Citroen isi schimba miercuri sigla si sloganul

Publicat marţi, 03.02.2009 14:43 de Mircea Meșter

Dupa 24 de ani de la ultima schimbare de imagine, Citroen se modernizeaza. Miercuri vom vedea noul logo al marcii, viitorul apropiat urmand sa aduca o linie de modele premium in gama.

4 februarie 2009 va fi o zi speciala in sanul Citroen. Marca franceza va lansa maine noua identitate de marca si noul logo, aceasta mutare reprezentand prima schimbare a siglei din 1985 incoace. Foarte interesant este insa faptul ca acest pas este doar primul dintr-un lung sir de modificari ale gamei care fac parte din programul denumit de sefii Citroen, fara a fi nevoie de alte comentarii, "Trei ani pentru a impresiona lumea".

"Brandul nostru sta ascuns de ceva vreme in spatele masinilor pe care le vindem in lume. Vrem sa luam atitudine, astfel incat clientii sa vina spre Citroen pentru ceea ce reprezinta brandul, si nu pentru interesul aratat unui anumit model", spune Xavier Chardon, directorul de marketing al companiei franceze.

Schimbarea logo-ului si adoptarea unui nou slogan al marcii se afla in lucru inca de la jumatatea anului trecut, maine fiind ziua cea mare, in care rezultatele vor fi prezentate intregii lumi. De altfel, pe toate materialele promotionale prezentate de francezi la finalul anului trecut era scris "Pentru Citroen, anul 2009 incepe in 4 februarie", o trimitere clara la intentiile revolutionare ale marcii.

Schimbarea majora vizeaza orientarea Citroen spre o linie de produse premium in urmatoarele 1000 de zile, modificarile urmand sa afecteze - pozitiv, spun francezii - intreaga retea mondiala de dealeri. Noua gama de modele hi-end de la Citroen va fi bazata pe ideile actuale ale marcii, insa va beneficia de plus-valoarea adusa de noua imagine. Unul dintre primele modele care vor aparea in cadrul noii filosofii va fi reeditarea clasicului DS, "nava amiral" a marcii intre anii '50 si '70. Conform Automotive News, primul model care se va naste in noua gama va fi DS3, asteptat sa intre pe piata la sfarsitul anului in curs.

"Vom oferi produse care au adus Citroen la nivelul de brand cunoscut la nivel mondial, acestea urmand sa poarte caracteristici-cheie ale modelelor din sectorul premium. In plus, vom schimba major arhitectura showroom-urilor noastre. Principalul punct de interes este adoptarea unei noi relatii cu clientii nostri", incheie Xavier Chardon.

  • ursus, miercuri, 04.02.2009 05:10
    ce schimba la sigla?

    e putin stilizata si atat! sa se mai bage putin in seama...

  • gogo, miercuri, 04.02.2009 08:56
    DS3

    Sunt curios cum arata. DS-ul a fost superb si pot spune avangardist pentru vremea ei.

  • rookie, miercuri, 04.02.2009 11:27
    Era cazul..

    Era cazul sa mai faca o schimbare. Citroen chiar a avut cateva modele destul de reusite si inovatoare. Au auds noutati ca suspensia hidropneumatica si farurile adaptive in curbe acum 30 de ani. Au fost pionieri. Pacat ca in ultimii ani a devenit un brand destul de mediocru. Numai sa nu o dea in ciudatenii. Daca masinile vor fi si fiabile si ieftine la intretinere, cred ca au toate sansele sa dobandeasca o cota mai mare din piata. Bafta!

  • flaviusOancea, miercuri, 04.02.2009 14:48
    avangardist

    Intradevar gogo DS a fost cel mai avangardist model de serie din toate timpurile (forma aerodinamica,suspensie reglabila,faruri adaptive,etc.).Sunt curios ce ar mai putea aduce nou.

  • Eugen, joi, 05.02.2009 14:51
    Update

    Se poate posta un update la stirea asta? Care e noua imagine /logo etc? Adica am intrat pe situl citroen.fr si nimic. Sau cumva e vorba de o schimbare mult mai subtila si n-am inteles eu?

  • mircea, joi, 05.02.2009 14:54
    @Eugen

    Lansarea oficiala va avea loc astazi. Asteptam din moment in moment sa apara noul logo :) Stai pe aproape.

  • cry, joi, 05.02.2009 23:38
    Tinem aproape.....

    Tinem aproape.....si ....si....nimic. Hai va rog se poate mai bine.

  • mircea, joi, 05.02.2009 23:39
    @cry

    Sigla a fost publicata, impreuna cu un articol pe masura evenimentului. Pe prima pagina Automarket.