Bucharest Challenge (4): Logan pus la treaba!

Publicat vineri, 18.05.2007 14:57 de Mircea Meșter

Vezi o galerie foto cu antrenamentele libere ale competitiei dedicate exclusiv modelelor Logan modificate!

Atunci cand despre Dacia Logan nu se vorbeste in termeni legati de pret si capacitate de incarcare, performantele devin extrem de interesante.

Iar cand 20 de Logan-uri lasa in spate urme de cauciuc si scartait de roti nu poti sa nu privesti interesat, chiar daca este vorba (deocamdata) doar de antrenamente libere.

  • mine, vineri, 18.05.2007 15:19
    vaii! :D

    Ce motoare au? Diesel-ul de 1.5? :D

  • TW, vineri, 18.05.2007 15:27
    Tribune goale

    Auzisem ieir c s-au vandut 80% din bilete. Vad ca tribunele sunt goale.

  • Bau Bau, vineri, 18.05.2007 15:38
    Tribune goale

    Normal ca sunt goale tribunele. Pozele sunt facute la antrenamente. Si daca mai vad o stire cu logan promit ca dau foc la uzina :)

  • eu, vineri, 18.05.2007 16:02

    dar oare de ce va chinuiti sa incercati sa ne facem o parere buna despre logan`uri...referotor la scarturi si urme de cauciuc astea oricine le poate face daca stiu cum...si parerea despre logan tot aia ramane....tot DACIa e adik Daca Ai Cap Ia-ti Alta....

  • Ion, vineri, 18.05.2007 16:51
    bravo lor... ma refer la nemtii de la ADAC

    Ma uit la ce e postat pe aici. Probabil ca foarte putini au mers cu Logan, insa isi dau repede cu parerea. Chiar saptamana trecuta am condus un Logan 1,6 16valve, si am ramas foarte placut impresionat. Pe autostrada am traversat toata Ungaria. Viteza 140 - 150 km/h, la un consum de 7 l/100km. Masina respectiva avea toate arcurile schimbate - Eibach, ceea ce ii dadea o tinuta de drum destul de buna, fata de modelul "standard". De altfel tinuta de drum in viraje e singurul lucru pe care il reprosam masinii, insa dupa inlocuirea arcurilor, masina se comporta foarte bine in viraje. Garda la sol e mai mica cu 4 cm. Totusi, uite ca nemtii de la ADAC au apreciat masina, i-au facut si tunning si au facut ceva frumos din ea. Cel mai usor e sa critici. Nu e vreo super masina Loganul, dar la banii astia nu ai ce sa iti iei altceva nou, iar masinile care incep pe la 10.000 €, nu pot fi comparate cu Loganul, ca dimensiuni, adica sunt din alta clasa de masini si comparatiile nu isi au rostul. In general de la o masina nu trebuie sa cerem, mai mult decat a fost ea conceputa sa ofere, iar in aceasta privinta, Loganul corespunde exact destinatiei pe care constructorul a gandit-o pentru acesta masina.

  • GT, vineri, 18.05.2007 16:56
    !!!

    ce mai pasionatzi sunteti si voi de automobile.... vedeti ca sunt si forumuri cu si despre fotbal , cricket si alte sporturi geniale O zi buna !!!

  • Ion, vineri, 18.05.2007 16:56
    asteptam si replica VW

    sa nu inteleaga cineva ca vreau sa fac reclama pentru Logan. Am apreciat doar ceea ce e de apreciat. Chiar astept replica celor de la VW, care au anuntat pentru 2008, lansarea modelului de 8.000 € care va concura cu Loganul.

  • Kid, vineri, 18.05.2007 17:38
    Logan

    Logan 16V, este o alta poveste, e un model putin mai sportiv, se misca mai bine, dar de ala de 1.4 la 75 de cai si alte motorizari sunt slabute.

  • phradamon, vineri, 18.05.2007 17:47
    logan

    ca cat costa e o masina corecta.... merita criticata cand o sa avem cu ce... momentan Fiat Albea si Clio Symbol is rivali palizi si urati... cand o sa apara Toyota, VW, si noul Fiat Linea din cate am azuzit o sa fie altceva... cine nu apreciaza Loga-ul sasi cumpere Accent de 13 000 de euro sau Golf 4 la 5 000 euro si 160 000 km

  • phradamon, vineri, 18.05.2007 17:48
    re

    mici greseli de caligrafie... asta e.... graba bat-o vina

  • Andi, vineri, 18.05.2007 18:31
    Hmm..

