Chinezii pregătesc atacul: Modelele Great Wall vor folosi sisteme Bosch şi Valeo
Chinezii de la Great Wall se pregătesc să ia cu asalt piaţa europeană şi americană. Ei au semnat contracte de colaborare cu furnizori de renume ca Bosch, Valeo sau BorgWagner.
Chinezii de la Great Wall se pregătesc să ia cu asalt pieţele din Europa şi Statele Unite. Constructorul asiatic a anunţat semnarea unor noi parteneriate de colaborare cu furnizori celebri de pe Bătrânul Continent, parteneriate care îi vor ajuta să îmbunătăţească siguranţa şi calitatea modelelor ce urmează să fie vândute pe celelalte continente.
Great Wall a extins colaborarea cu Borg Wagner, Bosch, TRW, Mahle, Valeo, Autoliv, Brose şi Coda Holdings. Cu asemenea parteneri alături, Great Wall şi-a fixat deja ca ţintă debutul pe piaţa americană în 2015.
BorgWagner, care furniza deja turbocompresoare, se va ocupa şi de transmisia viitoarelor modele, primul candidat vizat fiind SUV-ul Haval H6.
Bosch, furnizorul sistemului common-rail pentru motoarele turbodiesel de 2.0 litri şi 150 de cai, se va ocupa şi de electronică, dar şi de ansamblu de frânare.
Cei de la TRW livrează în prezent airbaguri,sisteme ABS şi de servodirecţie, însă se vor ocupa şi de dezvoltarea unor noi sisteme de siguranţă, mai avanasate, pentru a ajuta Great Wall să depăşească provocările testelor de impact din China, dar mai ales din Statele Unite, unde regulile sunt foarte stricte.
Cei de la Valeo se vor ocupa de sistemele de asistenţă şi cele termice, în timp ce Autoliv va furniza centuri de siguranţă şi airbaguri.
Brose va face parte din lista furnizorilor pentru portiere şi geamuri, în timp ce Mahle se va ocupa de pistoane şi alte componente ale motoarelor.
Alături de americanii de la Coda Holdings, Great Wall speră să îşi extindă experienţa exclusiv în domeniul electric, împrumutând din tehnologia mult mai avansată de dezvoltare a bateriilor. Modelele chinezeşti vor folosi la rândul lor ca bază pentru noi produse electrice Coda pe piaţa din SUA.
feriti-vaaaaaaaaaaa