Chevrolet Volt ar putea avea un motor pe benzină mai puternic din 2014

Publicat marţi, 12.06.2012 18:31 de Bogdan Mirică

Chevrolet se pregăteşte să aducă pe piaţă o versiune îmbunătăţită a actualului Volt. Modelul electric va debuta în 2014 şi va veni cu o nouă unitate pe benzină, mai puternică.

Chevrolet pregăteşte o versiune complet îmbunătăţită a lui Volt, gata să debuteze în 2014. Modelul va oferi clienţilor ceva mai multă putere şi o economie de carburant mai mare. Pentru a se achita de aceste îndatoriri, subsidiarul GM promite o versiune nouă a trenului de propulsie, animată de un alt motor pe benzină.

Potrivit unor surse din interiorul Chevrolet, actuala unitate pe benzină de 1.4 litri va ieşi din producţie, ea nefiind dorită încă de la început de oficialii GM. Se pare că motorul de 83 de cai a fost de fapt o soluţie de compromis, aleasă în ultimul moment, pentru că GM nu a avut în resursele financiare necesare dezvoltării unui motor complet nou, aşa cum îşi doreau inginerii.

Situaţia economică s-a dezgheţat acum pentru americani şi un propulsor nou, adaptabil platformei hibride, este pe punctul de a vedea lumina zilei pe viitorul Volt. Surse avizate susţin că ar putea fi vorba despre unitatea de 2.0 litri turbo, croită pentru platforma Delta II, cea pe care a fost construit şi Volt. Unitatea dezvoltă între 220 şi 270 de cai putere, fiind echipată cu un control variabil al valvelor şi injecţie directă.

Despre unitatea electrică de 149 de cai putere, regăsită în prezent pe Volt, nu există informaţii. Însă, odată cu introducerea unui nou motor pe benzină, am putea vedea şi o altă sursă de propulsie electrică. 

via l insideevs

  • chuck norris, marţi, 12.06.2012 19:00

    bravo chevy!v-ati desteptat!buna idee cu benzina!daca ar fii fost toyota in locul vostru l-ar fii facut si pe camaro(un muscle-car) probabil electric.

  • Sharks, marţi, 12.06.2012 20:07

    Cred ca americanii au aflat ca exista motoare cu cilindreea mai mica de 2 litrii exact cu Voltul... Pana la el, motoarele mai mici de 2 litrii erau mai putin credibile decat extraterestrii! 1.Acum, pentru piata americana o fi OK. E posibil. Ce nu inteleg eu este de ce i-ar trebui un motor mai puternic la un hibrid care foloseste motorul termic DOAR pentru a genera electricitate! Parca era vorba de economie, nu? 2.Pun pariu ca posesorii actualului Volt se simt inselati, frustati si ciudosi... exact de ce au nevoie ca sa-si schimbe masinile cu "new and improved" Chevy Volt! Marketingul masii de treaba...

  • unckle, miercuri, 13.06.2012 00:25

    auzi domnu' chuck norris ? nu crezi ca esti un pic cam agresiv in comentarii? care-i treaba cu tine, ti se pare ca printre pasionatii de masini exista vre-unu care sa nu stie ce-i ala un Camaro? Serios vorbind, tre sa-ti schimbi un pic atitudinea. Sau poate ai impresia ca acest domeniu, automobilismul in general, a fost inventat alaltaieri, cand l-ai descoperit tu, pentru toata lumea. "fii" se scrie cu un singur i ;) iar lumea nu este proasta doar pentru ca tu sustii asta. Da-mi voie sa presint un exemplu elocvent : "@esan retardatule! nu vezi ce tehnologie au pe noul a/s6 si audi a facut masini fiabile din totdeauna,nu stiu cum iti permiti sa demigrezi audi tu n-ai deschis nici o usa de audi.ba si a/s5/rs5 cu facelift e mult mai frumos de unde vezi tu kitch?unde vezi plastic?" -in primul rand nu prea ai de unde sa stii ca Esan este retardat ... nimeni nu are cum, pentru ca suntem pe internet -in al doilea rand oricine isi permite orice deNigrare cata vreme pastreaza limbajul in limitele decentei, pentru ca nu suntem la carciuma de la tine din sat. - in al treilea rand - calmeaza-te, vor fi oameni care nu sunt de acord cu ceea ce spui tu, asta-i viata, dar asta nu-i transforma automat si indubitabil in retardati. Daca vrei sa le demonstrezi ceva fa-o folosind argumente nu injurii. @Automarket - am asa o impresie ca va plac telenovelele astea de prost gust ce se intampla printre comentarii :) .. iar de cand cu "noul sistem" oricine care nu baga d'alea "dă mamă" primeste automat numa voturi negative, ca-i prost, ca asa a zis ălălalt . . . urât domnilor, urât ;)

  • John, miercuri, 13.06.2012 09:08

    @unckle Iti dai seama ca te-ai deranjat pentru un copil de 14 ani, nu? N-are sens, oricum nu pricepe nimic.

  • gelu, miercuri, 13.06.2012 10:31

    2 Litri Turbo si 220CP....si asta e generator... hmm....ori cei de la GM vor renunta la trenul de rulare exlusiv electric ori vor face un super car din Volt. Nu inteleg totusi acest salt de putere al generatorului. Poate vor sa spele pe jos cu Leaf, Prius sau chiar Tesla(?) I'm totally puzzled Avantajul unui tren de rulare electric nu poate fi pus la indoiala decat de racanii ce nu au mers in viata lor macar cu un hibrid. Sau care nu au zburat nicioadata si nu stiu cum decurge decolarea unui avion de linie. Sa ai puterea si cuplul motor accesibile instantaneu de la simpla atingere a pedalei sunt atuuri in fata oricarui motor clasic... exclud masinile de performanta care oricum nu sunt abordabile majoritatii fanilor "termicelor" de aici de pe AM. Dar hibrizii (in mai mica masura) si electricele (pure sau struto-camilele gen Volt) sunt primele automobile care iti fac o idee de ceea ce insemna sa ai tot motorul la "picioarele tale" si (printre altele) sa accelerezi LINIAR si IMPETUOS pana la limita fizica a masinii. parerea mea

  • unckle, miercuri, 13.06.2012 10:59

    Nici nu ma astept sa priceapa ceva, dar poate, undeva in subconstientul lui, se naste o mica "intrebare" de genul "oare este bine sa arunc cu noroi aiurea pe internet"

  • fanu lu chuck norris, miercuri, 13.06.2012 11:57

    ce aveti ba cu chuck norris?e mai destept decat toti voi la un loc!

  • Cyrus, miercuri, 13.06.2012 13:49

    Pe langa cele 2 manute trebuie de adaugat un buton "Ignora"

  • chuck norris, miercuri, 13.06.2012 19:19

    bine unckle,am sa ma schimbi si o sa scriu mai multe argumente ca sa dovedesc ca cineva e retardat