Concept Renault cu motor alimentat cu hidrogen. Debutează în mai 2022
Constructorul francez de automobile a publicat o primă imagine cu un viitor concept, echipat cu motor alimentat cu hidrogen. Aceasta va debuta oficial în luna mai 2022.
Renault pariază din ce în ce mai mult pe electrificare. Până în 2030, constructorul francez de automobile intenționează să aibă un portofoliul format integral din modele cu zero emisii.
Acum, producătorul din Hexagon publică o primă imagine cu un viitor concept "care simbolizează angajamentul său pentru o strategie sustenabilă". Acesta va fi echipat cu motor alimentat cu hidrogen.
Francezii nu au oferit mai multe detalii, precizând doar că viitorul concept a fost proiectat sub conducerea lui Gilles Vidal, director de design Renault.
Noul concept Renault va fi prezentat în luna mai 2022.
via Renault
-
@Alex, vineri, 18.02.2022 12:00
Pas intermediar înseamnă tehnologie matură prin 2050. Benzinarele și hibridele vor fi superioare zeci de ani de acum înainte. Spiritele aventuriere și generoase pot investi în tehnologii noi. Sigur vor salva coropișnițele din Galapagos.
-
Fast_and_Curious, vineri, 18.02.2022 12:04
Hell yeah! Industria auto trebuie sa isi uneasca mintile si gaseasca solutii viabile pentru hidrogen, si sa renunte la electro-troace... Hidrogenul este viitorul, indiferent daca sectantilor Tesla si electro le place sau nu. Da, hidrogenul nu este inca complet verde, dar investitiile si cercetarile merg in directia buna.
-
PMC, vineri, 18.02.2022 12:32
Asta e calea de urmat. Masinutzele cu baterii sunt o gluma proasta si un drum infundat. Cine are cap a inteles asta din start. Chiar si sefii din industria auto. Numai ca nu au avut de ales din cauza mutantului birocratic care e UE. Zi de zi tot mai multi se conving ca bateriile nu sunt solutia. Cel mai bine se vede ca istericilor "eco" nu le pasa de planeta nici macar cat imi pasa mie e ca sunt impotriva hidrogenului. Saracie! Aia e ceea ce vor domnii la costume scumpe si cu creierii imbibati cu comunism si antiamericanism. Li se rupe lor de planeta. Vor putere pt ei si saracie impartita echitabil tuturor celorlalti.
-
Seriff, vineri, 18.02.2022 13:48
@PMC logic, de fapt asta se vrea, limitarea libertatii omului de rand, bogatii tot in S500 vor merg, gen Angela Merkel iar saracii nevoiti sa isi cumpere Zoe, motivul bagat in fata e poluarea, unii pun botul gen Edikk, Mircea Badea si alti pensati, cine e cu capul pe umeri vede ca e o vrajeala totala, cum a fost si cu pandemia, stati in casa, noi intre timp facem averi, cam asa sta treaba.
-
LR, sâmbătă, 19.02.2022 10:06
Ce de ingineri pe aici!
-
., sâmbătă, 19.02.2022 10:47
Că ne plac sau nu mașinile alimentate cu hidrogen, un fapt este incontestabil: dacă nu ar exista dubii serioase cu privire la viitorul automobilelor electrice nu s-ar lansa în producție și modele cu hidrogen.