    Si eu eram impotriva Logan-ului... dar iata de cateva zile lucrez cu un Logan Van si spre surprinderea mea e mai misto decat predecesorul sau raposat Fiat Doblo din 2006 :). Sta mult mai bine in curbe... se manevreaza mai frumos, in schimb scrumiera e pusa ca dracu' :/.

  • niculescu constantin, vineri, 18.05.2007 18:36
    părere

    imi place mult loganul pt ca 1. are o stabilitatea pe sosea de n-ai treba ( daca trece un TIR pe linga tine trebuie sa ai grija sa nu iesi de pe carosabil), plus ca e f. inalta. 2 Franele sunt mai slabe ca la un Moskvici sau Volga daca stie cineva de ele. Kuneta spate de la MCV este prevazuta cu dezaburire numnai pe jumatate lipseste exact in partea dreapta spate unde nu vezi nimic iarna cand dai inapoi. Motoarele de 8 valve sunt de model 1996 ( !!) ca pt romani sunt bune si alea chiar in 2007. pretul de 5ooo este bun dar mai bun e cel de peste 11.ooo la unele modele. 3. Optiunile nu se pot comanda chiar daca platesti in plus si iei numai ce ti se da la momentul respectiv. ( in anul 2007 !!) c-asa-i la noi cred ca frantujii ne cred niste novici sau saraci cu duhul si de aceea ni se ofera asemenea conditii. asa ca totuisi nu mai cumpăr logan. bine ca m-am scapat de cel cumpărat initial chiar la jumatate de pret.. aferim!

  • horted, vineri, 18.05.2007 18:40
    ..

    azi a fost sesiune de antrenamente in Cupa Logan in cadrul Bucharest Challenge. au alerat 20 masini Dacia Logan. punct. despre asta era vorba, nu despre cat de bun sau rau e Loganul. am vazut ca Costel Casuneanu a lovit masina, am auzit ca Dan Alexandrescu concureaza si era la un moment dat pe locul 6. astea sunt subiecte de discutie, nu calitatea masinii. puteti vedea pe net competitia live. totusi nu ma pot abtine: masini in jur de 10000 euro sunt din clasa Logan-ului, si ca dimensiuni si ca motorizare, in plus sunt mult mai bine echipate.

  • constantin, vineri, 18.05.2007 18:47
    comentar

    slab demaraj si la benzinar dar mai ales la diesel. mori cu el daca trebuie sa "iesi" dintr-o incurcatura chiar provocata de altii.motoare model vechi si depăsite pt 2007. ( vezi si motoarele de pe solenza si dacia papuc tot depăsite erau , (alt model de s-au scapat francezii de ele ca nu aveau ce face cu ele , nu le trebuia nimanui. initial le-au pus pe ARO 10 care si el a murit) ca romanii inchid si asa ceva raportat la vremea de atunci dacia 1100 si 1300 pt acei ani era mult mai buna. sper sa cumpere firma din

  • phradamon, vineri, 18.05.2007 18:53
    logan

    oare casuneanu poate conduce Logan? a lovit-o ca nu stia sa tina directia.. s-a obisnuit omu cu Bugatti lu fratisu

  • :)), vineri, 18.05.2007 19:13
    ...

    au facut spectacol. bv logan

  • masteru', vineri, 18.05.2007 19:49
    pt KID

    "Logan 16V, este o alta poveste, e un model putin mai sportiv" < LOGAN SPORTIV? Mai gandeste-te.

  • Eduard, vineri, 18.05.2007 20:24
    Logan ? Sigur pt tine si ceilalti participanti la trafic ?

