Brabus 900 Rocket Edition: 900 CP și 330 km/h viteză maximă
Tunerul german a prezentat noul 900 Rocket Edition la Monaco Yacht Show. După o serie de modificări, motorul V8 twin-turbo a ajuns să dezvolte 900 de cai putere, suficient pentru a atinge o viteză maximă de 330 km/h.
În urmă cu două luni, Brabus a lansat pachetul de tuning 800 pentru Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe. Acum, nemții au împins și mai aproape de limită SUV-ul german, odată cu lansarea noului Brabus 900 Rocket Edition.
Din punct de vedere estetic este asemănător cu acel Brabus 800 SUV Coupe de care pomeneam mai sus. Vorbim despre o serie de elemente din fibră de carbon, jante cu diametrul de până la 24 de inch și un interior îmbrăcat în piele și alte materiale scumpe.
Capacitatea cilindrică a motorului V8 twin-turbo a fost crescută de la 3.982 cmc la 4.407 cmc. Totodată, unitatea a primit turbine noi, pistoane forjate (mai mari), pompe de benzină cu debit mărit și o resoftare ECU.
În urma acestora a ajuns să dezvolte 900 de cai putere și 1.250 Nm cuplu (limitat la 1.050 Nm pentru a proteja sistemul de propulsie). În aceste condiții, noul Brabus 900 Rocket Edition atinge 100 de km/h în doar 3.2 secunde, iar viteza maximă este de 330 km/h.
Tunerul susține că este cel mai rapid SUV de stradă din lume.
Suspensia a fost coborâtă cu 25 de milimetri, iar frânele cu discuri carbon-ceramice completează pachetul. Pe puntea față, acestea au diametrul de 400 de milimetri.
Noul Brabus 900 Rocket Edition va fi replicat în doar 25 de exemplare. Prețul unuia pornește de la 381.243 de euro, fără taxe incluse.
via Brabus
-
Edikkk, miercuri, 22.09.2021 18:41
Uzată mortal. Moral pardon. Oricum la 300.000€ maşina se vinde pentru interlopi, bombardieri care nu le pasă nici de măsa darămite de mediu, şi la mintea cât nuca ce să ştie ei de electrice... PS bravo Inexo, m-ai bătut, ai luat-o înainte.
-
Fix pix, miercuri, 22.09.2021 20:23
Brabus e pentre Mercedes, ce e Hamann pentru BMW. Un tuning exterior penibil si caraghios.
-
inexorabil, miercuri, 22.09.2021 22:59
Ar fi fost perfect imposibil să nu calci iarăşi pe pantofi frumoasa doamnă limba română. Bombardieri CĂRORA, mă-sa, punctuaţie după bunul tău plac. Dar nu cumva plecăm pe fentă, stimate…ofiţer “sub acoperire” ? Nu vom şti niciodată, nu? Cert este că păşim, încet-încet, în epoca huxley-orwelliană, faţă de vicisitudinile şi mai ales faţă de capcanele (prin definiţie: ultra-rafinate, astfel încât să pară orice, numai capcane nu!) căreia prea puţini sunt/se simt pregătiţi…De altfel, Sf. Lavrentie de Cernigov (care făcea parte din grupul marilor vizionari duhovniceşti ruşi şi ucraineni) a avertizat că “vor fi mulţi surzi şi mulţi orbi” (de noaptea minţii: inclusiv dintre/printre păstorii creştinilor!).
-
Andrei, joi, 23.09.2021 02:23
Perfectă pentru cocalarul din tine. Dar nu ți-o permiți...
-
edik care este, joi, 23.09.2021 07:55
ha ha ha daca esti cu electricele nu inseamna ca nu ai creierul cat nuca. Esti exemplul perfect. ha ha ha
-
Seriff, joi, 23.09.2021 08:45
''masa'' Edikk? :)))) Pe bune? Oricum partea buna la electrice, mai ales in cazul tau este ca atunci cand o sa stai ca fraierul 3 ore in parcare la Lidl sa incarci troaca ai si tu timp sa citesti o carte de gramatica. Aa, dar stai, ca tu doar visezi la electrice, de fapt nu o sa iti permiti niciodata asa ceva.
-
ds, joi, 23.09.2021 08:58
Pe cât de reușită estetic la exterior pe atât de penibilă la interior. Portocaliul ăla spre roșu, țig@nesc de-a dreptul, te zgârie pe retină
-
alex_cu_a_mic, joi, 23.09.2021 09:23
Masina asta (si alti mastodonti din aceiasi clasa) ilustreaza perfect malformatia denumita medical "anu_ contra naturii". E inutil de mare(la exterior) iar unii incearca sa o faca inutil de rapida.
-
UnAlex, joi, 23.09.2021 09:41
GLE Coupe si X6 deja castigau concursuri internationale de uratenie, dar asta... e ceva aparte. Ghertomanie cu pedigree de tuner german!
-
inexorabil, joi, 23.09.2021 10:32
Către ultimii trei: nici mie nu-mi plac X6 şi GLE Coupé (cu puţină perseverenţă, BMW şi MB l-ar fi putut determina pe vărul Audi să încerce şi el :D) – nu însă într-atât, încât să mă oripileze – dar, fără supărare, nu vă daţi seama că, asociindu-le cu “fauna” coca & piţ, vă întemeiaţi din stirpea fiinţei cu mii de identităţi de pe AM?! La urma urmei, aceasta este şi misiunea, şi “meseria” lui aici. Bun, aţi emis nişte opinii, care trebuie respectate (în spiritul libertăţii, democraţiei ş.a.m.d.) – nimic de contestat. Dar, rogu-vă, lăsaţi-l pe germanofobul inveterat să piară exclusiv pe limba lui… Eu însă voi susţine (şi nu oricum, ci perpetuu energic) cauza M.A.I. până la capăt, preţuind inclusiv acea “putoare fosilă” care deserveşte Dacia!!! Că doar ştiţi că nu mă împac defel cu arhitectura şi materialele miovencei… Repet: nici eu nu m-aş dota cu năstruşnicia pe roţi în speţă, nici dacă, prin absurd, mi-ar pune cineva toţi banii grămadă pe masă, başca supliment pentru alimentare şi “mentenanţă”.
