Bugatti se chinuie să vândă ultimele exemplare Veyron rămase pe stoc
Bugatti nu reuşeşte să vândă şi ultimele exemplare Veyron rămase pe stoc. Este vorba despre 40 de unităţi decapotabile, Veyron Grand Sport, a căror valoare totală este estimată la peste 60 de milioane de euro.
Deşi este, probabil, cel mai popular supercar al ultimului deceniu, Bugatti Veyron pare să îşi fi pierdut din priza pe care a avut-o în rândul clienţilor cu foarte mulţi bani. Constructorul exclusivist are dificultăţi în a găsi clienţi pentru ultimele exemplare decapotabile din producţia modelului care costă peste un milion de euro.
Potrivit unor surse din interiorul Bugatti, au mai rămas 40 de unităţi Veyron Grand Sport nevândute, toate însumând o valoare de 62.5 milioane de euro.
Pentru a reuşi să vândă restul exemplarelor rămase, Bugatti a organizat Dynamic Drive Experience în Statele Unite. Este vorba despre un eveniment care adună în fiecare weekend între 20 şi 25 de potenţiali clienţi pentru Veyron Grand Sport. Aceştia au ocazia de a testa mai multe exemplare Grand Sport pe mai multe şosele din zonă, dar şi pe o pistă închisă a unui aeroport. În acest ritm, subsidiarul Volkswagen estimează că va reuşi să vândă şi restul de 40 de unităţi în maxim 12 luni.
Bugatti a lansat Veyron în anul 2005. A fost o adevărată revoluţie în segmentul supercarurilor, performanţele sale fiind unele impresionante. Cu toate acestea, şi preţul a fost unul pe măsură, fiind printre puţinele automobile etichetate la peste un milion de euro. Bugatti a reuşit să vândă toate cele 300 de exemplare propuse pentru producţie.
A aprobat însă şi dezvoltarea unei variante decapotabile, botezată Grand Sport, programată să ia naştere în doar 150 de unităţi. Din fericire, ea nu s-a mai bucurat de un succes similar şi acum oamenii de vânzări trebuie să caute din răsputeri 40 de clienţi.
de fapt sufera de un design prea cuminte, la performantele lui ar fi trebuit sa arate ca ceva proaspat iesit din iad