Citroen C-Crosser, de la 27.726 de euro in Romania
C-Crosser, primul SUV din gama constructorului francez Citroen, a fost lansat oficial si in Romania.
C-Crosser, primul SUV din gama Citroen, prezentat in premiera pentru Romania la Salonul International de Automobile Bucuresti 2007, este disponibil din luna mai in show-room-urile din toata tara.
In Romania, C-Crosser este propus in 2 versiuni de motorizare. Prima varianta este un propulsor de 2.4 litri pe benzina de 170 CP, asociat unei cutii de viteze manuale sau automate. Fanii dieselului vor putea opta pentru o unitate 2.2 HDi care dezvolta 160 CP, cuplata la o cutie manuala.
Motorul diesel de 160 CP ofera un maximum de cuplu chiar si la regim scazut (380 Nm la 2000 rot/min), pozitionand C-Crosser la un nivel inalt pe segmentul sau. Tot despre motorizarea diesel trebuie sa spunem ca este echipat cu filtru de particule pastrand un nivel scazut al emisiilor de doar 191 de g/km.
Trenul de rulare fata tip McPherson asociat trenului de rulare spate multibrat si anvelopelor Michelin dimensiunea 215/70 R16 sau 225/55 R18, in functie de nivelul de echipare, fac din C-Crosser un SUV cu tinuta de drum impecabila.
Polivalenta modelului C-Crosser se regaseste si in amenajarea spatiului interior. SUV-ul francez este un vehicul spatios, care se adapteaza oricarei situatii multumita celor 5+2 locuri disponibile, prin randul al 2-lea de scaune rabatabil electric, prin numeroasele compartimente de depozitare si prin volumul de incarcare generos.
In functie de cele trei niveluri de echipare, X, SX si Exclusive, pretul noului C-Crosser variaza intre 27.276 (2,4i 170 CP nivel de echipare X) si 35.841 euro cu TVA inclus (2,2 HDi 160 CP nivel de echipare Exclusive).
Sistemul de aer conditionat automat, geamurile electrice fata si spate, scaunele fata incalzite, farurile de intalnire cu aprindere automata, sistemul cruise-control, oglinzile retrovizoare incalzite, reglabile si rabatabile electric sunt echipari standard care promit confort pentru sofer si pasageri.
In ceea ce priveste siguranta activa, transmisia integrala este completata de ESP (Electronic Stability Program) si de ASR pentru un control optim al vehiculului in situatii delicate. ABS-ul cu repartitor electronic de franare (REF) se adauga si el sistemelor de siguranta.
Siguranta pasiva este asigurata de cele sase air-bag-uri si centurile de siguranta ancorate in 3 puncte, pretensionate pirotehnic si dotate cu limitator de efort pentru randurile 1 si 2 de scaune si cu fixare isofix.
Versiunea Exclusive ofera pe langa toate aceste echipamente si senzori de parcare, proiectoare Xenon dotate cu stergatoare, CD changer tapiserie din piele si scaunul soferului reglabil electric. Jantele de 18 inch din aluminiu si geamurile laterale spate atermice completeaza pachetul de dotari Exclusive.
Versiunea de top si nu numai poate beneficia, pe langa dotarile enumerate mai sus, de sistem de navigatie de ultima generatie cuplat la o camera video cu imagini color pentru marsarier, un ansamblu audio HI FI si o trapa in plafon cu deschidere electrica.
via | Citroen Romania
sa-i uram lui Tariceanu sa vanda toata productia !