Citroen, încântat de vânzările noului C3: 400.000 de unități în doi ani de la lansare pentru cel mai căutat model din gama francezilor
Noul Citroen C3 a ajuns la vânzări totale de 400.000 de unități la aproape doi ani de la lansarea din noiembrie 2016. Aproape jumătate din vânzări au fost realizate în 2018, iar C3 rămâne cel mai bine vândut model Citroen.
Noua generație a lui Citroen C3, prezentată oficial în toamna lui 2016, a primit prețurile oficiale pentru piața din România în ianuarie anul trecut.
În ultimii doi ani de la lansare, Citroen C3 s-a vândut în peste 400.000 de unități și a păstrat poziția de cel mai căutat model din gama francezilor.
Un număr de 160.000 de unități au fost vândute în 2018, marcând o creștere de 12% a vânzărilor din Europa pentru prima parte a anului. Totodată, C3 și-a adus contribuția la majorarea vânzărilor Citroen cu 9% față de aceeași perioadă din 2017 și la cel mai mare volum din Europa în ultimii 7 ani.
Potrivit datelor Citroen, peste jumătate din clienți (55%) au comandat modelul C3 în versiunea cu sistemul Airbumps, iar 40% dintre ei au cumpărat echiparea de top.
Via Citroen
Citroen are așteptări mici, 200.000 unități în aproape doi ani, la clasa mică este puțin de tot.