Cadillac se va distanta treptat de identitatea GM
In viitorul apropiat Cadillac va incerca sa se distanteze de parintele GM pentru a nu fi afectat de imaginea proasta a grupului falimentar. Primele modificari se vor produce in departamentele de marketing.
Cadillac incearca sa scape de povara unui nume precum cel al parintelui General Motors, care pastreaza inca pata unui faliment celebru in vara anului trecut, si promite o individualizare pe viitor. Nu este vorba despre un divort intre cele doua entitati ci numai despre o separare a identitatilor de brand.
Declaratia vine de la un purtator de cuvant Cadillac, Nick Twork, care sustine ca in viitorul apropiat Cadillac va renunta la numele GM in strategiile de marketing si in interiorul dealerilor si nu va participa la actiunile comune ale brandului. In plus, adresele de email vor fi schimbate, extensia "@gm.com" urmand sa lase loc celei "@cadillac.com".
Strategia facuta publica de oficialii americani face parte din planul de restructurare a General Motors si a fost gandita de noul CEO, Ed Whitacre, care incearca sa revitalizeze brandul din Detroit.
Potrivit unor analisti, "Cadillac, care a inceput sa se faca remarcat prin produse de calitate, nu mai vrea sa fie asociat cu o identitate care trage in jos imaginea brandului. Falimentarea gigantului GM aduce o credibilitate scazuta tuturor marcilor de sub cupola americanilor."
via | egmcartech
insa cam greu cu S,7,si A8........... vom vedea daca il vor produce.