Chevrolet Camaro costă 44.900 euro în România

Publicat marţi, 01.11.2011 17:33 de Sebastian Toma

Chevrolet Camaro a sosit în România. Primul exemplar se află în Bucureşti, iar preţul de pornire în gamă este de 44.900 euro cu TVA inclus. Versiunea Cabrio pleacă de la 49.900 euro cu TVA inclus.

După o absenţă de zece ani, Chevrolet Camaro este oferit din nou pe piaţa din Europa. Modelul a debutat şi în România, atât versiunea Coupe, cât şi versiunea Cabrio fiind oferite clienţilor din ţara noastră. Preţul de pornire al lui Chevrolet Camaro Coupe este de 44.900 euro cu TVA inclus, în timp ce versiunea decapotabilă a acestuia are un preţ de pornire de 49.900 euro cu TVA inclus. În cazul în care vă atrage pachetul Transformers Special Edition sau Pachetul Aniversar 45 de ani, trebuie să mai achitaţi încă 2.000 de euro în plus faţă de preţul de listă.

Cei de la Chevrolet vor comercializa doar versiunea V8 a lui Camaro pe piaţa din Europa, aşa că nu va exista niciun client de Camaro care să guste experienta musclecar cu linguriţa. Aşadar, Camaro cu transmisie manuală cu şase trepte este oferit în standard în compania unui motor V8 LS3 de 6.2 litri, care dezvoltă 432 CP şi 569 Nm. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată în 5.2 secunde de versiunea Coupe, în timp ce versiunea Cabrio are nevoie de 0.2 secunde în plus. Versiunea cu transmisie automată a lui Camaro este oferită doar în compania unui motor V8 L99, tot de 6.2 litri, care dezvoltă 405 CP şi 556 Nm. Această versiune de motorizare are nevoie de 0.2 secunde în plus pentru a atinge 100 km/h faţă de versiunea cu transmisie manuală şi motor LS3.

Primul Chevrolet Camaro din România este expus la showroom-ul dealerului Rădăcini din Bulevardul Timişoara nr. 18, Bucureşti. Pentru moment, Chevrolet Camaro este distribuit doar de cei de la Rădăcini, deci poate fi comandat doar din showroom-urile Rădăcini Motors - Chevrolet.

CLICK AICI pentru a citi testul Automarket.ro cu versiunea decapotabilă a lui Chevrolet Camaro.

Via | Chevrolet

  • Ionut, marţi, 01.11.2011 18:13

    Un pret excelent pentru masina care o primesti.

  • Costi, marţi, 01.11.2011 19:06
    ????????

    http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Chevrolet_Camaro/ de ce euro?????????????40 000 dolari nu e egal cu 40 000 euro de ce

  • costi, marţi, 01.11.2011 19:08
    ??????????

    40 000 euro scuse 45 000

  • costi, marţi, 01.11.2011 19:10
    ???

    http://www.chevrolet.com/camaro-performance-cars/?seo=msn_%7C_2008_Chevy_Retention_%7C_IMG_2009_Chevy_Camaro_%7C_Exact_Match_Chevy_Camaro_%7C_camaro&utm_source=MSN&utm_medium=cpc&utm_campaign=Retention-Chevy-IMG_2009_Chevy_Camaro&utm_content=Search&utm_term=camaro care e treaba

  • DEX, marţi, 01.11.2011 19:13
    sa sa vorbeste romaneste

    Masina PE care o primesti. :)

  • isa.t, marţi, 01.11.2011 20:04
    ?

    de 2,5 ori pretul fata de sua prost e cel ce cumpara nu cel care vinde, si cu max. 3000 $(cu inmatriculare+ taxe vamale etc.) o aduci din sua in 30 de zile deci...........cel ce cumpara e...........

  • chevy, marţi, 01.11.2011 20:09
    chevy

    Un pret excelent ptr un Camaro nou este 23000 de dolari in SUA.

  • camaro, marţi, 01.11.2011 20:39

    Arata bestial. Americanii le dau clasa nemtilor la capitolul design! Merita toti banii!.

