Chinezii de la Chery amana debutul pe piata din Romania pentru septembrie
Debutul chinezilor de la Chery pe piata din Romania a fost amanat in asteptarea omologarii motorizarilor Euro 5 pentru vanzarea in spatiul Uniunii Europene.
Chinezii de la Chery sunt nevoiti sa mai astepte inainte de a putea sa comercializeze masini pe piata din Romania deoarece au intarzieri cu actele. Totodata, cei de la Chery modifica motoarele pentru a respecta norma Euro 5 in momentul in care le vor introduce pe piata din Romania. Chinezii doresc sa faca acest lucru pentru a oferi din start un produs modern, care sa respecte toate normele din Uniunea Europeana. Modelele constructorului chinez trebuie sa treaca si printr-un proces de omologare comunitara.
Cei de la Sixt New Kopel, importatorul oficial al marcii Chery, spera sa faca intrarea pe piata din Romania a marcii chinezesti in luna septembrie a acestui an. Debutul pe piata din Romania ii va costa pe chinezi circa 2-3 milioane de euro, o mare parte din bani fiind directionati catre marketing si publicitate. Corporatia Sixt New Kopel va comercializa modelele Chery atat prin reprezentantele proprii, cat si prin partenerii sai. Sixt New Kopel este controlata de grupul israelian Schlomo, care a intrat pe piata romaneasca in anul 2005 prin preluarea Union Motors. In luna mai a anului 2006, cei de la New Kopel au cumparat licenta pentru Romania de la compania Sixt, una dintre cele mai mari companii germane specializate in servicii de inchiriere de autovehicule.
Producatorul Chery Automobile a fost fondat in 1997 si este controlat de statul chinez. Prima masina Chery a fost fabricata in 1999. De atunci, Chery produce mai multe modele, precum A, QQ3, QQ6, A3 Hatchback, A3, A5, Eastar, Eastar Cross, Cowin, Tiggo, Karry si Riich.
Via | Mediafax
Astia fac si masini ?