Citroen C5 facelift costă 22.340 de euro în România

Publicat vineri, 18.02.2011 12:22 de Bogdan Mirică

Citroen a lansat în România versiunile revizuite ale modelelelor C4 Picasso şi C5. Sedanul de clasă medie vine cu modificări substanţiale şi cu un discount de lansare de 4500 de euro.

Citroen a lansat săptămâna aceasta în România două modele importante pentru gama sa, menite să aducă un aer proaspăt pentru clienţii autohtoni. Este vorba despre versiunile revizuite ale modelelelor C4 Picasso şi C5, expuse anul trecut în cadrul Salonului Auto de la Paris.

Monovolumul mărcii franceze adoptă noul logo al mărcii, o semnătură luminoasă cu leduri, vizibilă şi pe timpul zilei, stopuri cu contur negru, faruri faţă cu semnalizatoare de culoare albă, detalii cromate şi noi tipuri de jante. Exteriorul va fi disponibil şi cu şase noi nuanţe pentru caroserie, ce vor putea fi combinate cu un negru strălucitor la nivelul acoperişului şi montanţilor. La interior, clienţii vor primi noi tipuri de tapiţerie pentru scaune şi interiorul portierelor.

Sub capotă, noul C4 Picasso vine cu motorizarea diesel de 110 cai putere, care poartă acum semnătura e-HDI şi propune un sistem start-stop, menit să reducă consumul mediu până la 4.8 litri/100 de kilometri şi emisiile până la 125 de g/km.

Noul C4 Picasso pleacă de la 18.025 de euro pe piaţa din România, preţ valabil pentru versiunea pe benzină, 1.6 VTi de 120 de cai, ce vine cu o listă generoasă de dotări: 6 airbaguri, aer condiţionat manual, computer de bord, pilot automat, ABS+EBD+AFU, ESP+ASR, geamuri electrice faţă, închidere centralizată şi frână de staţionare electrică.

Pentru lansare, Citroen propune un discount de 4000 de euro la această versiune. Nici noul Citroen C5 nu a scăpat de retuşurile inginerilor şi designerilor PSA. Modelul de clasă medie a primit aceleaşi lumini LED diurne, combinate cu tehnologia "light guide".

La rândul său, C5 adoptă tehnologia micro-hibridă e-HDi pe versiunea diesel de 110 cai putere, ceea ce face ca valoarea consumului mediu să fie de numai 4.6 litri/100 de km. Nivelul de echipare entry-level Attraction vine cu 7 airbaguri, ESP, proiectoare de ceaţă, cruise control, volan îmbrăcat în piele şi reglabil, geamuri electrice, radio-Cd cu Mp3.

Preţul de pornire pentru noul Citroen C5 facelift, în versiunea 1.6 VTi de 120 de cai putere şi nivelul de echipare Attraction, este de 22.340 de euro cu TVA. Ca şi în cazul lui C4 Picasso, C5 primeşte un discount substanţial, de 4500 de euro.

  • Vasilica, vineri, 18.02.2011 12:53

    Doar inca un hiper discout sa mai salveze modelul.In clasa sa nu are ce discuta cu liderul absolut PASSAT.Da stiu ca e urat,xerox,copy paste de fapt cum sa gandeasca niste rrumani fomisti

  • Jini, vineri, 18.02.2011 13:43

    sunt sofer de Mercedes tralalala

  • Adi, vineri, 18.02.2011 14:23
    @Vasilica

    Vasilica, vorbesti despre masini, nu despre fotbal. O mentalitate de genul "marca X este cea mai tare, restul sunt niste jeguri" nu denota decat ignoranta crasa.

  • alinmarina, vineri, 18.02.2011 15:53
    VASILICA*****

    Esti extraordinar draga Vasilica! Banuiesc ca ai in garaj un ultra Mercedes S 400 Hibrid ( daca ai auzit de asa ceva... ) si te simti deranjat cand mai apar in articole si alte "saracii" din astea pentru oameni "fara cap"... Afla mai baietzika, mai exista si alti constructori respectabili in afara nemtilor pe care banuiesc ca ii divinizezi... Faptul ca in tara noastra nu au o popularitate comparabila cu VW de al carui Passat ai adus aminte, nu inseamna ca in alte zari lucrurile stau la fel... Vezi mai noile modele de la Citroen: DS3, DS4... Sau daca ai ceva special impotriva acestui brand incearca SAAB sau VOLVO! Spune-mi ce parere ai despre noul SAAB 95 sau VOLVO S60, atotstiutorule...!!!

  • unckle, vineri, 18.02.2011 16:53

    la uoptishpe mii de ieruo nu cred ca poate sa nu aiba succes in fata concurentei . . . fie ea si Passat :) . . . insa cum discounturile sunt "mai rare" si in general de scurta durata . . .

  • Vasilica, vineri, 18.02.2011 17:12
    @alinmarina

    Domnisoara cauta cifre si ai sa vezi ca nu doar in tara noastra se vinde extraordinar de bine Passatul.Si nu divinizez mai citesc si eu reviste de profil nu poti diviniza o gramada de fiare sau o natiune(cel mult poti sa ai admiratie).Nu am masina nemteasca 100% si culmea mai am si o japoneza o suzuki.

  • BaditzaEx, sâmbătă, 19.02.2011 00:27
    @Vasile

    din moment ce tu ai postat primul coment si ai inceput cu afirmatii clar esti frustrat care are mai degraba un golf 4 cu nr de bulgaria , iar cand ai vazut ca ti-ai luat-o in bot de la ceilalti incerci cu ipocrizie crasa sa faci pe intelectualul, dar am vazut prin primul coment ce fel de manelar esti de fapt :)) on-topic as alege oricand C5-ul in detrimentul Passatului, iar dk n-as alege C5-ul as alege 159 pt pur si simplu ca e mai avangardista, iar in segmetul asta , o alegere slaba sau paguboasa n-are cum sa fie Clar !!! - se adreseaza unui alt segment de populatie decat celor al multora parveniti de Passat de pe meleagurile mioritice care au un apt de 2 cam la bl . Dar vis-a-vis de motorizarea de 1,6 benzina si cea diesel mi se par neinspirate avand in vedere ca, spre comparatie de Passat este o masina mai grea.

  • BaditzaEx, sâmbătă, 19.02.2011 00:32
    @Vasile

    p.s. tocmai ca acei or sa aleaga tot timpul VW, Bemweu ...s.a.m.d

  • mog, sâmbătă, 19.02.2011 11:46
    frumusica..dar

    ma enerveaza oglinzile, parca s trantite asa pe usa, fara nici o urma de finete sau de linie continua.o teava infipta in usa.