Chevrolet Camaro Dusk Edition, primele imagini şi informaţii

Publicat miercuri, 25.07.2012 12:51 de Sebastian Toma

Chevrolet a anunţat o ediţie specială a lui Camaro numită Dusk Edition. Aceasta va fi limitată nu prin numărul de unităţi, ci prin data de producţie, urmând să fie construită vreme de patru luni.

Chevrolet Camaro a primit un pachet de accesorii în ediţie specială, numit Dusk Edition. Acesta este oferit atât pe versiunile coupe, cât şi pe versiunile decapotabile şi include elemente din mai multe pachete, jante din aliaj de 21 inch şi o nouă nuanţă exterioară – Blue Ray Metallic. La interior, camaro Dusk Special Edition are piele "Mojave" cu cusături galbene, inserţii speciale pe panoul de instrumente, inserţii pe feţele de uşi şi piele pe cotieră, volan şi schimbătorul de viteze, toate în nuanţa Mojave. Interiorul lui Camaro Dusk Edition include şi lumini ambientale "Ice Blue".

Cei de la Chevrolet nu au specificat pe ce pieţe vor oferi noul lor pachet pentru Camaro, dar au specificat un preţ recomandat de 5.995 dolari. Pachetul va include blocuri optice cu xenon, elemente estetice din pachetul RS şi jante din aliaj de 21 de inch, echipate cu anvelope de performanţă, pe lângă elementele interioare menţionate mai sus.

Chevrolet Camaro Dusk Edition va fi construit din august până în decembrie 2012, după care modelul va fi scos din producţie. Spre deosebire de alte serii limitate, producţia va fi limitată din punctul de vedere al timpului, nu al volumului. Cei de la Chevrolet nu au specificat data până la care va putea fi emisă ultima comandă pentru Camaro Dusk Special Edition, dar trebuie luată în calcul data ieşirii din producţie.

Via Camaro5

  • SaabCuantic, joi, 26.07.2012 00:21

    Camaro, Mustang, Challenger…Nu există rivale pentru aceste trei bijuterii în direcţia muscle-car, dar, perceput de aproape, de la nivelul unui pas până la uşă, nici un coupé nu-mi fură ochii precum 9-3 Convertible…Sigur, n-ar fi avut niciodată puterea unui Camaro. Totuşi, la americani totul porneşte de la imperativul şi imperiosul de “strong”, “force”, “power”, care nu vor face niciodată casă bună cu…fineţea, rafinamentul, armonia. Normal, eu elogiez de obicei frumuseţea “americanelor”, dar n-o voi şi gusta vreodată deoarece mă…îngheaţă. Liniile lor reci, non-senzoriale, inspirate doar din paradigma brutalităţii, mă pot impresiona, dar nu mă pot şi atrage…Buick-ul Riviera pe care îl evidenţiasem eu ieri a pierdut însă bătălia impactului vizual al bordului faţă de Saab 9000 CD. Suedezii se descumpăniseră când apăruse acela, dar şi-au pus sufletul pe jar şi l-au “anihilat”. Oricum, se anunţă destul de interesantă această variantă decapotabilă de Camaro. Cel mult o pot admira prin show-room şi…atât. The American dream is great, but it’s not enough for me!

  • Andy, vineri, 27.07.2012 10:56

    E foarte misti masina. Acum, intr-adevar la noi in Europa fata de masinile americane exista doua tendinte mari: ori iubesti, ori le urasti. Zicea colegul de mai sus faptul ca masinile americane nu au acel ceva legat de design care te face sa tresari la o masina europeana, la o Alfa sau la un Aston Martin de exemplu. Eu zic sa cautati pe net cateva bijuterii americane ca Buick Skylark model 54, Chevrolet Bel Air model 57, Corvette model 57, Corvette Stingray Coupe model 1963 si char o masina mai noua precum Ford Probe (sunt si prin Bucuresti cateva) ca sa vedeti ca si masinile americane au suflet si design atragator.