Chinezii s-au hotarat: vin la Frankfurt!
Chinezii sustin ca amenintarile Mercedes si BMW sunt doar tentative de intimidare si vor fi prezenti la Frankfurt!
Desi Mercedes si BMW i-au amenintat cu procese rasunatoare, chinezii de la Shuanghuan au ajuns la concluzia ca prezenta lor la Frankfurt, prima ocazie cu care acestia sunt prezenti la un salon european, este o necesitate. Astfel, controversatele modele Ceo si Noble vor face parte din lista de masini prezente in premiera la salonul german.
"In charge" se va afla importatorul din Franta, Belgia si Olanda, AZ Motors, care vor expune si in Germania. "CEO a obtinut omologarea europeana definitiva in Italia iar vociferarile celor doi constructori germani nu sunt decat palide incercari de intimidare. Constructorul chinez s-a asigurat ca nu exista niciun fel de risc din niciun punct de vedere. la ora la care fac aceste declaratii, nu a fost depusa vreo plangere", a declarat Albert Abchee, seful AZ Motors.
Se pare ca diferentele pe care se beazeaza chinezii sunt reprezentate de cele patru locuri ale modelului Noble fata de cele doua ale lui Smart Fortwo, in timp ce SUV-ul CEO se va vinde cu circa 30.000 de euro, o pozitionare de pret care, conform sefului importatorului, va garanta succesul celor doua masini.
-
Zoho, sâmbătă, 01.09.2007 04:17Noble
Intr-un banc se spunea ca japonezii pot folosi Smart-ul pe post de duba. Acum raman uimit sa aflu ca jucarioara chinezilor (Noble) chiar are 4 locuri :)). Probabil ca asta e elementul inovator pe care vor sa-l prezinte la salon. Oare cum s-ar comporta Noble la un crash-test cu patru galbejiti inauntru?
-
CHINA, sâmbătă, 01.09.2007 09:38
Ideea este ca firmele chinezesti de autoturisme sunt din ce in ce mai prezente pe piata EU, capata experienta si isi intaresc pozitia. Asta ii nelinisteste pe BMW si Mercedes.
-
MiLi, sâmbătă, 01.09.2007 13:30Sa vina!
Era timpul sa apara facaturi si in industria auto. Celelalte industrii se confrunta de mult cu asa ceva. Oricum iti dai seama daca o masina e chinezeasca si cu ochii inchisi. Cine a vazut vreuna stie despre ce vorbesc.Chiar ieri am vazut un CEO parcat si una dintre usi nu era bine inchisa deoarece se prinsese un cheder in usa. No Comment.
-
Kolegu, sâmbătă, 01.09.2007 13:38Frica de CHINEZI ??
Cineva mai sus spune k nemtilor le este frica de industria auto chineza ... =)) Cum asa ceva? Sa imi explice si mie un posesor de X5 ce ar face daca apare la semafor "camilostrutul" chinezesc? Eu cred k s-ar prapadi de ras ...cel putin asta am facut eu cand am vazut masina la reprezentanta in Bucuresti... Deci nemtii nu se tem de INDUSTRIA AUTO CHINEZA pt k ei au investit in China in promovarea modelelor premium de ex. VW creeaza in China modele exclusive pt piata Chineza. Eu cred ca chinezii astia ar trebui sa ramana acasa cu hydoseniile lor.... Hai sa ne amintim putin de Lexus si asemanarea izbitoare cu Mercedes .... pff dar Lexus fabrica masini
-
Flavyuz, sâmbătă, 01.09.2007 14:14haha
ieri am vazut un ceo d-asta si ziceai ca are tobele din plastic lucios, cred ca daca dadea mai tare intr-o groapa se dezlipeau de masina la cum falfaiau :))
-
Tibi, sâmbătă, 01.09.2007 20:31
chiar asa, ce-o zice unu cu X5 cand la semafor apare langa el un Ceo... si cum s-o simti ala din Ceo ?
