Bugatti Veyron Centenaire la Geneva: 1350 CP

Publicat marţi, 24.02.2009 19:04 de Mircea Meșter

Cu ocazia implinirii varstei de 100 de ani, compania Bugatti prezinta la Geneva editia speciala Veyron Centenaire: 1350 CP.

Cu ocazia centenarului marcii Bugatti, brand care a aparut in lumea automobilului in 1909, compania franceza de origine italiana va lansa la Salonul Auto de la Geneva o editie speciala a modelului care a relansat-o pe piata acum trei ani. Bugatti Veyron Centenaire - asa cum se numeste oficial aceasta versiune - reprezinta cea mai puternica varianta a lui Veyron, cifrele puterii ajungand, din cate se pare, la 1350 de cai.

Desi Bugatti nu a anuntat inca nimic oficial in acest sens, motorul W16 Quadriturbo de 8.0 litri de pe Veyron va reusi sa duca modelul la o viteza maxima de 425 de kilometri pe ora. Aceasta cifra va fi atinsa cu ajutorul caroseriei construita in mare parte din fibra de carbon si ajustarilor subtile la nivelul tehnic.

Confirmarea cifrelor de deasupra va veni in urmatoarele zile, cand Bugatti va anunta oficial noul model.

via | Caradisiac

  • noname00, marţi, 24.02.2009 20:59
    100

    Limita e ceru'

  • andrei_r, marţi, 24.02.2009 21:22

    e naspa mia ales ca efacut in grupul vag!

  • george becalii, marţi, 24.02.2009 22:05
    Vand megane W16 - 1400CP

    @andrei_r Mai bine reinoiesteti abonamentul la troleibuz. Grava de tot masina asta nu avea rival versiunea de 1001 CP de asta ce sa mai zic......na e facuta de VW e normal.

  • lexion, marţi, 24.02.2009 22:53
    Volkswagen Veyron

    singura parte a VW din masina asta, sunt salariile inginerilor. Sa nu credeti ca Golfurile de pe strada au vreo bucatica din Veyron, sau invers ;)

  • abc_e?, marţi, 24.02.2009 23:26
    inutila

    deci trebuie sa fie dotata cu vreo 100 de airbaguri, asa in caz de impact ... si vreo 2-3 rezervoare ca sa poti sa te duci de la Bucuresti la Constanta si inapoi... masina total inutila, de aceea cei de la VW ies in pierdere cu vreo 3 milioane de euro la fiecare exemplar vandut. Felicitari!

  • tark, marţi, 24.02.2009 23:31
    @ george becalii

    tu cumpara-ti in bilet de 2,2 RON la Metrou ce faci cu 1400 CP in viraje? scoti cheia din contact orice producator auto poate pune Quadriturbo pe un motor de 8L si scoate poate chiar mai mult de 1400 de ponei, dar cum a zis si abc, ar iesi in pierdere cu vreo 3-4 milioane de euro in pierdere nu are concurenti pentru ca nu doreste nimeni sa produca astfel de carutze zburatoare care te plimba pana la copac si apoi in cosciug

  • Dorinel, marţi, 24.02.2009 23:49
    exagerat

    prea multa forta inutila si bani aruncati aiurea...

  • Vlad, miercuri, 25.02.2009 00:50
    Bugatti Veyron

    Daca cei de la VW au pierdut financiar cu Veyron , au castigat enorm la capitolul imagine si prestigiu .Urmatoarele modele Bugatti nu vor necesita investitiile masive ale lui Veyron , baza tehnica existand deja astfel incat si din punct de vedere financiar Bugatti va deveni profitabil . De mentionat ca grupul Volkswagen este cel mai valoros grup auto , detronand de pe prima pozitie Toyota . Saptamana aceasta valoarea de piata a lui VW era de 70 miliarde euro .

  • volgsbank, miercuri, 25.02.2009 01:30
    KATOK

    nu prea vad ceva frumos aici,grila din fata parca e usa la soba.