    Da,e super reconfortant sa citesti citeva pareri de pe acest forum.Cei care au o parere buna despre Logan ar trebui macar sa conduca un autoturism de productie germana nu noua ci undeva la 2-3 ani si 50-80000km,sa vada cum se comporta pe drum,viraje,depasiri,frinari inopinante,testul elanului-asta sa nu cumva sa-l incercati ca nu sinteti cascadori si test driveri sa puteti tine in friu masina,apoi sa trintiti usile sa vedeti cum suna a plin si solid,etc.Sigur,pt o masina fara pretentii si fara ABSOLUT NICI O DOTARE de siguranta sau comfort si la pretul la care altii i-si fac un concediu de 2 sapt, pt drumurile de Romania e o solutie convingatoare.Asta e defapt si nivelul nostru, nici nu meritam mai mult

  • mugurale, vineri, 18.05.2007 22:19
    ???

    maim luat masina anul trecut(nu logan), am mers de cateva ori cu loganuri(cu un prieten, cu taxiuri, cu alti prieteni, etc)nu mi sa parut nasoala la mers, kiar la unele aspecte mia placut, comenzile interioare insa nu sunt prea bine gandite sau lipsesc, cine a avut totusi o masina "mai straina" inainte sau prin familie, nu cred ca si va cumpara logan...e posibil sa regrete

  • Bogdan, vineri, 18.05.2007 23:00
    jalnice pozele

    sub orice critica pozele ... ff slabe. la un asa eveniment, ma asteptam sa vad ceva frumos, nu poze nefocalizate si in care subiectul apare in 10 pixeli :(

  • Danutzky, vineri, 18.05.2007 23:46
    sa rasturnat vreunu?

    si mai ales... concureaza la aceeasi categorie cu ferrari? =)) poate pala busit il face la o liniutza

  • yo, sâmbătă, 19.05.2007 00:12
    mda...F3

    ok am inteles promovati loganu sau care e faza pe noi ne intereseaza bolizii si rablele...asta asteptam sa vedem toti bolizi su jafurile alea de logan ce draq fratilor....poze cu bolizii n-ati stiut sa faceti sau vi sa terminat memoria cardului de la aparatul foto???

  • liviu, sâmbătă, 19.05.2007 00:29
    da

    bine ca exista o cupa Logan...un pas inainte. Pozele sunt facute cu telefonul?:))))))))

  • _, sâmbătă, 19.05.2007 00:48
    kkt

    pozele astea nu zik nik

  • bogdan, sâmbătă, 19.05.2007 08:25
    competitia

    vreau sa stiu si eu unde pot vedea cursele pe net live ca eu am cautat si nu am gasit nimic.pls

  • avram, sâmbătă, 19.05.2007 09:50
    felicitari pt eduard

    da are dreptate cel ce semneaza mai sus EDUARD asta e părerea multor romani păcat că nu tin cont de ea cei ce trebuie. poate revine trabantul ca si ăla va fi bun pt romani, care cam acceptă orice. asa am fost invatati poate...

  • emi (bt), sâmbătă, 19.05.2007 09:55
    dc?

    dar despre loganul romanului care in calificari a ramas pe 3 roti de ce nu se zice nimic? logan=roman+francez dar conduse in majoritatea de nemti! din toata europa alt ceva nu au gasit de condus? parca la aparitia loganului l-au facut cu ou si cu otzet !

  • laurentiu, sâmbătă, 19.05.2007 11:05
    ?????

    O caramida pe roti care se vrea sportiva ??? Hai sa fim seriosi si sa nu ne pierdem simtul masurii !!

  • ursus2, sâmbătă, 19.05.2007 13:02
    un fel de masina

    Cu Logan s-a urmarit segmentul de piata (romanul) ce gandeste ca Dacia este regina soselei in Romania.Restul...D-zeu cu mila!!!!!!!!!!!

  • Unreal, sâmbătă, 19.05.2007 14:17
    numai in ro

    numai in Ro e posibil la pit-stop sa vina unu cu o pompa manuala sa unfle rotile... e ieftina o pompa electrica, e vreo 200 000 lei vechi una care se alimenteaza de la bricheta masinii...

  • AudiRules, sâmbătă, 19.05.2007 15:13
    pt cel cu logan 16 v

    Ai dreptate, Logan 16 V e alta poveste...o poveste foarte veche, veche de tot, cam de prin 1997. E povestea motorului Laguna de 1.6 / 16 v...au cam trecut 10 ani peste motor si nimic nou:)

  • micutzu, sâmbătă, 19.05.2007 20:56

    loganul este un rebut invechit pe care uni chiar dau bani si se bucura de el.

