Croit după chipul și asemănarea fiecăruia: Volvo a început campania de teasing pentru SUV-ul XC40
Volvo a demarat campania de teasing pentru viitorul SUV XC40. Debutul va avea loc în scurt timp, iar accentul a fost pus pe partea de personalizare.
La scurt timp după dezvelirea noii generații Volvo XC60, oficialii suedezi au venit cu o veste bună pentru fanii mărcii. Vorbim despre dezvoltarea lui XC40, cel de-al treilea SUV al suedezilor. Astăzi, Volvo a demarat campania de teasing pentru XC40 și ne promite o lansare în viitorul foarte apropiat.
Dar până atunci, ne vom delecta cu un clip teaser și cu ceva imagini care prezintă posibilitățile de personalizare oferite pe viitorul XC40. Clienții vor avea la dispoziție o mulțime de elemente speciale. Caroseria va putea fi comandată într-o versiune bi-coloră, în timp ce interiorul o să ofere o atmosferă premium și în același timp tinerească.
Lava Orange și Oxide Red sunt două dintre noile tapițerii puse la dispoziție pe XC40, iar acestea vor putea fi garnisite cu elemente de interior inspirate de arhitectura urbană și de cartografie.
Echiparea Momentum o să fie orientată către zona de fashion, în timp ce R-Design și Inscription promit o atingere premium și dinamică în același timp. În altă ordine de idei, sudezii ne spun că XC40 o să aibă ceva special pentru fiecare.
In acest moment, Volvo nu a oferit detalii tehnice, dar știm că XC40 o să folosească platforma CMA (Compact Modular Architecture), iar gama de motorizări o să includă și o versiune hibridă.