Campania "Joy is BMW" a venit si in Romania
O noua campanie publicitara marca BMW s-a lansat astazi si in Romania. Sub sloganul "Bucuria este BMW", campania isi indreapta atentia asupra sentimentului de bucurie pe care ti-l ofera un model BMW.
Intr-o perioada in care volumul vanzarilor unui constructor auto se bazeaza pe traditia si experienta pe care o are, dar mai ales pe politica de marketing pe care o adopta, BMW a decis sa lanseze o noua campanie de imagine, botezata
"Joy is BMW". Campania construita pe mesajul "Joy is BMW" se plaseaza aproape de valorile primordiale ale marcii, aceasta dorind sa aduca in prim plan "bucuria" de a te afla la volanul unui autoturism produs de BMW.
Intr-o perioada in care bavarezii vor prezenta pe piata auto o gama tot mai extinsa de modele, acestia doresc ca marca sa fie vazuta cat mai bine, trimitand un mesaj constant si coerent catre latura emotionala a clientilor. Noua campanie de imagine este creata de agentia americana GSD&M Idea City si se bazeaza pe trei elemente principale oferite de modelele BMW.
Primul dintre aceste atribute il reprezinta performanta eficienta pe care masinile BMW o ofera datorita tehnologiei EfficientDynamics. Al doilea element important este designul, studiile efectuate aratand ca acesta este unul din principalii factori atunci cand vine vorba de achizitionarea unui automobil produs de BMW. Ultimul atribut pe care se bazeaza aceasta campanie, este bucuria. Bucuria de a dispune de o tehnologie avansata si de a detine un produs cu adevarat bun si frumos. Noua campanie va fi promovata la televizor, in presa scrisa si pe internet.
Noile modele BMW Seria 5 Gran Turismo si BMW X1, care vor debuta in luna octombrie a acestui an, isi vor face aparitia in premiera in spotul care va fi difuzat la televizor. Sub sloganul "Bucuria este BMW", campania va debuta pe 20 august, iar Romania este prima tara din Europa Centrala si de Est unde aceasta va rula. Totodata va debuta si un concurs de arta si design, in urma caruia se va organiza o expozitie legata de tema "Joy is BMW". Mai multe informatii despre acest concurs puteti gasi accesand adresa www.visualart.ro/joyisbmw.
In ceea ce priveste presa scrisa, campania va fi promovata in publicatiile de business si va avea trei reclame diferite: "Bucuria inseamna sa traiesti, nu doar sa visezi", "Bucuria prefera SI nu SAU", "Bucuria nu face compromisuri".
"Este o campanie importanta pentru noi, pentru ca aduce foarte multe noutati in modul in care ne construim comunicarea. Avem in punct central doua coordonate foarte importante – TV si o constructie inovativa pe online. Intr-o piata puternic orientata catre campanii de pret, aducem ceva nou, care corespunde imaginii premium a marcii. Avem mare incredere ca va fi o campanie foarte vizibila," a declarat Nina Bratfalean, director de marketing BMW Group Romania.
"Am vrea sa ne reorientam clientii catre placerea de a conduce, creand asocieri emotionale cu aceasta. Ne consideram un producator de automobile capabil sa starneasca emotie prin produsele noastre, realizand o conexiune intre emotia umana a bucuriei si placerea de a conduce un BMW eficient si dinamic", a declarat Norbert Reithofer, Presedinte al Consiliului de Administratie BMW AG.
Via | BMW
Bravo BMW te asteptam cu drag in ROMANIA