Corvette-ul din 1967 al lui Neil Armstrong a fost pus la vânzare pe eBay
Corvette-ul deţinut în 1967 de Neil Armstrong a fost pus la vânzare pe eBay. Cel de-al treilea proprietar al acestui Corvette doreşte peste 250.000 de dolari pentru coupe-ul care n-a mai fost condus de peste 30 de ani.
Corvette-ul deţinut de Neil Armstrong în 1967 a fost pus la vânzare pe internet, iar proprietarul său doreşte o sumă cu şase cifre. Americanii de la Autoweek au descoperit anunţul de pe eBay cu automobilul primului om care a păşit pe Lună, al cărui preţ minim nu a fost încă atins deşi vânzătorul a primit o ofertă de 250.000 de dolari. Spre deosebire de alte automobile clasice vândute pentru sume record, fosta maşină a lui Neil Armstrong nu mai este de mult în stare originală. Pe lângă asta, vehiculul respectiv nu a mai fost condus de peste 30 de ani, iar cel de-al doilea proprietar i-a aplicat o serie de modificări, unele mai puţin agreabile pentru o maşină clasică.
Povestea maşinii porneşte în 1967, când Neil Armstrong a cumpărat în condiţii speciale un Chevrolet Corvette de la un dealer din Florida, Jim Rathman Corvette. Respectivul dealer a făcut o adevărată investiţie în imagine odată cu acest parteneriat, oferta fiind menită să stimuleze vânzările de Corvette prin asocierea cu celebrităţi. General Motors şi NASA au un parteneriat de imagine de durată, primul american care a ajuns în spaţiu - Alan Shepard, primind un Chevrolet Corvette chiar de la Ed Cole, Preşedintele General Motors din acea vreme. În prezent, General Motors a creat reclamă pentru Corvette care elogiază realizările NASA. Armstrong a condus maşina doar un an, până la apariţia generaţiei 1968 a lui Corvette, moment în care i-a vândut vehiculul unui alt angajat NASA. Respectivul angajat a păstrat maşina timp de 44 de ani, după care a vândut-o actualului posesor.
Deşi Corvette-ul deţinut de Neil Armstrong în urmă cu mai bine de 40 de ani nu mai este în întregime original, acesta a fost păstrat într-un garaj cu temperatură constantă din septembrie 1981 până în prezent. Modificările aplicate de cel de-al doilea proprietar includ un set de aripi aftermarket, un carburator nou, un set de jante aftermarket, o evacuare nouă şi o nouă pompă de apă.
asta nu e nimic mai mult decat o rabla cu valoare istorica..... dar pretul mi se pare cam exagerat...