-
claudiu, sâmbătă, 01.09.2007 23:27da ba...
da ba...da in cinci ani daca fiecare om care isi doreste un x5 si nu are bani de el si isi ia un ceo s ar putea sa vezi o echipa de f1 ceo..nah nu neaparat ca de asta s ar ingrijora bmw sau daimler chrysler
-
AndreiRN, duminică, 02.09.2007 17:44TEAMA DE CONCURENTA
Da, la BMW si MBZ le este teama de concurenta internationala pt ca trag tepe clientilor. Adica vand un produs cu mult mai scump decat merita si acuma vin alti si cer un pret rezonabil pe acelasi lucru. La stop cle din X5 se simte ca un kkt ca el a dat o palarie de bani in plus decat cel cu CEO care se simte mandru si istet ca mai are si bani in banca pe langa masina dorita. Bucurati-va ca nu aduc ceva competitiv cu Logan. De fapt nu se coboara ei asa de jos.
-
.., luni, 03.09.2007 02:15lol
cel care a scris mai sus este un idiot.(ANDREIRN) putem sa vorbim despre concurenta atunci cand ceezi ceva competitiv cu marcile atacate, nu atunci cand copiezi ceva la forma si te lauzi ca faci masini. in plus cine ar vrea sa-si cumpere o replica ieftina la car enici macar usile nu se inchid corect. e ca si cum ai pleca sa-ti cumperi un ceas bun si te intorci acasa cu Q&Q din piata.
-
Zoho, luni, 03.09.2007 02:18pt AndreiRN
Tu chiar crezi ca o firma care nu e in stare sa dezvolte un design original, fie el oricat de simplu, poate construi o masina la nivelul de calitate si performanta al lui BMW X5? Peste 5-10 ani cand o sa stai cu capota ridicata in drum si cu rugina pe la praguri si ala cu X5-ul o sa treaca pe langa tine o sa te simti tot "mandru si istet"?
-
Kolegu, luni, 03.09.2007 06:07Mandru si Istet =))
Ce mandru si istet te simti in rapciuga aia ... pana si Lada Niva are mult mai multa personalitatea decat ceo ... Pfoai dar ati vazut-o p'aia de seamana cu Smartul ? :)) si are 4 locuri? Un posesor de masinuca d'aia in Ro .... tre sa asculte manele si sa se trezeasca la 4:30 sa nu intarzie la fabrica de lustruit oua....
-
AndreiRN, luni, 03.09.2007 09:11Orgoliu vs Ratiune
Da, se pare ca nlti au mai putina ratiune decat orgoliu. Unora le este chiar rusine cu propriul lor nume sau se ascund sa nu vada lumea cat de ipocriti sunt. Oricum si oricat s-ar oftica multi romani sau europeni chinezi MUNCESC si lumea este multumita si le cumpara produsele si le da miliarde si miliarde de $ sau euro. China produce un milion de ingineri pe an si industria creste de la an la an mai mult ca oriunde. Pe de alta parte romani nu sunt in stare sa fac o bicicleta, motoreta sau macar o masina a lor dar toti fac gura mare cand alti muncesc. Ei se complac cu impinsul dosarelor sau facut specula cu produse straine. Pana si mancarea de zi cu zi este de import. Si acuma un BMW de 10 ani este deja o rabla care te costa reparatia mai mult decat merita si au cumparat-o nistwe romani parveniti ca sa faca si ei impresie in satul lor. Masinile chinezesti au motoare de proiectare japoneza la baza si pt europa au ales design european pt ca asa este normal. Majoritatea celor care latra sus si-n jos au poate ceasuri chinezesti, brichete chinezesti, mobila chinezeasca, incaltaminte chinezeasca, etc. Europa trebuie sa puna mana pe munca si romani ..... slabe sanse.