  • Gicu, miercuri, 25.02.2009 02:47
    @Vlad

    Vlad ai idee cat costa productia unu Veyron? in jur de 5 milioane de euro. Tu vrei sa spui ca Bugatti (VW de fapt) a urmarit sa-si consolideze imaginea "investind" 4 mil euro la ficare masina vanduta? nu asta s-a urmarit ... Grupul VW a vrut sa arunce cu bani (pt ca-si permit) si sa arate cat de mult au progresat in tehnologie si inginerie cand e vorba de propulsoare, de design chiar nu e vorba avand in vedere ca arata la fel cu primul model de Veyron. Nici la capitolul tinuta de mers nu sunt sigur ca au reusit mare lucru pentru ca la 400km/h nu este tocmai o masina stabila, indiferent de ce ar sustine cei de la VW. Daca as avea macar un sfert dintr-un milion de euro sigur as gasi alta masina care cu niste modificari ar ajunge la 1400 CP si care ar depasi performantele Veyronului......

  • tavione, miercuri, 25.02.2009 04:17
    ........

    doamne ce comentarii de copii prosti :))

  • Octavian, miercuri, 25.02.2009 04:45

    Chiar asta sa fie nivelul romanilor? Atata ne duce capul ca si natie? Asta este o masina pentru oameni care vor ceva exclusivist, sa se distinga din multimea de golf-uri. Nu e vb ce prinde 425Km/h, multi din posesori nu vor merge niciodata cu acea viteza. Unii au masini capabile de 250Km/h si nu au mers nici pe aproape de viteza respectiva. E vorba de acei oameni care se disting de restul masei prin faptul ca intr-un fel sau altul isi permit masina. Unii sunt mai modesti in privinta averii altii nu, dar nu ii putem condamna atata vreme cat nu ruleaza cu bolidul cu 400km/h si omoara civili inocenti.

  • LauCalin, miercuri, 25.02.2009 08:44
    Veyron

    In primul rand da, VW pierde bani cand construieste un Veyron. Pretul este undeva in jur de 5 mil de euro iar ei il vand cam la un milion. Dar sa nu credeti ca VW nu isi recupereaza banii. Nu prin Veyron ci prin Audi si mai ales VW, pentru ca nemtii si-au facut un prestigiu si o imagine ca pot construi asa ceva. Cat despre performante nu are rost sa comentam. Un Koenigsegg poate ajunge la 390 km/h cu o putere si pret aproape la jumatatea unui Veyron. Diferenta de 35-40 de km/h nu conteaza la acest nivel (decat pentru imaginea constructorului).

  • sorin, miercuri, 25.02.2009 08:57
    vor sa recupereze

    vor sa recupereze titlul pierdut la capitolul viteza, si atunci fac ce stiu germanii sa faca: forta bruta. faptul ca veyron nu mai era cea mai rapida masina a adus mari prejudicii de imagine. iar producerea veyonului NU COSTA 4 MILIOANE. ASTA tine de imagine, pentru ca nici o masina nu costa cat banuieste lumea. VAG se lauda ca pierde bani tocmai pentru a castiga in imagine.

  • sunshine64sm, miercuri, 25.02.2009 09:13
    Dickkkk...

    sa-mi trag palme cu picioarele, dar aia chiar ca au o obsesie. Ca normali nu sint la cap - aia e clar si se stie de demult. Ceia chiar n-onteles nika de la ciza mondiala. Sau poate ca mai sariti de pe fix sint cei care mai si cumpara hardughiile cela pe patru roate. Si te mai miri ca lumea o luat-o intr-o directie gresita. Niste tzacaniti...

  • alex, miercuri, 25.02.2009 09:23
    romanii totdeauna trebuie sa se certe...

    eu nu va inteleg deloc.. ce tot aveti cu grupul Vag cei care comenteaza la adresa VW inseamna ca nu a mers niciodata cu unu sa nu mai vorbim de condus. Nu inseamna ca daca nu stiu cine are VW si are probleme cu el gata VW e varza astea sunt aberatii deoarece cu orice masina poti avea probleme la urma urmei. Eu vreau doar sa spun ca grupul VAG stie sa faca masini iar daca voi nu va permiteti un Veyron nu inseamna ca trebuie sa-l criticati... oricum presupun ca am scris degeaba fiindca romanii tot invidiosi vor ramane si critica in continuare. O zi buna!