-
Stefan, sâmbătă, 19.02.2022 22:15
Mașinile cu hidrogen sunt mult mai ineficiente decât cele electrice... ma refer la ciclul de producere hidrogen din energie electrica și apoi iar în energiei electrica..... Chiar nu înțeleg de ce e împinsă în fata aceasta tehnologie E o prostie sa vrem mașini cu zero emisii atât de repede....cea mai bună varianta este sa le folosim pe cele electrice în oraș pe distante scurte și medii iar pt distante lungi folosim încă motorul termic (eventual ca un range extender) pana evoluează tehnologia bateriilor nu bălării fără sens cum este hidrogenul
-
Clique, duminică, 20.02.2022 09:13
Și uite așa încet, încet, mulți ajung la vorbele mele spuse și acum 2 ani :))
-
Dutz, duminică, 20.02.2022 17:54
Chiar dacă as vrea cu o floare nu se face primăvara… ce este interesant ca Electricele cel puțin teoretic cam amenință partea superioară a industriei auto. Având CP fără număr sar ușor peste 700, se poate achiziționa o “racheta” lejer sub 150.000 de euro. La ce preț era si este o masina clasica cu peste 700 CP sau peste 1000? In zona asta văd Electricele un mare avantaj pentru cine dispune de acești bani dar nu are 2-3 milioane de dat pe un Bugatti de exemplu. Plus ca toate super mașinile (motoare clasice) sunt serii limitate sau producție limitată, cu timpi mai de așteptare. Cu siguranța câțiva si-ar dori ca si Gadget o electrică chiar dacă SH cu peste 400 CP sa zicem la 25.000 euro. Ca sa nu provoc confuzie… 90% din piața nu-si permite electrice, dar sa ne obișnuim sa avem de toate: clasice, electrice, hidrogen. Nivelul de dezvoltare a infrastructurii este mult diferit la nivelul planetei la fel puterea de cumpărare si criteriile de achiziție. Sa nu uitam cam toată piața serviciilor trăiește la limita (mai mult sau mai puțin) si mulți au nevoie de flote auto impresionante, ori in aceste cazuri prețul de achiziție, autonomie altfel spus cost/km in primii 2-3 ani de utilizare dictează ce se va achiziționa. Pentru asta după cum știm un simplu Excel rezolva dilema si oricât am lauda unii si alții in stânga sau in dreapta nu schimbam nimic… si atunci la ce rost? Din viața reala… am fost cu un Volvo XC60 (benzinar) la revizia de 15.000 si am întrebat cum merge cu Electricele. Vânzătorul (dealer-ul) mi-a spus simplu ca nu merg din cauza infrastructuri, preț si reticienta. Menționez zero subvenții in zona pentru electrice, nu au existat si cel mai probabil nu vor exista… cum este si normal părerea mea. La fel de menționat ca “orășelul” de peste 1 mil. locuitori are o comunitate destul de însemnată de omeni care-si permit electrice si unele cazuri după cum am mai spus exista ca si a 2-a sau cel mai frecvent a 3-a masina. Exclusiv oraș… abia fac 10.000 km pe an, dar pentru ei este ok… si nu o sa mai repet de ce.
Citeste si
-
CONCEPTE | vineri, 22 noiembrieTeaser cu noul concept electric Jaguar: lansare în 2 decembrieJaguar a publicat primul teaser oficial cu viitorul său concept electric care va da startul noii epoci electrice pentru marca britanică. Prezentarea noului concept va avea loc în 2 decembrie. Citeste tot
-
CONCEPTE | miercuri, 20 noiembrieDS își dorește să transforme conceptul SM Tribute în model de serieFrancezii de la DS își doresc să transforme noul concept SM Tribute într-un model de serie produs în numere limitate. Dacă transformarea se materializează, este foarte probabil ca modelul să primească un motor V6 de origine Maserati. Citeste tot
-
CONCEPTE | miercuri, 20 noiembrieKia prezintă un prototip al lui EV3 cu materiale ecologice din mere și ciuperciKia a prezentat oficial un prototip al SUV-ului electric EV3. Acest prototip este un experiment în ceea ce privește utilizarea materialelor ecologice la interior. Aici sunt prezente câteva materiale rezultate din mere și ciuperci. Citeste tot
-
CONCEPTE | luni, 11 noiembrieStartul unei noi ere pentru Jaguar: va prezenta un concept electric, de lux, în decembrieJaguar a confirmat oficial că va prezenta un concept electric de lux la începutul lui decembrie. Noul concept urmează să marcheze începutul noii epoci electrice pentru marca britanică. Citeste tot
-
CONCEPTE | vineri, 8 noiembrieAUDI cel chinez. Germanii înființează un brand cu același nume pentru piața din ChinaAudi a anunțat înființarea unei noi mărci pentru piața din China. Noua marcă, înființată împreună cu cei de la SAIC, se numește AUDI. Noul brand cu același nume a dezvăluit, cu această ocazie și primul său concept. Citeste tot
E ca si cum... masinile electrice sunt un pas intermediar catre cele pe hidrogen. Cine ar fi crezut-o si pe asta? :D