Bose pregăteşte cel mai performant sistem audio din lume: 34 de difuzoare pentru noul Cadillac CT6

Publicat vineri, 27.03.2015 18:29 de Sebastian Toma

Bose va lansa luna viitoare sistemul audio Panaray, cu 34 de difuzoare, pe care îl anunţă drept cel mai performant sistem audio din lume oferit din fabrică pe un model de serie.

Cadillac şi Bose au anunţat o nouă colaborare care promite să revoluţioneze industria auto. La 30 de ani de la introducerea primului sistem audio personalizat pentru un automobil specific, Bose şi Cadillac recidivează cu Panaray, un sistem cu 34 de difuzoare pentru noul CT6, viitorul vârf de gamă al mărcii americane. Atât Cadillac CT6, cât şi Bose Panaray vor debuta în cadrul Salonului Auto de la New York, programat la începutul lunii aprilie. Acest sistem audio anunţă o nouă abordare, fiind echipat cu difuzoare care au un diametru mai mic de 10 centimetri şi sunt poziţionate în diferite locuri strategice în automobil, în loc să fie mai mari şi să aibă amplasări tradiţionale.

Cei de la Bose promit performanţe nemaiîntâlnite din partea noului Panaray, care ar trebui să ofere un nivel de claritate şi precizie net superior oricărui alt sistem audio de fabrică prezentat până acum. Sistemul foloseşte o tehnologie specifică de procesare digitală a semnalului şi face parte din noua gama de tehnologii avansate a companiei Bose, care va forma o linie de sisteme audio în viitorul apropiat.

La începutul anilor '80, Bose a lansat împreună cu Cadillac primul sistem audio premium instalat încă din fabrica producătoare a mărcii auto care era reglat din start pentru habitaclul respectivului vehicul. Din acel moment, industria auto a urmat aceeaşi abordare pentru sistemele audio lansate în anii ce au urmat. Între timp, cei de la Bose s-au concentrat pe noi modele de difuzoare, sisteme avansate de amplificare şi de procesare a semnalului, precum şi tehnologii de estompare a sunetelor ambientale pentru a preveni interferenţele acestora asupra clarităţii asigurate de sistemul audio.

Via WCF | Cadillac

  • Andi1, vineri, 27.03.2015 18:59

    Hm... mi se face pielea de gaina numai cand imi imaginez... Bose...

  • Ivanoff, vineri, 27.03.2015 19:42

    Azi zambesc,si rad murmur pe sub mustata . Stiu ca trebuie sa ma barbieresc de sfarsit de saptamana, dar nu despre asta e vb. Marea mea bucurie este ca renaste legendarul full size de la Caddy, o masina iaca-ta mai buna decat ''cea mai buna limuzina din lume S class'' cica ( cu toate ca Led-urile alea ca la fun club nu au legatura cu ''cel mai bun'', mai degraba cu ''cea mai....tiganeasca'' , dar ma rog ). Va fi un an plin de lansari interesante, care vor lovi atat de aspru si neiertator concurenta germana, incat ma face sa zambesc . Anul urmator va aparea nava amiral LS , care ce sa vezi ? Va veni echipata tot cu unul dintre cele mai bune sisteme audio de pe piata - Mark Levinson, care face niste amplificatoare de super clasa pe langa Bose - Bose e bun doar la partea de boxe si bass, dar la o masina conteaza mai mult amplificatorul decat boxele. Dar e o referinta.

  • dan_grc, vineri, 27.03.2015 21:00

    Nu stiu daca CT6 va fi varf de gama, pentru ca exista in plan si-un viitor CT8, cred ca primul se va situa intre clasa mare si de lux, concurent pentru CLS, A7, seria 6GC, iar CT8 pentru clasa de lux, dar ambele sunt bine venite pe o piata dominata de germani, care au nevoie de concurenta, iar Cadillac poate sa ofere asta. Macar la amplificatoare sa fie cel mai bun LS, nu Ivanoff?

  • inexorabil, sâmbătă, 28.03.2015 00:45

    Dane, câtă vreme Opel Motors Company (eu nu găsesc niciun argument plauzibil pentru care s-o numesc General Motors) nu se va gândi la reeditarea celebrei caroserii de tip Brougham (nu cred că există în toată istoria automobilului parte frontală mai fascinantă decât cea a modelului propriu zis Brougham), poate să conceapă şi CT20, că tot n-ar avea nicio legătură cu spiritul clasic al lui Cadillac...Şi să-l burduşească nu numai cu sisteme audio, ci şi cu toate tehnologiile din lume, că tot BMWillac ar rămâne în esenţă...De fapt, actualii locatari din RC sunt nişte imbecili. Noroc că Chevrolet Corvette Z06 mi se pare o splendoare din toate punctele de vedere, altfel aş fi râs de ei şi cu dosul... Pe de altă parte, mie mi-ar fi ruşine să mă complac în pielea unui Chihuahua care se încumetă să provoace Rottweilerii...Cadillac va întrerupe hegemonia Triadei germane în segmentul premium când mi-oi vedea eu ceafa. Bani aruncaţi pe apa sâmbetei! Bani care ar fi putut ajuta Buick-ul (marca fondatoare de drept a lui GM, în 1908, să nu uităm!) să se distanţeze de ADN-ul lui Opel...Acum n-ar mai fi nimic de sperat de la această politică managerială dureros de obtuză...Doar Hyundai Motor Group şi Renault-Nissan ar avea motive de bucurie.