  • fabian, miercuri, 25.02.2009 09:27
    usa de soba :)

    cu grila din fatza am si eu ceva...mi de pare ca e usa lu' Jerry.:) as fi vrut sa fi gasit cei de la vw o alta cale de apastra din traditia buggati. in rest numai respect pt asha o bijuterie.

  • jobyn, miercuri, 25.02.2009 09:58
    pacat

    Imi pare rau ca nemtii astia nu s-au gandit si la noi, cand au facut acest model... trebuia sa faca o varianta si de teren accidentat, asa cum sunt la noi soselele, si atunci cumparam si eu vre-o 2-3 exemplare sa ne plimbam cu prietenii;) Auzisem de la bunul meu prieten Casuneanu ca nu se poate plimba cu Veyronul, atunci ce rost are sa-mi cumpar?:)

  • Victor, miercuri, 25.02.2009 10:12
    Bugatti Veyron

    Performantele lui Veyron sunt net superioare concurentei daca tinem cont de greutatea masinii . La 1900 kg si 1001 CP ,Bugatti Veyron are nevoie de 2.5 s pana la 100km/h si atinge 407 km/h .Concurenta are nevoie de 500-600 CP in plus si vreo 600 kg in minus pentru a depasi la limita performantele lui Veyron . Meritul principal revine transmisiei integrale care transpune la sol foarte eficient puterea si suspensiei foarte sofisticate . Gordon Murray ,creatorul lui McLaren F1 a fost foarte impresionat de performantele lui Veyron cand a testat masina . Referitor la bugetul acestei masini nu este obligatoriu sa realizezi ceva fantastic doar pentru ca dispui de un buget nelimitat . Uitati-va la echipele japoneze in F1 in special Toyota ,care desi dispune de cel mai mare buget din F1 nu a obtinut nici macar o victorie din 2002 pana in prezent .

  • Anonim, miercuri, 25.02.2009 10:18
    [email protected]

    Nu cred ca e asa important cati cai are masina, ce putere are sau cat costa. fiti siguri ca daca nu le ieseau calculele pe plus nu produceau masina, iar faptul ca au scos-o p-asta de 1400 cp, nu ineamna aproape nimic. oricum, pare mai frumos eb110. p.s. personal astept noul model de Vector pe care vreau sa mi-l cumpar :D ...

  • LauCalin, miercuri, 25.02.2009 10:32
    pentru Alex

    Alex, aici facem referire la Bugati Veyron, masina care este construta de VAG. Nu cred ca are cineva ceva cu VW (cel putin nu la acest topic:p) Nu critica nimeni Veyron, este intr-adevar o masina exotica, cu performante fulminante, insa asa cum am mai zis este extrem de scumpa. Personal nici daca as fi miliardar nu mi-as cumpara unul. As prefera un Koenigsegg care are performante apropiate la un pret mai mic. Nimeni nu a zis ca este o masina proasta :)

  • Soryn, miercuri, 25.02.2009 10:45
    bugatti the best performance car

    vad aici tot felul de contraziceri... si multi care o critica..... pai dragii mei .. cand esti cel mai bun sunt o gramada de carcotasi!! :D .. deci stati linistiti ca analisti importanti din industria auto... jurnalisti cu renume care au testat aceasta si masina ..si nu mai spun piloti de curse... oameni care pot avea un cuvant de spus in a o caracteriza au confirmat ca este incontestabil cea mai performanta masina produsa in serie pentru a fi condusa legal pe drumurile publice..... si pana va fi una care sa indeplineasca toate acestea... ciocu mic! respect VAG.. daca a detronat toyota e inca un atribut ca este cel mai bun constructor de automobile si vehicule comerciale!

  • Decimus4u, miercuri, 25.02.2009 11:15
    Masina???

    Ma baieti cu o masina trebuie sa mergi pe strada nu sa o tii in garaj nu? Voi credeti ca daca exista pasionati sa cumpere o asemenea masina si stau in Romania o pot folosi?Exemplu Casuneanu! Chiar credeti ca nu exista alti construcori care ar putea sa faca o asemena masina EX Mercedes? Dar s-au rezumat la Mc Laren care ste o bijuterie si cu care poti sa mergi si prin Romania. Ma intrebcat are autonomia unui rezervor masina asta; banuiesc, ca trebuie sa faci plinul la max 400-500 KM daca nu mai putin.

