Cel mai bun an după criză: Porsche România a vândut peste 31.000 de mașini în 2017, cu 13% mai multe față de anul anterior
Porsche România a anunțat că 2017 a fost cel mai bun an al său din perioada post-criză, reușind să vândă un număr de 31.569 de mașini, în creștere cu 13% față de anul 2016.
Peste 461.000 de autoturisme au vândut cei de la Porsche România în cele două decenii de activitate pe piața de la noi.
Celebrarea celor 20 de ani de prezență în România coincide cu cele mai bune performanțe ale companiei din perioada post-criză.
Porsche România a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 638 de milioane de euro (+16% față de 2016), în timp ce numărul total de unități vândute s-a ridicat la 31.569, reprezentând o creștere de 13% față de anul precedent.
“Dorim să ne păstrăm poziția de lider în topul importatorilor auto și să depășim pragul de 50.000 de unități vândute anual, până cel târziu în 2025,” a spus Brent Valmar, directorul general Porsche România.
Pentru 2018, compania și-a propus să livreze 500 de mașini electrice și să continue instalarea stațiilor de încărcare în rețeaua proprie. În cel mult doi ani, toți dealerii Porsche România ar urma să fie dotați cu stații de “alimentare” pentru mașinile electrice.
Porsche România a fost înființată în decembrie 1997, când s-a semnat contractul de import pentru mărcile Volkswagen și Audi. Primul autoturism livrat de companie fost un Volkswagen Polo Variant de 75 de cai putere.
Porsche România este cel mai mare importator auto din România și importatorul general pentru mărcile Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, Volkswagen Autovehicule Comerciale și Das WeltAuto.