Câştigătoarea Eurovision 2010 este noua imagine Opel în Germania

Publicat duminică, 05.09.2010 14:40 de Cornel Șocariciu

Opel a iniţiat o nouă campanie de marketing prin care doreşte să îşi recâştige clienţii de pe piaţa din Germania. Prima mutare făcută de nemţi a fost desemnarea artistei Lena Meyer-Landrut drept noua imagine a brandului.

Lena Meyer-Landrut, câştigătoarea concursului Eurovision 2010, a devenit noua imagine Opel în Germania. Această decizie face parte din noua campanie de marketing Opel, prin intermediul căreia, constructorului din Russelesheim doreşte să îşi recâştige clienţii de pe piaţa locală.

Cântăreaţa de doar 19 ani este foarte apreciată în Germania, iar asocierea ei cu Opel va duce la o îmbunătăţire a imaginii brandului auto. Pentru început Lena Meyer-Landrut va susţine un concert chiar în incinta complexului din Russelsheim. De asemenea, în cel mai recent videoclip, câştigătoarea Eurovision apare alături de un exemplar al modelului Kadett C City.

Cancelarul german Angela Merkel este de părere că Lena reprezintă "imaginea tinerei Germanii", iar Opel a făcut o alegere potrivită atunci când a decis să colaboreze cu tânăra cântăreaţă.

Via | Autovisie

  • dan, luni, 06.09.2010 10:10
    marketing la obiect

    asta da marketing , fara ocolisuri, clar si la obiect.

  • adrian, luni, 06.09.2010 13:56
    bull-shit

    mi se pare normal, la cum a cantat lena, sa fie imaginea celei mai proaste masini germane.