  • mihai, sâmbătă, 19.05.2007 22:58
    da

    au bani ma

  • bazavan cristian, sâmbătă, 19.05.2007 23:55
    pareri

    ma oameni buni, loganul are un motor din 97 relativ vechi dar mai simplu si ceea ce este simplu are sanse mici sa se strice. Si oricum nu ii trebiue motoare mai puternice ca nu avem noi drumuri..., altceva- e la tabla la fel de tare ca meganul turcesc, asa ca nu va mai plangeti de logan, ca de cand au luat-o francezii dacia a facut un pas imens in evolutie.

  • sin valentin, duminică, 20.05.2007 18:11
    despre logan

    detin un logan break fac curse cu el in germania, e varza, bate vantul in el de iti ingheata picioarele, aseara i-am facut un chip tunnig de la 70 cp la 92 cp, mi-am mai schimbat un pic de tot parerea despre el, dar tot logan ramane... scuze \dacie

  • bila, luni, 21.05.2007 10:51
    logan???? Ha ha ha

    ce dracu tot vorbesc unii de loganul asta? AAA Poate si au cumparat unul si de ciuda ca au dat banii pe el se conformeaza si incep sa manance c..at . sa va spun eu parerea mea: loganul breack este o masina perfecta pentru a cara mortii la groapa , motorizarile poate nu stiti dar sant niste resturi de motoare din franta pe care nu le mai cumpara nimeni pentru ca raportul dintre cutie si motor era proasta si consuma mult , oricum nu sant fiabile ca de la 150 mii km incep sa faca probleme asa ca ascultati un sfat oameni buni si nu va mai lasa ti pacaliti de Tariceanu cap de melc : Luati va un opel astra din 2004 la acelasi pret adica 8000 euro poate abia adus din Germania si o sa vadeti ce inseamna 5% motorina si fiabilitate pana in 600 mii km. BAFTA

  • eu, marţi, 22.05.2007 21:39
    calculati putin...

    nu aruncati una doua vina pe logan, ca e asa sau ca e asa... acum conteaza si pentru ce o ia omul, la ce are nevoie. fata de restul seriilor dacia exista o oarecare evolutie, in plus hai sa analizam putin masina. are un interior incapator, deci nu stai inghesuit. un portbagaj spatios sa nu mai vb de varianta mcv care este multumitoare, este o masina nu scumpa la intretinut plus ca nu e o masina complicata. este o masina care te poate multumi, dar trebuie sa stii ce masina vrei. si pentru cultura generala a unora duce aproape de 200.000 km motoru, dupa care daca il refaci te mai duce destul. hai sa fim sanatosi! iar in legatura cu pozele... lasa de dorit :) P.S. nu am logat :)

  • Alexia, vineri, 10.08.2007 18:24
    Mashina de kaka

    Aviz fraierilor care shi-au luat TEAPA LOGAN!! Stiti ca obiceiul celor de la renault e sa scoata un model apoi adio piese??? Stiati ca piesele de schimb asigura o finantare f mare pt cei ce fabrica componente auto? Dacia Supernova nu se mai fabrica!! Mergeti in magazinele de specialitate shi intrebati de piese de schimb pt cutie!! Nu mai sunt de ani buni!! Fraierilor!! De ce nu va imformati inainte sa cumparati? In cativa ani renault va renunta probabil la tigaia numita Logan shi va scoate alta caruta de mashina!! De unde veti mai lua piese de schimb???? Shi inca ceva CATI DINTRE VOI AU MERS LA UN SERVICE AUTO SA VADA CAT COSTA UN SCUT DE LOGAN? UN FAR? O PIESA DE SCHIMB? ASA DOAR CA SA NU FACETI ATAC DE CORD CAND VI SE VA STRICA!! MAI INTERESATIVA!! O MASINA SE STRICA DE OBICEI DUPA CE IESE DIN GARANTIE!! ATUNCI SA VA VAD PE CEI CARE VETI DA PE REPARATIA UNUI LOGAN CAT PENTRU UN MERCEDES DE LUX!! INFORMATIVA LA SERVISURI INAINTE DE A VA LUA MASHINA BA FRAIERICI!!!