Carlos Tavares, șeful Stellantis, susține interzicerea motoarelor termice în Uniunea Europeană
Carlos Tavares, șeful Grupului Stellantis, a afirmat într-un interviu recent că susține interzicerea motoarelor termice în Uniunea Europeană începând din 2035. Totodată, Tavares avertizează că tranziția către viitorul electric trebuie făcută pragmatic.
În ultimii doi ani, Carlos Tavares, șeful Stellantis, a avertizat constant asupra trecerii rapide către un viitor electric în declarațiile sale. El a precizat inclusiv că această tranziție ar putea duce inclusiv la riscuri sociale. Astfel de declarații au dus la concluzii că șeful Stellantis nu este deloc un fan al electrificării forțate.
Acum, același Tavares pare să aibă o opinie favorabilă electrificării și susține acum interzicerea motoarelor termice în Uniunea Europeană. Într-un interviu acordat publicației germane Welt, Tavares a declarat: „În niciun caz nu sunt contra interzicerii motoarelor cu ardere internă în 2035. Susțin această cerință.”
În schimb, el a avertizat asupra faptului că tranziția către mașinile electrice trebuie să fie făcută în mod pragmatic. „Dar trebuie să fim pragmatici pentru a face tranziția. Altfel, dogmatismul va eșua în fața realității și această tranziție va fi extrem de costisitoare pentru plătitorii de taxe și nu neapărat eficientă pentru planetă”, a declarat Tavares.
La final, șeful Stellantis a mai spus că subvențiile trebuie să rămână pentru îndeplinirea obiectivului de tranziție, din cauza tehnologiei foarte scumpe.
via Profit
-
Mihai, luni, 26.02.2024 12:30
Deci el nu vroia sa se treaca la electrice si acum vrea. Daca voi ii mai intelegeti pe oamenii astia, sa ma lamuriti si pe mine, ca eu tot nu pricep.
-
dan_grc, luni, 26.02.2024 13:52
Dezvoltarea și evoluția electricelor are loc în mod natural, n-a fost nevoie de bonusuri, nu e nevoie nici de interzicerea termicelor, termenul ăsta e asa de chestie, nu trebuie luat în serios, asa-i scula lui Manole ? Domnul Tavares va fi la pensie în 2035, doar pe 2023 si-a luat niște zeci de milioane, deci ce mai contează ce declară, atâta timp cât merge treaba .
-
Seriff, luni, 26.02.2024 14:54
@Alin ti-ai luat pastilele azi? Apropo, esti atat de idiot incat iti schimbi user-ul la 6 luni, de parca nu stie toata planeta ca esti Edikk, vai de capul tau, du-te la protest LGBT si lasa-ne
-
nobody, luni, 26.02.2024 16:16
Pai dupa ce au bagat miliarde in fabrici pt electrice si nu le mai ies vanzarile, ce sa mai declare?
-
spaclu lu manole, luni, 26.02.2024 19:07
@dan_grc, chiar nu ma asteptam sa fii asa de palit de masinile electrice. Dar mai ales sunt surprins de ingustimea mintii afisata pe tema asta. Ai o idee dar stai cu ea in gura voiniceste si n-o lasi de nici o culoare. Care parte n-ai inteles-o cand am zis ca subventiile trebuiau taiate dupa 2-3 ani? Care parte nu e clara cand spun ca piata trebuie sa se reglementeze singura. Mai precis cererea. Pana mai ieri, Stellantis erau buni ca nu cereau interzicerea ice. De astazi sunt toti negri si insemnati cu carbune ca au schimbat macazul. Tu nu vezi ca astia se joaca cu cuvintele si cu psihicul vostru? Mai zic odata ca poate ramane cuiva in cap: nu va mai aprindeti la toate stirile legate de electrice, nici pozitive, nici negative. Aveti rabdare, si uitati-va doar la vanzari si oferta din anii care vin. Acolo sunt banii producatorilor, nu in declaratiile lui x si y. Hai pa, si o saptamana usoara. Si mai usurel cu pianu pe scari ca e abia luni.
-
pipo, luni, 26.02.2024 19:08
@Mihai - nu e greu de înțeles, el vrea , dar nu pe tura lui . Asa cum remarca și Dan mai sus , în 2035 e pensionat de mult , nu îl doare gura sa susțină ceva ce trebuie implementat peste ceva ani atata timp cât lui nu i se impune schimbarea acum. Au pus și ei in oferta aceeași baterie unica și același motor electric unic pe tot ce are roti în grup și...da-i bătaie , lasa-i pe alții sa inoveze , noi vindem ce știm și unde avem profit baban...
-
dan_grc, luni, 26.02.2024 20:14
Nenea sculă, ai spus ca subvenția trebuia tăiată după 2-3 ani, dar când ai spus asta ? Acum, când deja se taie sau dispar, până la sfârșitul anului trecut erai cu subvenția în gură, ca e o necesitate și " piața trebuie stimulata ", tu și cei ca tine, ești ipocrit pur și simplu. Nu mi se punea pata pe nicio electrică, dacă nu erau aceste obligații, bagari pe gât extremiste, dezvolta nene liniștit electrica, scoate pe piață, hai o subvenție pentru alea mici pentru oraș, dar nu da totul peste cap cu niște termene nerealiste, cel mai bun exemplu e Germania, si-a închis toate nuclearele, a crescut consumul de gaz, pai ce-i asta ? Noroc cu prietenul lor Putin, ca s-au trezit din visul cu gazul ieftin la infinit, ce promitea Germania după Dieselgate ? " Până în 2025, un milion de electrice anual, sute de mii de stații ....", acum au început sa mai taie din ele, la ce-au folosit toate astea ? De la industria auto, s-au dus pe orizontală și la alte industrii, cu alte aberații, gen interzicerea centralelor de apartament șamd, niște chestiuni complet nerealiste, la care unii aplaudă inconștient.