-
laurro, luni, 03.09.2007 10:51pt AndreiRN
probabil ca lucrezi la targ, in Europa. sau ai chinezi in gazda, ca prea ii tii in bratze!! Spui de chinezi ca scot un milion de ingineri pe an ! Atunci de ce fac masini copiate dupa europeni cu motoare copiate dupa japonezi ? de capabili ce sunt !! in afara de cateva zone urbane dezvoltate, china este in lumea a treia !! sute de milioane de chinezi flamanzi si indobitociti de comunism, muncesc intr-un sistem aprape feudal, pe mai nimic, facand piata de munca chineza, una dintre cele mai atractive din lume. asta este explicatia asa numitei dezvoltari extraordinare a chinei !! dar ce scot, in proportie de 95 %, sunt chiciuri ieftine si de prost gust ! despre civilizatia si cultura pe care o au, nu e nevoie sa ne spui nimic, deoarece ii vedem si noi pe stada si prin magazine !!! deci daca vrei un lucru prost pe care sa-l arunci dupa putin timp sau sl repari tot timpul, iti ei ceva chinezesc !! daca te respecti, si vrei sa-ti faci viata mai frumoasa, te orientezi spre firme adevarate !! si de fapt asta e parerea tuturor la nivel de planeta, nu mi tu vezi altfel !! sau esti chinez ??
-
Sage, luni, 03.09.2007 11:17perspectiva
Problema nu tine atat de tare de masinile cu care vin chinezii la Frankfurt 2007. Oricum vor fi facute praf la testele de impact si la cele de calitate. Problema tine de masinile cu care vor veni la Frankfurt 2012. Chinezii invata si se adapteaza rapid. Asa au facut initial si japonezii si acum sunt numarul 1. Toti cei din industria auto stiu ca la un moment dat chinezii vor face produse competitive si nu pot decat sa ii intarzie. Cu cat vor intra mai tarziu pe pietele occidentale, cu atat se vor adapta mai greu la cerintele actuale.
-
horhel, luni, 03.09.2007 12:06asiaticii sunt cei mai buni
momentan mi-as lua o japoneza, dar o sa ma multumesc cu o coreanca, dar daca mai cresc ca si calitate de cateva ori om cumpara si chinezarii peste vreo 100 de ani (sa le teste altii inainte si sa vada ca vopselurile nu-s toxice, desi mai apare cate-un lot ...)
-
Kolegu, luni, 03.09.2007 18:16Nu incurca Japonia cu China
Deci dak AndreiRN ar face comentariile asta la adresa japonezilor nu cred k s-ar mai fi deranjat atata lumea sa ii dea peste nas... Oricum zici tu Sage ca in 2012 la Frankfurt sa ne temem de chinezi adik astia nemtii ... nu noi. Si incerci sa compari China cu Japonia. Parerea mea este k si Japonia copiaza dar au ei placerea de a face lucrul ala copiat de 10x mai bine ca altii in schimb chinezul copiaza si face de 12312x mai prost. Hai sa fim realisti si sa deschidem ochii chinezariile se vor vinde la noi fara dar si poate pt. k romanul este amator de chilipiruri kitschuri si alte bazaconii adik uite cati au cumparat Logan, 206 berlina si mai ales Renault Clio Symbol.....Spor la vanzare CEO dak nu te-or interzice nemtii =))
-
Arlequin, luni, 03.09.2007 21:33parerea mea care este ...
...este ca decat sa dai 30.000 jeuroi pe un CEO mai bine iei 3-4 Loganuri si-ti faci firma de taxi !........ apropo.cine cumpara chinezarii se autodescrie si-si merita soarta.nu ma refer la marfa de marca fabrique in China !
-
AndreiRN, marţi, 04.09.2007 08:20Deschideti Ochii
"95% din ce produc chinezi sunt nimicuri de calitatea proasta" si cu toate astea intreg globul le dau bani lor munciti cateodata din greu. China are un surplus de capital demn de invidiat. Nu numai atata dar mai toti vor sa le dea lor bilioane si bilioane deoarece vor primi inapoi inzecit. Ford, GM, VW, Fiat, etc, arunca capitalul la chinezi in curte stiind ca vor primi inapoi cu varf si indesat. Motoarele chinezesti sunt sub licenta de la Honda sau Mitsubishi si multi vor fi mirati de fiabilitatea lor. Nu, nu sunt chinez dar am experienta de viata si sunt realist si cu ochii deschisi. Da, cunosc cativa chinezi deosebit de isteti. Invatati de la chinezi si puneti mana pe munca.