  • Ivanoff, sâmbătă, 28.03.2015 02:23

    @Dan Grecu, se pare ca nu ai demonstrat doar faptul ca esti paralel cu industria automobilistica, ai demontrat chiar mai sus ca esti paralel si cu componente specifice, in cazul de fata - ''sistemul audio'' care este un punct de referinta pt o masina premium. Sistemul ala ''Premium Surround System'' de la Mark Levinson care este pus si pe modelele ''varf de gama'' de la Lexus, joaca la clasa Hi-End in materie de sunet si acustica. Sunt una din cele mai respectate si inovative companii din lume in acest domeniu, dar si una din cele mai scumpe.Tu pe ce anume te bazezi tu cand spui de sisteme audio?Dar,de ELS Surround system ai auzit vreodata ? Evident ca nu ( e prea mult pt tine sa gandesti limpede ), se gaseste pe divizia de lux Honda ( Acura )Este din nou unul din cele mai de top sisteme car audio de pe piata, si este facut de Panasonic.Panasonic, dincolo de Panasonicul de pe piata, entry-level, chinezesc, au fost una din cele mai inovative si revolutionare companii in domeniul audio din lume, nu stiu daca ai auzit si de Matsushita ( evident ca nu , esti paralel la toate ). Bun si acum sa revenim . Intr-un sistem audio, este important atat amplificatorul, cat si boxele folosite. Insa pot sa precizez ca intr-o oarecare masura, conteaza ceva mai mult amplificatorul, atata timp cat boxele sunt decente.Si vorbim de o masina pana la urma, unde exista un handicap la capitolul incinte, deci este nevoie de difuzoare care sa produca SPL foarte mare ca sa ajunga la performantele dorite, lucru mult mai dificil de realizat decat in cazul sistemelor de casa (deaia nici nu o sa se ajunga vreo data la nivelul home audio). Eu cred ca sistemul asta audio cu 17 difuzoare Mark Levinson (arhisuficiente cat sa acopere tot spectrul de frecvente) si amplificator de inalta clasa (M & L, nu este BURMASTER, Bang & Olufsen sau alte pocnitori de pe piata) este peste tot ce poate oferii piata in momentul de fata ( acum sa vedem cu ce vine BOSE ). Oricum in materie de sunet japonezii sunt de nebatut. Ei produc cel mai mult in materie de sunet, si au cele mai complexe companii din lume.Yamaha produce de la instrumente muzicale(unele din cele mai bune), amplificatoare, boxe pana la motociclete,iar Hitachi au produs de la componente electronice, amplificatoare pana la avioane.Si le mai fac si foarte bine pe deasupra. PS: Acum ca mi-ai demonstrat ca esti varza, afla ca CT6 va fi sedan full size, adica unul care va turui pe jos cu ''cea mai buna limuzina tiganeasca din lume S class'' , aia cu o mie si una de LED-uri la interior de zici c-ai pus niste neoane aftermarket.

  • Ivanoff, sâmbătă, 28.03.2015 02:40

    PS: Tu mai poveste cum a fost la intalnirea posesorilor de E39, macar la asta esti bun. Spune-ne cum se conduce un E39 ''ultimul'' BMW din topul dedicat teribilistilor care nu au cu ce, dar au impresia ca au.Este o masina intr-adevar incredibil de eleganta cu care nu i-ar fi nimanui rusine sa mearga si azi. Dar are o problema: o multime de ''indieni romani'' au avut grija sa-i faca o imagine ''de vis''. O imagine de ''bolid de lux'' condus de cefe late . Realitatea si mai crunta este alta: cred ca doar 1 din 300 de BMW-uri E3j9 care circula in Romania este in stare buna si mai reprezinta ''gloria'' acestui model vechi. Restul sunt niste cazane ordinare, fie cu numere bulgaresti, fie englezesti, cu fetele de usi gri, scaune negre si volan de pisica. Majoritatea BMW-urilor E39 au fost hartanite si alergate pana si-au dat duhul. Insa soferul roman, pana cand nu aduna masina intr-o punga, nu se lasa. Cad din ele, nu mai merge nimic in afara de motor, rugina le-a halit aripile, dar ei nu se lasa: le alearga lasand in urma lor miros de ambreiaj si placute topite... Asadar sa nu ii puna dracu sa se intalneasca la semafor cu o ''ghioarca'' de Toyota Celica daia ''anosta si pensionareasca'' , fiindca Bemveele isi vor ''culege'' pistoanele de pe jos la sigur :)))))) Pe langa o coaja de 300 de cai de la BMW rupt in 14, Celica e hypercar.