  • Alex, miercuri, 25.02.2009 11:16
    mda

    Desi este o masina absolut inutila , admir inventivitatea constructorului francez ! Allez Veyron !

  • Cristian, miercuri, 25.02.2009 11:32
    Bugatti Veyron

    Daca mergi cu viteza maxima de 407 km/h rezervorul de 100 L se consuma in 12 min . In alta ordine de idei o super masina creata de super ingineri .

  • bebe, miercuri, 25.02.2009 13:00
    veyron

    iar pneurile cedeaza in 14 minute ,deci e vital consumul :)

  • info, miercuri, 25.02.2009 13:05

    masina asta e de colectie, se merge cu 407km/h doar pe pista, autostrada perfect plana, nicidecum pe drumuri normale, mai alescele din RO. Ideea celor din grupul VAG a fost: construim bugatti veyron, reiinoim brand-ul, popularizam, obtinem faima si apoi producem in serie pe acceleasi principii masini mai "normale". Ma distreaza orice agarici care face comparatie intre masini de clase diferite, fara insa sa stie ce si cum se mananca.

  • codi, miercuri, 25.02.2009 13:06
    gurile rele

    Am o Fabia 2 cu motor de 1.2 l si 60 de caluti, toti cunoscutii care sunt soferi si au masini mi-au zis: "Bravo domnule! Ma bucur pentru tine! E o masina buna!", iar restul, cei care abia au bani sa-si cumpere o bicicleta tot imi striga "hhhuuuuuuu, e o caruta, nu-si merita banii, etc." Voi din care categorie sunteti de o comentati a fi atit de proasta? Nu va schimbati parerile nici daca urca Schumacher pe ea si va confirma ca e o masina buna. Respect pentru Bugatti Veyron!!! P.S. Aceasi poveste e si cu aparatele foto digitale vs celor cu pelicula. "... Rele-or zice că sunt toate cîte nu vor înţelege…" M. Eminescu

  • Eu, miercuri, 25.02.2009 14:26
    sunteti praf !!!

    Lasati-va de comentat aiurea pe forumuri/siteuri/ etc.Sunteti penibili.Frustratilor...auzi cik e degeaba masina...doamne ce cretini sunteti.Mai era un papagal care zicea ca orice producator poate pune ouadriturbo pe motor de 8l :)))))) si astia de la dacia ? =)) DUCETI-VA LA MUNCA !! NU MAI PUNETI COMENTURI AIUREA !!!

  • tark, miercuri, 25.02.2009 14:42
    @Eu

    Ma refeream la marcile serioase ca de ex BMW, Audi, Mercedes spre exemplu pune turbo pe un BMW M si vezi ce se va intampla, apoi pune inca vreo 3 turbine ... (daca nu incap poti sa le pastrezi tu) app este o masina urata, parca ar fi bondar

  • Bobo, miercuri, 25.02.2009 15:06
    Locomotive nu fac??

    LDH-ul nostru are vreo 700-800 de cai, diesel-ul electreic vreo 1300-1500, locomotivele complet electrice am inteles ca ajung la 3000 de cai putere, asa ca Bugatti ar putea sa faca si niste locomotive de lux pentru miliardarii astia amarati, ca oricum si pt locomotiva iti trebuie sina, si pentru Bugatti tre sa ai pista ca sa te poti bucura de 1350 de cai. Eu zic sa se gandeasca bine la locomotive, poate se lanseaza vreo moda, cine stie!

  • anonim, miercuri, 25.02.2009 16:43
    car...

    HAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Vai ce ma pot distra cand citesc comentariile astea. Sunteti incredibili! Pun pariu ca cei care tot zic ca e o masina penibila, de-a dreptul aiurea and all that... ori nu au masina.. si daca au .. au o caruta din 79' :)) Fratiilor.. nu mai comentati degeaba. Masina a fost clasata a fii cea mai rapida masina din lume. si NOUTATI!!! chiar e si stabila! si da.. sunt alte firme ca BMW si MERC si altele care ar putea scoate asemenea performante... dar BMW s-a oprit la seria M si merc la mclaren... si nici una nu se apropie de performantele acestei masini.. asa ca ... pana nu este cineva care sa se dea mai tare, sau care sa aiba argumete de ce nu fac o asemenea masina... GURA MICA COPILASI! Grow up!