-
Sandu- Bucuresti, marţi, 04.09.2007 08:57SILANCE
FRATILOR ce tot sariti ca petardele la gatul chinezilor chiar nu vedeti ca sunteti PENIBILI?Chiar sunteti orbi sau nu cititi si voi ziare gen Saptamana Financiara sau Ziarul FInanciar sa vedeti care este mersul pe piata mondiala cu privire la industria auto?Sunteti niste PLICURICI care fac furtuna intr-un capac de bere!Dragi copii prostuti CHINA este noul El Dorado al mapamondului si in China s-au dus cu valizele de bani cele mai mari companii din lume.Calculaoarele de pe care postati voi aici sunt made in china,la fel si hainele voastre de firma si televizoarele si telefoanele mobile ....CHIAR PANA ACUM NU ATI OBSERVAT ACEST LUCRU !?!?!?Hai sa fim seriosi si sa inchidem pliscul in fata expansiunii economice chineze care a fost demarata tot de noi ..sau mai bine zis de ei europenii care i-au tehnologizat si i-au pus la treaba.STIE VREUNUL DIN VOI SITUATIA ASINILOR JAPONEZE IN ANII 50-60 ? Daca da , sa va explice in scris eu nu ma mai omor sa va deschid mintea.Nu o luati ca pe o jignire ceea ce v-am scris ci ca pe un repros ca nu va informati inainte sa va dati cu parerea aici.Apropo pt mine exista numai masinile japoneze ( SUBARU si HONDA ) asta ca sa va dati seama si de parerea mea.BAFTA la toti
-
radu-Tm, marţi, 04.09.2007 09:27Bravo CEO
Bravo CEO era si timpul ca cineva sa scuture putin figurile din capul nemtilor de care a ramas doar istoria ca fac masini indestructibile.TOPUL masinilor dupa mine este urmatorul LOCUL I SUBARU si HONDA LOCUL II TOYOTA,LEXUS si SAAB LOCUL III BMW MERCEDES etc ( ASTA CA SA NU PUN KIA SI HYUNDAI PE III si sa le pun pe IV si in sprijinul afirmatiei vin cu o intrebare : de ce nemtii nu dau 5 - 7 ani garantie ca asiaticii ?!?!?!? Hai sa imi raspunda cineva!GATA nemtii la baie ! Deschideti ochii si uitati-va in service la BMW si Mertz sa vedeti cate masini sunt si intrii cu programare la 1 - 2 saptamani!Am E 270 si sub cuvant de onoare in 45 000 km am schimbat sincroanele de la 1 la 2 pt ca imi sarea dn viteza, 2 pompe de servo directie,2 acumulatori deoarece un calculator nu stiu ce avea si consuma bateriile ca sa coincida totul cu un TELESCOP RUPT pe autostrada soarelui!?!?!?!??Masina se gaseste la AUTOKLASS si ei pot confirma acest lucru.Va pot posta si poze daca doriti sa vedeti in ce hal se lucreaza la masinile GERMANE cand se fabrica.BRAVO CEO BRAVO CHINA a venit si vremea ta.Concentrati-va pe calitate si veti fi stapanii industriei auto.Am vazut CEO.Costa in jur de 23 000 cu taxe si personal mie nu imi vine sa rad cand o vad asa cum au zis unii.A mers cineva cu CEO ?Eu voi merge in 2 zile si revin.Pa
-
Zoho, marţi, 04.09.2007 10:19Mai fratilor,
Intreaga polemica China vs. Europa vs. Japonia vs. Romania este off-topic. Toata lumea are dreptul sa produca orice si atat timp cat exista cerere pe piata si clientul stie pe ca da banii e alegerea lui, DAR nimeni nu are voie sa fure munca altora (cum face Shuanghuan). @AndreiRN, insisti intr-una cu indemnul "puneti mana pe munca" (apreciez sincer asta), dar nu intelegi ca in cazul "BMW vs. Shuanghuan" BMW este cel care munceste si Shuanghuan cel care fura?
