China va fi cea de-a doua piaţă pentru Porsche în 2012
Cayenne va conduce ofensiva Porsche în China, ţinta celor de la Porsche fiind dublarea vânzărilor pentru toate modelele până în 2012.
Germanii de la Porsche vor să vândă 16.000 unităţi în China în 2012. Această decizie ar transforma China în cea de-a doua piaţă de desfacere pentru Porsche la nivel mondial după Statele Unite ale Americii, iar Germania ar fi pe locul trei la vânzările de Porsche. Cel mai bine vândut model Porsche în China este Cayenne, care a reprezentat 83% din vânzările mărcii în anul 2009. Chinezii au cumpărat 7.556 unităţi Cayenne în decursul anului trecut, din totalul de 8.629 unităţi Porsche comercializate pe piaţa respectivă.
Tocmai de aceea, cei de la Porsche vor deschide încă 13 reprezentanţe în China în decursul acestui an. La finele anului 2010, Porsche ar trebui să aibă 28 de dealeri în China şi să îşi crească vânzările semnificativ dacă vor să atingă ţinta de 16.000 de unităţi pe an în ţara Marelui Zid până în 2012. Nu trebuie să uităm că vânzările Porsche au crescut cu 9 procente în 2009 şi au atins doar 8.629 de unităţi, un nivel cu aproape 50% mai mic faţă de cel pe care vor să îl atingă în 2012.
Porsche se va baza pe lansarea noilor modele pentru a-şi creşte vânzările în China, iar Cayenne este primul "val" al acestei ofensive. Stocurile modelului precedent au fost epuizate rapid, iar chinezii au cumpărat în grabă noua generaţie a lui Cayenne odată ce aceasta a fost disponibilă. Deşi nu au vândut niciun Cayenne în China timp de trei luni, cei de la Porsche sunt încrezători în privinţa producţiei şi vânzărilor acestui model, spunând că vor atinge cel puţin acelaşi nivel ca în 2009.
Via | Gasgoo