Cadillac urmareste sa devina o marca globala
Cadillac va incepe sa faca modele si pentru alte regiuni ale lumii, nu doar pentru SUA.
Cadillac reprezinta una dintre cele mai emblematice marci auto din Statele Unite ale Americii. In ultimii ani marca GM si-a facut aparitia pe mai multe piete din lume, dar nu a reusit sa devina o marca globala asemenea celor de Mercedes sau BMW.
Una dintre piedicile care au ingreunat accesul americanilor pe alte piete auto consacrate a fost legata de designul modelelor. Cadillac a incercat in trecut sa restilizeze modelele sale pentru diferite regiuni ale lumii dar a esuat lamentabil. Din acest motiv, oficialii Cadillac au convenit sa creeze un grup de cercetare cu designeri din principalele tari tinta, cum ar fi Rusia si China.
Astfel, Cadillac va angaja designeri auto din China sau Rusia pentru a putea dezvolta modele de masini care sa satisfaca gusturile locale. Clay Dean, directorul de design de la Cadillac, a declarat: „Piata de lux va deveni extrem de importanta in China. Inca nu este o piata dezvoltata acolo, dar va deveni in curand una extrem de mare in cele mai importante orase”.
O prima creatie Cadillac pentru segmnentul de lux prevede dezvoltarea unui sedan cu tractiune pe spate, care sa concureze cu modele ca BMW Seria 5 sau Mercedes E-Klasse. Viitorul sedan Cadillac ar putea aparea pe piata cel mai devreme la sfarsitul anului 2011.
Sursa: Automotive News