Citroen DS3 Cabrio va avea un acoperiş similar lui Fiat 500C

Publicat joi, 05.05.2011 17:40 de Bogdan Mirică

Citroen va încerca să reducă costurile de producţie ale viitorului DS3 Cabrio şi va alege soluţia de rabatare a acoeprişului regăsită deja pe Fiat 500C.

Citroen intenţionează să lărgeascaă gama micului DS3 cu o variantă decapotabilă. Modelul premium, destinat să concureze cu Mini Cabrio, va adopta o soluţie neconvenţională pentru rabatarea acoperişului. Mai exact, DS3 Cabrio va folosi aceeaşi arhitectură ca italianul Fiat 500C, preferând să păstreze toate cele trei rânduri de montanţi.

Primele informaţii vorbesc despre un debut oficial în primăvara lui 2013, noul model urmând să dea naştere şi unui nou nume pentru derivatele cabrio ale francezilor, mai precis Airflow, recent înregistrat de oficiali. Soluţia de rabatare a acoperişului a fost aleasă din motive financiare, costul de producţie urmând să fie mult mai redus decât în cazul unui cabriolet convenţional. Astfel, Citroen va putea să propună noul DS3 Airflow la un preţ mai mic de 20.000 de euro.

Şi pe varianta decapotabilă vom regăsi aceleaşi motorizări benzină şi diesel: propulsorul 1.6 THP de 155 cai putere, unitatea HDi de 1.6 litri şi 92 de cai putere, precum şi extensia 1.6 e-HDi de 112 cai putere. Este posibil să nu regăsim versiunile actuale de 1.4 şi 1.6 litri, aspirate normal, care oferă 95, respectiv 120 de cai putere. Locul acestora ar urma să fie luat de viitoarele unităţi turbo cu trei cilindri.

via | autoblog

  • tomita, vineri, 06.05.2011 09:20

    sa mi se fi sters comentariul de aseara cumva? repetam. autorul articolului a picat examenul de jurnalism pt acest articol http://images.caradisiac.com/images/9/3/4/4/9344/S0-Citroen-C3-Pluriel-Cote-Sud-sous-le-soleil-51076.jpg ds3 cabrio are un predecesor pe stilul pe care fiat 500 il abordeaza. deci, mai coerent ar fi fost sa se mentioneze de c3 pluriel., predecesorul de drept al unui viitor ds3 cabrio

  • SERD, vineri, 06.05.2011 16:22
    Ai dreptate

    In ultimul timp apar cam des articole insuficient documentate si aprofundate, de parca inainte nu s-ar fi facut masini,si cea mai mare confuzie se face in sfera hibrizilor,mai ales cu "revolutionarul" Volt,trebuie sa stiti ca in industria miniera se foloses de zeci de ani acele camioane gigant la care motorul diesel are rol de generator,iar rotile sunt antrenate de moatoare electrice!!!!! La naiba nu va transformati intr-un site strict comercial! In felul asta veti disparea!