Cadou de Moș Nicolae de la Renault: Megane GT diesel vine cu 165 CP și direcție integrală 4Control
Renault a anunțat prețurile celei mai puternice versiuni diesel disponibile pe actuala generație Megane. Noul Megane GT 1.6 dCi de 165 de cai putere este disponibil de la 24.250 de euro.
După ce s-a lansat în versiunile hatchback, sedan și break, noua generație Renault Megane începe să-și extindă gama de motorizări. Iar cea mai recentă apariție se adresează celor care își doreau un diesel mai puternic decât clasicele opțiuni de 110 și 130 CP de pe Megane.
Noul 1.6 dCi de 165 de cai putere devine astfel cel mai potent diesel prezent în gama actuală a mărcii Renault, fiind o versiune cu 5 cai mai puternică decât cele regăsite în gamele fraților mai mari Kadjar și Talisman. Iar pentru a sublinia poziția noii motorizări în gamă, Renault a ales să o prezinte exclusiv în versiune GT, echipare care până acum era disponibilă exclusiv în versiunea pe benzină 1.6 TCe de 205 CP.
Noul Megane GT 1.6 dCi de 165 de cai putere oferă 165 CP și 380 Nm de la 1750 rpm, fiind dezvoltat cu ajutorul echipei de ingineri din cadrul RenaultSport. Motorul poate fi cuplat exclusiv cu o cutie automată EDC cu dublu ambreiaj. La fel ca în cazul versiunii pe benzină de 205 CP, noul Megane GT diesel beneficiază de aportul dinamic al direcției integrale 4Control, care asigură o stabilitate superioară în viraje și un unghi de bracaj superior la manevrele efectuate la viteze mici.
Conform primelor informații oficiale publicate de Renault, noul Megane GT dCi de 165 CP oferă un consum mediu mixt de 4.6 litri/100 km. Nu există încă informații oficiale legate de performanțele noii versiuni.
Disponibil din ianuarie 2017
În România, noul Megane GT diesel va fi disponibil pentru comenzi exclusiv în versiune hatchback începând cu luna ianuarie 2017, iar prețul de bază al acestei versiuni va fi de 24.250 de euro cu TVA inclus. Cea mai puternică versiune diesel devine astfel și cea mai scumpă variantă disponibilă pe noua generație Renault Megane, urcând cu 2000 de euro peste versiunea GT pe benzină 1.6 TCe de 205 CP.
De ce sa aleg diesel? E cu 2000E mai scump?! In cati km amortizezi cei 2000E? Plus ca cine isi va lua aceasta versiune nu va scoate 4,6l\100km. Daca era cel mult la acelasi pret cu cel de 205 cai....poate era de luat in considerare.