Cadillac pregăteşte o relansare a mărcii. Primul model: limuzina LTS, rivală cu Seria 7: "Dacă suntem cu adevărat premium, va trebui să o facem bine"
Cadillac nu a mai condus vânzările premium din SUA de 17 ani, iar şefii brandului vor să ia măsuri pentru a reveni în prim-plan. Modelul LTS, o limuzină care se află în plină dezvoltare, va fi primul pas spre reviriment.
Rămaşi mult în spatele mărcilor premium germane în Statele Unite, cei de la Cadillac se pregătesc să lanseze o ofensivă de modele prin care speră să-şi recapete coroana vânzărilor pe propria piaţă. Aflată ultima dată la conducerea zonei premium în 1997, marca americană a intrat într-un con de umbră în ultimul deceniu, permiţându-le celor de la BMW, Mercedes, Audi şi chiar Lexus să se îndepărteze în clasamentul unităţilor vândute.
Primul model care îşi propune să repoziţioneze Cadillac în blocstart-ul segmentului premium este unul definitoriul pentru brand, spun oficialii Cadillac. Este vorba de LTS, viitor rival al limuzinelor Seria 7, S-Klasse şi A8, model în a cărui dezvoltare se investeşte enorm pentru a fi adus la nivelul dorit. "Este o maşină de care Cadillac are nevoie, care va defini brandul nostru în ceea ce priveşte inovaţia şi excelenţa. Asta e misiunea pe care ne-am propus-o. Dacă suntem un producător premium serios, aceste elemente trebuie să fie foarte importante pentru noi", spune Mark Reuss, directorul de produs al mărcii.
Conform declaraţiilor inginerului-şef al celor de la Cadillac, noua limuzină Cadillac va fi prezentată oficial la finalul anului 2015, va beneficia de tracţiune spate şi de întregul know-how al celor de la General Motors în ceea ce priveşte tehnologia.
Ulterior, Cadillac va completa gama cu modele care - speră americanii - se vor lupta de la egal la egal cu cele ale rivalilor germani. "O singură maşină nu va reuşi să întoarcă balanţa vânzărilor din acest moment. Trebuie să avem un portofoliu serios şi trebuie ca acesta să fie menţinut pentru un timp pentru ca rezultatele să se vadă. Vom avea nevoie de o perioadă îndelungată pentru ca revigorarea să se traducă în creşteri susţinute şi în volume robuste de vânzări", încheie acelaşi Mark Reuss.
via Automotive News
foto Cadillac (Elmiraj Concept)
Asta tot spun de doi ani încoace, de la prezentarea lui ATS. Însă prezența în Europa = 0.