-
spaclu lu manole, luni, 26.02.2024 21:07
Ah danutz, esti orbit in durere si arunci jigniri la manie. Ce sa-ti spun, exact de la 31 decembrie 2023 am schimbat macazul. Te pomenesti ca si tu imi sorbi cuvintele ca alde @cap-de-maimutz si tii minte exact orice cuvintel, cu data si loc, tot raportul. Daca ar fi asa atunci ai fi stiut ca n-am fost de acord cu subventia asta de ani de zile. Dar ce mai conteaza detaliile pentru tine? Bagi totul in aceeasi oala, toti o apa si-un pamant, doar sa-ti iasa tie la balacareala. Cat despre Germania si Putler, eu zic sa te mai gandesti cam care au fost motivele din culise, cine a fost merkel la viata ei si pe muzica cui a dansat toata viata. Rahatul din Europa se intinde acum si in America si daca nu se intervine rapid, o sa ne trezim intr-un gulag universal combinat cu sharia, poate chiar in timpul vietii noastre.
Dutz, marţi, 27.02.2024 02:10Ce tare, marea sculă a lui Manole o da întortocheat și cu mantă (o vai și tu ca Dutz)… se pare că-ți atrage jigniri (pe care le meriți ca orice dobitoc), de la mai mulți. Din partea “mea” le vei avea “pe viața”, gratis ;) Fi bărbat și dacă unul te jignește limitează-te la acel dialog, nu mai plânge că-i penibil. Pana la urmă jignim un avatar, chiar dacă tu ești un imbecil și în viața reală, dar un imbecil care a stat lângă un neamț în avion în anii ‘90 :))
-
spaclu lu manole, marţi, 27.02.2024 02:45
A revenit @cap-de-maimutz in forta, refacut dupa pauza competitionala de peste uichend. A stat din nou cu un crac in America si unul in Europa si si-a racorit bilele-n Atlantic, momeala la delfini. Moama ce figura globalista avem printre noi, plin de ingamfarea neobosita a prostului scapat in Occident. Te rugam noi mult, spune-ne odata cu cat ti-a marit seful salariul, acu' la innoirea pi-di-eiului. Ah, tu nu iei salariu', tu ai parte cu sefu' derect din profit. Este ca te-a rugat sefu cu lacrimi in ochi sa mai stai si anu' asta la firma? Sa manance si el saracu un colt cinstit de pita dupa tine. Bai hartzogare, vocabular de Ferentari si subcultura de manea ragusita, mars acasa si da-ti cu coloare de intelectual pe tine ca ti s-a dus poleiala.
-
Dutz "noaptea NU bate vântul", marţi, 27.02.2024 10:56
Și-a încărcat bateriile și a revenit în forma: mai prost, mai arogant, mai grandoman și mai ales mai fudul.
-
Matei, marţi, 27.02.2024 16:37
Stai așa că a intrat cocalarul pe fir :)) V-ați umplut de voturi :))))
-
Seriff, vineri, 01.03.2024 15:38
Seful Stellantis s-a uitat pe cifrele de vanzari? Cat la suta a vandut electrice? Aproape 0, dar el sustine interzicerea termicelor, asa e cand toti bolnavii rupti efectiv de realitate au un cuvant de spus.
Citeste si
-
GENERAL | vineri, 22 noiembrieNorthvolt, producătorul suedez de baterii pentru mașini electrice, a cerut intrarea în falimentProducătorul suedez de baterii pentru mașini electrice Northvolt, cel mai mare astfel de producător din Europa, a depus oficial actele pentru intrarea în faliment. Compania va fi restructurată până în primul trimestru al anului viitor. Citeste tot
-
GENERAL | miercuri, 20 noiembrieAston Martin Valkyrie, record la Silverstone pentru cea mai rapidă mașină de serieAston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 19 noiembrieHyundai va avea un CEO nou: Jose Munoz este șeful filialei Hyundai din America de NordHyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. Citeste tot
-
GENERAL | luni, 18 noiembrieUE și China, aproape de un acord asupra taxelor pentru mașinile electrice, potrivit presei chinezeUniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. Citeste tot
-
GENERAL | joi, 14 noiembrieRecord mondial: Bugatti W16 Mistral, cea mai rapidă decapotabilă din lumeBugatti a stabilit un nou record mondial cu modelul său decapotabil W16 Mistral. Noul model este oficial cea mai rapidă decapotabilă de serie din lume, după ce a atins o viteză maximă de 453 km/h. Citeste tot
Nu interzicere motoare pe combustie ci taxare 100% cu obligativitatea sa nu majoreze pretul. Vrei sa produci si sa vinzi pe pierdere?!?! E treaba ta. Statul ia toti banii si ii dirijeaza catre programe de dezvoltare a infrastructurii de independenta energetica pt fiecare.