Campanie GM: "Daca nu-ti place masina, iti dam banii inapoi!"
Clientii americani care isi cumpara modele GM vor avea la dispozitie o perioada de 60 de zile in care pot aduce masina inapoi daca nu sunt complet multumiti de aceasta.
Dupa o perioada in care a fost implicata intr-un faliment si a scazut in ochii clientilor, General Motors incearca sa recastige increderea americanilor printr-o campanie unica in istoria industriei auto mondiala. GM a anuntat ca ofera o perioada de 60 de zile in care un client poate aduce inapoi masina cumparata in cazul in care aceasta nu este pe placul sau.
GM va incepe o campanie la nivel national in acest sens, mesajul acesteia fiind unul cat se poate de clar: "Fie ca cea mai buna masina sa castige". Programul GM se va derula timp de doua luni si jumatate si va incepe efectiv in 14 septembrie.
"Ne punem banii la bataie pentru ca toti clientii care cumpara o masina de la noi si nu sunt multumiti ulterior sa primeasca inapoi suma investita. Acum trei sau patru ani nu ne permiteam sa facem asta. Acum ne permitem insa sa riscam", a declarat Bob Lutz, vicepresedintele biroului de marketing al GM.
In discutie se vor afla doar modelele Chevrolet, Buick, GMC si Cadillac cumparate direct, cele achizitionate in leasing nefiind luate in considerare. Pentru a putea sa beneficieze de programul General Motors, clientii vor fi nevoiti sa tina masinile in posesie pentru o perioada cuprinsa intre 31 si 60 de zile, timp in care nu trebuie sa parcurga mai mult de 4000 de mile (6500 de kilometri) cu acestea.
Campania GM nu reprezinta nicidecum o premiera in industria auto mondiala asa cum se declara in articol. Chiar si in Romania s-a desfasurat o astfel de promotie in perioada dec 2008 - ian 2009 de catre Toyota sub sloganul „Multumit de Toyota sau banii inapoi garantat”.