  • lupu_vitezomanu, miercuri, 25.02.2009 17:34
    celebrul veyron

    iara veyronul asta...data viitoare o sa schimbe manerele de la usi si gata mai scot 10 cai in plus...cata tehnologie..o fi no fi..is satul de veyron..e supraapreciata in momentul de fata...da e o capodopera pe roti....dar e trecuta...e batrana...nu mai are acelasi farmec ca la inceput...mie mi se pare mai interesant faptul ca dacia nu mai face fata cerintelor germanilor..ceea ce este inedit...de cand na mai exportat dacia masini pe dincolo si sa se si vanda....asta e tare..nu un veyron batran supraalimentat si dopat in fiecare sezon doar sa nu fie uitat de lume!

  • cucu bau, miercuri, 25.02.2009 17:35
    masini...

    Salut... dupa ce am citit atatea comentarii ,mai vin si eu cu cateva precizari : cate masini au distrus ingineri care testeaza jucaria asta de racheta pt . a primi stele de siguranta

  • axel, miercuri, 25.02.2009 21:16
    @ Gicu

    este o masina stabila si la 400 de km/h, l-au pus pe May intr-o emisiune Top Gear sa o conduca. Tocmai de stabilitate a fost el uimit la 407 km/h, i se parea ca merge cu 250.

  • ufx, miercuri, 25.02.2009 22:06
    cretini

    la ce naiba ai nevoie de atatia cai?cati is in stare sa ii tina in frau? si nici asa nu prea ai unde sa ii folosesti doar p autostrada, da tot mi se par extrem de inutili si un extrem excess de zel, de cand ia ajutat VW si lea dezvoltat primul motor si masina asta care nu mi se pare nik iesit din comun au ajuns iar in voga da sincer mi se pare o prostie motoarele astea asa mari. si cei care zik k e nevoie de extrem de multi cai nici nu pot tine in frau un lastun , grow up man

  • andrei, miercuri, 25.02.2009 22:07

    un simgur cuvant: M O N S T R U....

  • danu, joi, 26.02.2009 00:25
    manu

    BMW si MERCEDES nu doresc sa produca astfel de carutze zburatoare care te plimba pana la copac si apoi in cosciug

  • alex, joi, 26.02.2009 17:09
    pt toti

    vreau sa mai adaug un lucru, nu inseamna ca daca ai o masina de 1350cai trebe sa ii si folosesti si mai ziceti sa ne maturizam... maturizati-va voi si nu mai fiti invidiosi.. nici eu nu-mi permit un bugatti dar nu il critic. Bravo Vag-ului ca au scos o masina asa puternica! asta demonstreaza ca totusi ei sunt deasupra celorlalti cu unele tehnologii. @danu imi cer scz dar tu chiar nu te-ai maturizat... daca ai o masina puternica nu inseamna ca trebuie sa mergi cu viteza maxima! ei au facut bugatti-u fiindca la ei exista autostrazi fara limita de viteza si inca cv.. ala care isi permite sa-si cumpere masina asta isi permite sa mearga si pe pista ca sa mearga cu viteza maxima daca asta vrea si deasemenea isi permite sa-i faca plinul si din 10 in 10 minute daca e nevoie.

  • speed, marţi, 21.04.2009 12:07
    Intrebare

    De ce nu-l incercati si apoi sa comentati.

  • radu, vineri, 14.08.2009 16:57
    ...

    "speed" are dreptate. Incercati-l! Mie mi se pare super. Atatia cai..

  • dilau, duminică, 04.10.2009 10:49
    AUZI LA ASTIA FRATE

    Bai fratilor cand citesc comentarile astea ma . Pai cum sa te duca in cosciug decat dac faci tu vreo prostie. Hai ca suntei aberanti rau da rau da rau de tot.

  • BoBo, marţi, 18.05.2010 17:38
    Bugatti Veyron

    un prost a zis k la 250.000 euro gasesti ceva mai bun decat Veyron......sad...esti cam prost ........Bugatti Veyron esty declarata masina deceniului......deci nu cred ca vei gasi la 250.000 euro decat un Ferarri de speta joasa