  • vale, marţi, 01.11.2011 22:05
    vai

    ce pret 45000 pt v8 de 1ilion de litri pe care nu o sal cumpere nimeni proasta decizie pt chevy cat despre pret este absurd de mare in sua cea mai slaba varianta costa aprox.18000 de euo pt V6 3

  • Lexmark, miercuri, 02.11.2011 09:49
    @Costi

    Sunt multe aspecte care duc la preturi diferite fata de America si am sa-ti enumar doar doua: Unul e determinat de faptul ca in SUA nu exista TVA (24% nu e chiar de neglijat) iar altul e discountul de volum (suntem cu totii intr-o economie de piata) si una e sa vinzi sute de mii/milioane si alta e sa vinzi in Europa mii sau zeci de mii. Si ar mai fi motive multe...

  • SUA-m, miercuri, 02.11.2011 10:02

    in sua nu exista tva ci exista o Taxa care difera in unele state dar e undeva la 10%. este un alt sistem contabil de calcul fata de tva de la noi dar in final clientul PF tot il plateste. asa ca nu induce in eroare cu informatii false si cum se exporta produsul deja discutam de alte treburi si in final se obtine pretul fara taxa, plus transport, plus multe batai de cap. dar da, e o aberatie aceasta situatie de pret. si nu sunt singurii producatori auto care fac asta.

  • dani, miercuri, 02.11.2011 10:28

    Mai oameni buni, terminati odata pentru totdeauna cu comparatia asta tampita intre preturile din State si cele din Europa, voi nu intelegeti ca ele nu se pot compara moneda cu moneda cum o faci la banca? Voi stiti ce e aia o dinamica diferita a pietii, costuri diferite, fiscalitate diferita, calitate diferita (oricat de socant ar parea, calitatea produselor similare in State este INFERIOARA, dovedibil oricand cu orice produs, mai ales cu automobile), costuri de transport, si altele de genul? Voi stiti ca nu se poate exporta o masina noua din State, ci doar una inmatriculata, fie ea si cu zero km? Vorbeste gura fara voi si sariti ca arsi de fiecare data cand vedeti preturile europene la masini americane fara sa aveti nici macar un dram de cunostinte elementare economice.

  • patent, miercuri, 02.11.2011 14:21
    pffff

    cum sa dai atatia bani pe un chevi???!!!!nu se merita la banii astia iti iei si mercedes laso naibii de masina

  • Bethurbazal, miercuri, 02.11.2011 14:22
    Completari

    Alta diferenta majora intre automobilele din SUA si cele europene e softul diferitelor componente IT. Mai precis, difera. Iti aduci masina noua din SUA si ti se strica softul ai pus-o. Nu te ajuta dealerii oficiali ci doar persoane care se pricep. Si atunci costurile o iau razna. Din cate stiu intre NAFTA si UE sunt inca in vigoare impozite de 10%. Alt cost adaugat produsului.

  • cristi, miercuri, 02.11.2011 19:10
    PRET

    sa nu uitam de TVA taxe vamale, taxe de transport, impachetare , livrare, hartogaria din america, etc si apoi taxele de poluare dupa calculul firmelor care mai aduc masini din state dealerul nu are preturi asa de mari

  • AndreiRN, miercuri, 02.11.2011 23:32
    Teapa

    Se pare ca iar cineva ia o teapa buna si aici. Oricum romani dau jumate din banii de benzina la guvern asa ca de ce nu ar da si jumate din costul unei masini. Noul Camaro este o masina de exceptie dar ....... prefer sa dau salariu pe 6 luni pe ea nu cat o casa. http://motors.shop.ebay.com/i.html?_nkw=Camaro&_sacat=6001&_dmpt=US_Cars_Trucks&_odkw=&_osacat=6001&bkBtn=&_trksid=p4506.m270.l1313

  • ironR, joi, 03.11.2011 09:40
    marketing

    Ei au adus acest camaro ca sa ridice un pic gama chevy in romania. Ce bine arata un aveo langa acest camaro, nu-i asa? banuiesc ca asa gandesc cei de la chevy. Masina arata excelent pt noi europenii care nu suntem prea obisnuiti sa vedem asemenea linii zilnic. Oricum le-a dat peste nas la modelele sportive de lux cu pretul asta, ceea ce nu-mi displace deloc.

  • gygy, marţi, 15.01.2013 19:34

    ce consum are un chevrolet camaro cu motor v8 pe o distantza de 100km/h