
Cel mai mare producător de baterii din lume a lansat un acumulator cu 1000 de kilometri autonomie
Compania chineză CATL, cel mai mare producător de baterii din lume, a lansat un acumulator nou, care promite o autonomie de 1000 de kilometri cu o singură încărcare. Acumulatorul, numit Qilin, va putea fi încărcat până la 80% în 10 minute și promite să fie cu 13% mai puternică decât un acumulator similar, propus de Tesla.
Chinezii de la CATL, cea mai mare companie producătoare de baterii din lume, a lansat un acumulator nou, numit Qilin. Acesta promite să ofere o autonomie de 1000 de kilometri cu doar o singură încărcare și este, potrivit companiei, cu 13% mai puternică decât o baterie similară propusă de către rivalii de la Tesla.
CATL va demara producția bateriei anul viitor. Acumulatorul Qilin are o densitate a energiei de 255 de wați-oră pe kilogram. Compania spune despre baterie că se va încărca mai rapid decât celulele existente și că este mai sigură și mai durabilă.
Repriza de încărcare 10-80% durează doar 10 minute la o priză de încărcare rapidă.
via Autoblog
-
eu, vineri, 24.06.2022 19:00
daca o legi direct la Cernavoda ... sau cum? O sa ne punem toti centrala nucleara in spatele blocului
-
ionel, vineri, 24.06.2022 19:30
deci e cea mai proasta idee sa iti iei electrica acum. Mai bine mai astepti cativa ani si beneficiezi de o baterie mai de Doamne ajuta, ca sa nu ramai in pana prostului cine stie unde prin Baragan.
-
Marius, vineri, 24.06.2022 19:32
Ce capacitate are bateria pentru autonomia dată ? Și greutatea ?
-
Homo Autonomus, vineri, 24.06.2022 20:37
Mașinile au autonomie, nu bateriile. O mașină mai grea, eventual cu două motoare, are o autonomie mai mică decât o altă mașină mai ușoară și un singur motor electric.
-
Homo Autonomus, vineri, 24.06.2022 20:39
...(Ambele dotate cu aceeași baterie).
-
Dutz, vineri, 24.06.2022 22:18
Deci, mai vreți (cei disperați de electrice), sa aruncați bani pe ce este acum disponibil? Lăsând la o parte de unde vine electricitatea si unde se încarcă, atâta timp cât autonomia trece de 600 km real si prețul nu este o nebunie pentru cei care au casa, garaj șamd se poate folosii fără probleme ca a 2-a mașină si pentru o buna parte ca si singura. Dacă te duce peste 600 km o parte buna se conducători auto nu mai sunt condiționați de încărcarea pe traseu, iar peste noapte nu este nevoie de reactor nuclear. Cum am spus fiecare cu nevoile lui, dar nu ar trebui sa acceptam impuneri obsesive si fără sens, gata toți electrici de nu știu când… atunci când tehnologia permite si financiar are sens, de ce nu? Nici pe telefoane nu a aruncat nimeni banii si sa le încarce la fiecare 2 ore. Smarthphone-urile nu au fost nici subvenționate si nici impuse doar ca evita drumuri la banca sa la căderii pentru plăti (deșii are sens mai mult decât subvenția pentru electrice). Au devenit o alegere voluntara bazată pe funcționalitate VS preț, si nu a fost nevoie sa se interzică telefoanele cu taste (încă mai exista), trecerea s-a făcut fără nici o inepție de lege sau directiva emisă de disfuncționali sociali (ei trăiesc intr-o bula de prostie, aroganța ar implica un anumit nivel de inteligenta pe care nu-l au).
-
ADNmercedes, vineri, 24.06.2022 23:38
Dacă este adevarat și in practica,iarna sau vara,fosilele sunt trecut și ne vom da seama cât de empirice au fost și costisitoare,cine nu realizează ca vor fi istorie este inapt sau nu are simt progresist.
Dutz, sâmbătă, 25.06.2022 16:40Vor fi probabil, dar nu încă…
-
Mircea Badea, sâmbătă, 25.06.2022 01:30
hai toata lumea sa ia panouri si electrice, bicle etc..daca nu pe jos si in frig.