-
Radu - Iasi, marţi, 04.09.2007 15:05GRESIT
PT Zoho.Gresesti amarnic cand afirmi ca unii muncesc si unii fura.I-a mai gandeste-te la plagiatul in muzica !?!?!?!!?Ei cum e ?La fel si in industria auto daca nu depasesti 60 % din produsul respectiv nu se numeste nici furt nici copie nici nimic.CE NAIBA VORBITI FARA SA VA INTERESATI CUM STA LEGISLATIA SI FACETI ACUZE NEFONDATE JURIDIC>Pai poate BMW si Mercedesul sa se dea cu fundul de pamant daca nu au depasit 60 % chinezii le-o dau din picioare la nemtalai.Hai sa studiem si noi inainte sa ne vomam impresiile aici si sa ne facem de kkt la toata lumea bai baieti.Si in fond ce ne intereseaza pe noi de nemti>Ne dau sa mancam?Ati uitat cat ne-au blamat si ca s-au opus intrarii in UE?bai chiar voi nu aveti si voi orgoliul vostru?Lasa ca e bine un dus rece ca sa se trezeasca.PT RADU -TIMISOARA.NU ESTI PRIMUL CARE DA O CARUTA DE BANI PE UN MERCEDES SI ISI DA PUMNI IN CAP DUPA ACEEA.MAI INTREABA SI PE LA POSESORII DE BMW CA E CAM LA FEL.Bravo China hai tare din spate ....dar cu lucruri calitative.Am fost in China de cca 5 ori pana acum pe alte domenii ( Software ) si vreau sa va spun ca in curand va face pipi pe toata Europa si de ce IN CURAND si nu acum ?Pt ca trebuie sa termine de facut pipi pe SUA de aia!Nu va vine sa credeti ce se intampla in China dragii mei.Din pacate din China ca si din Turcia s-au adus numai lucruri ieftine si proaste deoarece ROMANII asta cumpara majoritatea din ei pt ca nu au bani>Marfa de calitate si supercalitate se gaseste si acolo si in Turcia dar nu se aduce ca nu este piata aici si nu se poate face volum de vanzari.Masina asta CEO est efoarte bine vazuta acolo si multi europeni si aericani o conduc fiind prezenta la firmele de inchirieri auto.Nu am mers personal dar in schimb am vazut-o de multe ori si am vazut-o inclusiv ca masina oficiala de Politie.Eu am incredere ca o sa se vanda si aici>Fiecare produs are clientii sai iar masina nu este rea.V-am salutat
-
AndreiRN, marţi, 04.09.2007 20:51Dreptul de creatie
"@AndreiRN, insisti intr-una cu indemnul "puneti mana pe munca" (apreciez sincer asta), dar nu intelegi ca in cazul "BMW vs. Shuanghuan" BMW este cel care munceste si Shuanghuan cel care fura?" Indemnul meu este pt cei ce se vaita in gura mare ca vezi doamne chinezi produc masini inspirate de pe la alti. E ca si cum daca eu fac o pizza pt vanzare ar trebui sa dau italienilor un % ca seamana cu a lor. Eu muncesc sa o fac si clientul imi va judeca munca. Cei ce stau si se vaicaresc o viata intreaga nu or sa ajunga nicaieri. Oricum mai toate masinile europene pe aceeasi categorie seamana intre ele.
Citeste si
-
IAA FRANKFURT 2007 | marţi, 18 septembrieFRANKFURT: Drumul spre casaEchipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. Citeste tot
-
IAA FRANKFURT 2007 | luni, 17 septembrieUPDATE: Mercedes F700, galerie foto si noi detaliiMercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. Citeste tot
-
IAA FRANKFURT 2007 | luni, 17 septembrieFetele de la Frankfurt (3)Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! Citeste tot
-
IAA FRANKFURT 2007 | vineri, 14 septembrieF430 TuNero, supercar de piratiNovitec Rosso au prezentat la Frankfurt una dintre cele mai nervoase versiuni ale modelului Ferrari F430. Citeste tot
-
IAA FRANKFURT 2007 | vineri, 14 septembrieMercedes anunta design si sigla noi din 2009Germanii au folosit salonul de la Frankfurt pentru a prevesti viitorul companiei. Citeste tot
Atat le trebuie. O mana de tipi hotarati, niste bate zdravene si 2-3 canistre de benzina. Ar fi mai mult decat convingator si un model excelent de aplicat tuturor hotilor din Asia. Chiar daca poarta costum si cravata iar munca lor se cheama reverse engineering.