negociere a dus la o creştere salarială care va fi acordată începând cu luna mai, pentru perimetrul platformei industriale Mioveni marcând o creştere de şase procente. Pe lângă asta, angajaţii Dacia vor beneficia de o primă de 1.680 lei (brut) pentru rezultatele anului 2012. Această primă va fi acordată în luna mai a anului curent.
Negocierile dintre conducerea Dacia şi conducerea sindicatului Autoturisme Dacia au durat aproape o lună şi au inclus şi o grevă de o zi în platforma industrială din Mioveni. Pe 04.04.2013, discutam cu Radu Mavrodin, director de resurse umane pentru România şi regiunea Euromed Africa în cadrul Grupului Renault, care declara că salariaţilor li s-a oferit o creştere salarială de opt procente, însă aceştia solicitau şi alte beneficii materiale în cadrul negocierilor. Între timp, se pare că balanţa s-a mutat în favoarea celor de la Dacia, care le-a acordat salariaţilor o creştere de şase procente a salariilor, alături de o primă, cu o valoare dublă faţă de salariul minim pe economie, pentru rezultatele din anul precedent.
În ultimii şapte ani, Dacia a expediat, prin Direcţia Logistică, peste şase milioane de metri cubi de piese, care au contribuit la asamblarea a 2,5 milioane vehicule în uzine ale alianţei Renault-Nissan în lume. În prezent, Direcţia Logistică Dacia expediază piese către 13 uzine care fabrică autoturisme sub sigla Dacia, Renault, Nissan sau Mahindra&Mahindra, incluzând-o şi pe cea din România, de la Mioveni. La nivelul anului trecut, Direcţia Logistică Dacia a expediat 1.200.474 metri cubi de piese, echivalentul a 619.405 vehicule.
Via Dacia
Bine ca s-a rezolvat! Daca francezii pleaca din Romania, asa cum au amenintat, treaba e nasoala pentru toata lumea. Daca vine si Mercedes atunci incepem si noi sa contam in industria auto.