Dacia a produs 300.000 de exemplare Sandero la Mioveni
Uzina Dacia de la Mioveni sărbătoreşte 300.000 de exemplare Sandero produse până în prezent. Maşina de colecţie îi va fi livrată unui client din Bosnia-Herţegovina.
Un nou record pentru uzina de la Mioveni. Astăzi, pe poarta fabricii din Argeş a ieşit exemplarul Sandero cu numărul 300.000, un nou succes pentru constructorul autohton care se bucură în prezent de o recunoaştere europeană intensă.
Exemplarul, devenit deja vedetă, este un Sandero echipat cu motorul pe benzină de 1.6 litri şi 90 de cai putere, de culoare gri platine, ce urmează a fi livrat unui client din Bosnia-Herţegovina.
Lansat în 2008 la Salonul Auto de la Geneva, Sandero este în prezent cel mai vândut model al gamei Dacia, în special pe piaţa Europei Occidentale. În primele 6 luni ale anului 2010, Dacia a vândut 95.756 de vehicule Sandero, cu peste 10.000 de unităţi mai mult decât în primul semestru al anului trecut.
Alături de uzina de la Mioveni, modelul Sandero mai este asamblat, tot sub marca Dacia, la uzina din Casablanca, în Maroc. Alte patru uzine din lume (aflate în Brazilia, Columbia, Rusia şi Africa de Sud) produc modelul Sandero sub marca Renault.
via | dacia
Raspunsul la ultima intrebare dupa mine se materializeaza in persoana ta. Daca ar fi asa cum spui tu, cu motoare de cilindree mai mica si puteri mai mari, sau sa creasca puterea la cele actuale, pai ar trebui implementate motoarele mai noi de pe gama Renault actuale. Dacia e masina de buget, costul de productie trebuie sa fie cat mai mic, si prin urmare tehnologia utilizata este de generatie ceva mai veche. Plus, ar implica si consumuri mai mari daca s-ar umbla la puterea furnizata, deci nu ar mai rezulta o masina la fel de fiabila ca cea din stadiul actual.