-
Mike, sâmbătă, 25.06.2022 11:57
Chinezii copie vestul la reclame mincinoase 255 wh/kg declaraţi chinezește Tesla are deja bateriile cu densitatea 250 wh/kg demonstraţi. Apoi de la baterii la packul de baterii e cale lungă
-
Dutz, duminică, 26.06.2022 22:07
Între timp am uitat sa amintesc de articole care încep sa apară referitor “mirajul” mașinilor electrice care începe sa se destrame. In RO ori ai casa cu încărcător si folosești masina doar pe oraș, adică nu ai nevoie de încărcare la stații publice ori trebuie sa-ți antrenezi nervii, si este doar începutul cu nici 1% masini electrice pe străzi… o fii sunând bine viitorul, dar deocamdată si in următori câțiva ani… no chance!!!
-
Naivu, luni, 27.06.2022 00:21
Capacitatea bateriilor pt BEV se masoara in kWh. Cand producatorul declara doar autonomia ipotetica a unui vehicul ipotetic dotat cu bateria aia si omite o informatie clara si masurabila, ma face sa ma indoiesc de tot ce afirma. Daca incepea cu “bateria are atati kWh si cantareste atatea kg” puteam sa cred mai usor si restul! In alta ordine de idei, chinezii inca masoara autonomia dupa standardul NEDC, asa ca din cei 1000km NEDC mai raman vreo 600km reali, ceea ce nu ar fi o autonomie neatinsa de unele modele de BEV deja comercializate pe piata.
-
xxx, luni, 27.06.2022 08:39
Dutz, vom fi obligați sa folosim electrice, deci un vis urat si nu un miraj! Lumea visează autonomie de 600-800km, dar nu știe ca exista deja un malus pentru greutatea mașinii, care se va aplica si pentru electrice începând cu 2030 in Europa. Este la fel de mare ca acela de CO2 si este plătit doar de client, in concluzie masinile electrice de buget nu vor avea o autonomie mai mare de 300km. Bătălia este doar pentru încărcare cat mai rapida. Luam prețul motorinei 9,20 la un preț al barilului de 130 dolari. Țin sa va aduc aminte ca a fost o perioada de o luna acum ceva timp cand barilul costa 180, dar motorina nu a sărit de 6,5 lei. Trebuie sa ne pregătim sufletește de următorul prag 12lei/l. Cand vom depăși 15lei, electrica va fi minunata dar nu va fi pentru toți !!!! PS. Revolta pe rețelele de socializare este = 0. Noi romanii nu avem vocație de revoluționari, noi murim încet si sigur cu ’’ ne descurcam’’
-
King rocker, miercuri, 29.06.2022 15:16
Pentru cei care se întreabă cum vom produce curentul necesar: daca trecem toți pe electrica, consumul pe țară creste in medie cu 2%. Spectaculos, da totul peste cap, nu?
-
King rocker, miercuri, 29.06.2022 15:19
Pentru neinformatii pe care ii doare.burta de cat costa motorina versus barilul: nu sunt așa legate! E cum te-ar preocupa de costul semințelor de floarea soarelui versus prețul uleiului. Problema e capacitatea de rafinare!
Citeste si
-
INDUSTRIE | sâmbătă, 4 octombrieToyota reia producția la două fabrici din Brazilia după întreruperile cauzate de condițiile meteoToyota urmează să reia producția de vehicule începând cu 3 noiembrie la două dintre uzinele sale din Brazilia, ambele situate în statul São Paulo, după ce activitatea a fost suspendată luna trecută din cauza ploilor torențiale și a vânturilor puternice. Citeste tot
-
INDUSTRIE | sâmbătă, 4 octombrieStellantis analizează vânzarea Free2move, programul său de ride-sharingStellantis ia în considerare o posibilă vânzare a diviziei sale de car-sharing, Free2move, în contextul în care directorul general Antonio Filosa încearcă să redreseze producătorul auto aflat în dificultate. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 3 octombrieLeapmotor: un milion de mașini produseCompania chineză Leapmotor a atins oficial borna de un milion de mașini produse de la înființarea mărcii. Producătorul chinez a atins această bornă la numai 343 de zile după ce a produs cea de-a 500.000-a mașină. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 3 octombrieLamborghini pregătește noi versiuni de teren pentru modelele exoticeLamborghini are în plan să lanseze în anii următori mai multe versiuni de teren pentru modelele sale exotice. Noile versiuni vor apărea ca urmare a succesului lui Huracan Sterrato. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 2 octombrieVolvo: un milion de mașini comercializate cu motor hibrid PHEVVolvo a atins borna de un milion de mașini comercializate echipate cu propulsor hibrid cu încărcare la priză. Aproape un sfert din vânzările mărcii sunt reprezentate de modele dotate cu acest motor. Citeste tot
Mai vedem cu ce producem curentul electric necesar. După cum vrea ue, cred că pe mătură ajungem toți.