Citroen 2CV renaste prin noul Revolte Concept
Citroen va readuce in fata fanilor liniile celebrului model 2CV prin conceptul Revolte, care va fi prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt.
Citroen va avea unul dintre cele mai interesante standuri de la Salonul Auto de la Frankfurt. Dupa ce au anuntat ca vor veni in Germania cu noua generatie a lui C3 si cu DS3, primul model a noii game premium DS, cei de la Citroen dezvaluie astazi cea de-a treia mare noutate a salonului: conceptul Revolte.
Vorbim de prototipul care si-a facut aparitia in prima faza pe pagina de Facebook a celor de la Citroen si care acum isi arata fata in premiera mondiala pe worldcarfans.com, unul dintre cele mai importante site-uri auto ale lumii. De altfel, exclusivitatea pe care au pus mana jurnalistii WCF face ca primele imagini ale conceptului Citroen sa fie acoperite de watermarkul oficial al site-ului.
Revolte Concept este una dintre cele mai interesante aparitii din industria auto recenta. Motivul: reprezinta o reeditare clara a liniilor celebrului model 2CV, pe care Citroen l-a produs timp de 41 de ani, intre 1949 si 1990. Versiunea moderna a lui 2CV vine insa cu forme ridicate la nivelul anului 2009. Avand in vedere ca nu exista inca un comunicat oficial al celor de la Citroen, nu se stie daca francezii planuiesc o dezvoltare in serie a conceptului Revolte, desi presa internationala da ca sigura aparitia versiunii de productie a acestuia. Mai mult decat atat, se pare ca modelul final se va numi chiar 2CV, acesta urmand sa duca mai departe un nume care a facut istorie in gama Citroen.
Citroen ar putea avea insa o problema in momentul in care se va hotari sa dezvolte noul concept in versiune de serie. Asta pentru ca, dupa C3 si DS3, acesta va fi al treilea model pe care marca franceza il va dezvolta in acelasi segment subcompact, chiar daca fiecare dintre cele trei modele se adreseaza unui alt tip de clienti. Este devreme insa pentru ipoteze de acest tip, din moment ce nu se cunosc inca dimensiunile conceptului Revolte, care ar putea sa se incadreze intr-un segment inferior.
Revolte dispune de patru usi care se deschid in sensuri opuse pe fiecare parte. Partea frontala este de o asemanare izbitoare cu cea a vechiului 2CV, liniile moderne aparute - grila, blocurile optice si sigla noua Citroen - fiind legaturile modelului cu epoca actuala. In spate, profilul este din nou o trimitere la "cea mai originala masina dupa Ford T", asa cum este numit 2CV, cu o linie curbata care se termina in spatele rotilor posterioare. Foarte interesanta solutia aleasa de designerii Citroen pentru blocurile optice posterioare de forma patrata, care par ca se tin printr-o serie de brate argintii de caroserie.
Noul Revolte Concept va fi dezvelit in premiera mondiala la Frankfurt, Citroen urmand sa prezinte mai multe detalii legate de acesta pana marti, ziua in care va debuta cel mai important eveniment auto al sfarsitului de an.
via | WCF
Automarket, stimati redactori in ultimul timp activitatea dumneavoastra aici in randul comentatorilor de articole s-a diminuat. Mai postati un coment "bai incetati cu cearta" ori "Va rog ramaneti ontopic".Acum e o liniste de mormant in randul dvs.Sunteti plecati in concedii? Respectele mele aveti dragi redactori. Multa sanatate!