-
Somebody, joi, 23.09.2021 15:40
Mai eDikkk ți-ai plimbat popo vreodată cu um GLE? Ai idee ce înseamnă masina respectiva în afara faptului ca mulți își rup găurile după ea pe strada? Pe lângă asta, știi sa ne expui măcar un feature sau o tehnologie inovatoare pe care masina respectiva a introdus-o la vremea lansării? Înapoi la subiect... Mi-ar fi plăcut un tunning ceva mai domol al interiorului, însă asa cum circula Juke cu al sau "love it or hate it" LA fel de bine primit va fi și acest masiv și nu chiar inutil GLE, chiar coupe.
-
inexorabil, joi, 23.09.2021 16:21
Subscriu, @Somebody. Iar acum permiteţi-mi să inserez o istorisire mai veche de-a mea: **…o să vă amintesc de un model tot de la MB, pe care l-am sorbit din priviri (fără a mă sătura) la SAB & Accesorii 2018: Mercedes-AMG GLE 63 S tuning by Hamann Motorsport. Senzația pe care ți-o inspiră te copleșește, pur și simplu…Puține mașini pe lume radiază atâta ferocitate masculină. De aceea, eu, unul, mă simt bulversat – am impresia că bravul MB ar fi definit de două meniri: una ordinară și una celestă…Un dualism straniu. Ceea ce nu ȋnseamnă ȋnsă că se cuvine să iubim mai puțin steaua cu trei brațe**.
-
inexorabil, vineri, 24.09.2021 00:07
Serios, Ridikkke? Târna X poate fi considerată dezirabilă arhitectural?? În special tabloul de comandă (extrem de) minimalist, pe fond high-tech (tableta cât ligheanul) ? Vrei să-ţi dezvălui ceva? Ai parcurs imaginile ataşate articolului în speţă, preponderent cele care înfăţişează interiorul acestui GLE tunat? Dintr-un reflex “la ordinea zilei” (inclusiv SUVofobia a devenit o modă, pe care am adoptat-o şi je, deşi observ limpede ce drumuri jalnice s-au înstăpânit chiar şi prin Metropolă), i-am comandat propriului meu creier să se strâmbe a dezaprobare, dar, în realitatea…conştiinţei, nu-i chiar aşa… Şi, tati, las-o naibii de engleză (“somebody” şi “everybody”, într-un singur cuvânt), că tu nici româna n-o tratezi în mod corespunzător.
-
Seriff, vineri, 24.09.2021 09:02
@Edikk, some body, every body, zici ca esti Iliescu, esti cumva ruda cu el?
Citeste si
-
TUNING | vineri, 22 noiembrieJaguar XJ-S clasic, modificat de TWR: motor V12 de 650 CPCompania britanică TWR a prezentat un restomod bazat pe vechiul Jaguar XJ-S. Noul model primește un motor V12 de 650 de cai putere, iar producția este limitată la doar 88 de exemplare. Citeste tot
-
TUNING | duminică, 17 noiembrieBrabus prezintă două modele tunate noi: Porsche 911 Turbo S Cabriolet și Range RoverGermanii de la Brabus au dezvăluit două modele tunate noi, bazate pe Porsche 911 Turbo S Cabriolet și Range Rover. Noile mașini primesc o vopsea care este garantată să fure privirile. Citeste tot
-
TUNING | marţi, 27 augustNoul Smart #3 tunat de Brabus: jante noi și suspensie coborâtăBrabus a pregătit un nou pachet de tuning pentru crossover-ul electric Smart #3. Noul pachet aduce o serie de elemente vizuale noi, dar și o suspensie nouă, mai joasă față de modelul obișnuit. Citeste tot
-
TUNING | miercuri, 21 augustSkoda Superb Sleeper Edition: exemplar unicat cu 477 de cai putereDivizia Skoda din Marea Britanie a ținut să aibă în flota de presă un exemplar unicat denumit Superb Sleeper Edition. Bazat pe un Superb Combi, modificat, acesta oferă 477 de cai putere și 661 Nm. Citeste tot
-
TUNING | duminică, 14 iuliePachet de tuning pentru BMW M2: motorul dezvoltă 630 CPGermanii de la Dahler au dezvoltat un pachet de tuning Stage 2 pentru BMW M2. În urma îmbunătățirilor, motorul de 3.0 litri, twin-turbo, dezvoltă acum 630 de cai putere. Citeste tot
Să rostim repede în cor, băieţi, până nu ne-o ia Electrikkk înainte. Deci: U-ZA-TĂ MO-RAL. A, şi nu jucaţi la pariuri cota de 1,01 că va zice şi el la fel, că oricum veţi pierde (vi se vor lua 5 % din miză de către casă şi 1 % din câştigul final de către stat). PS. Acum însă daţi-mi voie să prestez numai eu, în particular, recte să răzuiesc funinginea depusă din cauza acestui monstru mecanic poluant de criminal (scuze, invers) pe fiecare alveolă pulmonară a copilaşilor populari de pe planetă.