  • Lache, sâmbătă, 28.03.2015 04:35

    Bah,mafiotule,tu ai mai vazut Celica pe drumuri? Eu am vrut sa-mi iau una,dar nu se mai gasesc.Sunt toate la fier vechi.Arata jalnic. Culturistule auto ,nu prea le ai cu capitolul auto! Aferim!

  • G, sâmbătă, 28.03.2015 10:33

    Exista oameni traumatizati de masinile germane:)) Cred ca e o noua afectiune. Probabil barbieritul de sfarsit de saptamana e de vina(are si el 2 fire pe fata) si urmeaza si masturbarea de sfarsit de saptamana. Cadillac CT6 va fi mai mic decat un S-Class si ca atare nu il va concura, chiar si de Nysschen a declarat asta.

  • Ivanoff, sâmbătă, 28.03.2015 13:08

    Atat de tare ma amuza frustratii astia, care comenteaza fara sa guste vreo informatie oficiala. Dar sunt si ei prezenti, doar sa tina umbra pe acest Pamant. Informatii oficiale care atesta ceea ce zic , baga la cap : scrie CLAR ''full-size luxury sedan'' , si asta fiindca la americani sedanurile sunt in marea majoritate full size, la fel ca si Nissan Maxima, sau noul Hyundai Genesis, Chrysler 300C, Dodge Charger , Dodge Challenger, sau Toyota Avalon, toate sunt full-size, adica concurente cu Seria 7, S class , A8, ETC, intelegi si matale Grecule ? Sa inteleg ca ''pseudonimul'' - ''G'' vine de la Grecu ? Nu Dan Grecu ? :D http://www.carscoops.com/2014/12/aw-shuck-cadillac-ct6s-styling-will-not.html http://www.carscoops.com/2015/01/all-new-cadillac-ct6-flagship-debuts-on.html http://www.carscoops.com/2015/02/cadillac-ct6-to-get-new-v6-engines-with.html ps: Sinior Lucian Niculaie aka. Lache, tare ma bucur ca esti si ''maria ta'' aici printre noi. Pai ''dumneavoastra'' aveti ochelari de cal, e logic ca nu vedeti, la fel cum nu ganditi. Sa traiti bine !

  • @Ivan turbatu, sâmbătă, 28.03.2015 15:57

    Chrysler 300C, Toyota Avalon, concurente pt clasa S? Mai bine treci la alcool, ca etnobotanicele îs toxice rau. Esti full size.

  • Ivanoff, sâmbătă, 28.03.2015 19:14

    Bai incompetentule. Lumea e plina de incompetenti , dar tu esti ''unicat'' . Tu stii ce inseamna platforma de tip full-size? Evident ca nu ( esti prea paralel ). Full-size inseamna ca o masina are aproximativ sau mai mult de 3 metri intre puntea fata si puntea spate. I-a o ruleta si masoara. Evident ca comparatia sa fie corecta am comparat mai sus full-size vs full-size, dar tu esti batut in cap. Cauta lungimea intre punti la Chrysler 300c , Toyota Avalon si restul, sunt masuri comparabile cu Seria 7 , S class si alte sedanuri full-size, adica din aceeasi clasa. Iar cand spunem din ''aceeasi clasa'', comparatia este una cat se poate de CORECTA, pricepi si matale ? Acum ca S class si Seria 7 sunt de kkt pe langa un Charger ( care ce sa vezi este si el full-size ) , sau ca S class entry-level este mai prost echipat decat Toyota Avalon entry-leve, e alta treaba.

  • Ivanoff, sâmbătă, 28.03.2015 19:26

    Cateva exemple: Toyota Avalon entry-level 3.5-Liter V6 DOHC 268 hp Dodge Charger entry-level 3.6 V6 292 hp Hyundai Genesis 3.6 V6 311 CP Asadar sta mai bine decat concurenta germana la clasa asta . Daca adaug variantele de top ale acestor modele , pai rup in doua un S class sau un Seria 7 Hai sa ne jucam putin cu cifrele amice.

  • @ivanoff, sâmbătă, 28.03.2015 19:30

    Continui in prostie, cum sa fie un Charger concuret pt clasa S? Unul este sport, super sport, muscle car, cum vrei, altul este in clasa de lux, cum ar veni un Bmw M6 poate sa fie in aceeasi clasa cu Lexus LS, doar pt ca lungimea dintre punti este comparabila? Te rog, taci naibii din gura, citeste despre retete culinare.

  • @ivan inteligentu, sâmbătă, 28.03.2015 19:32

    Si care sunt variantele de top ale lui avalon si Genesis, la motoare? Compara-le cu cele de top de la seria 7 si S, sa vad ce calcule iti ies, iar Charger nu are treaba cu aceste modele, cum nici tu n-ai treaba cu altceva decat aberatiile.

  • Ivanoff, sâmbătă, 28.03.2015 20:04

    2855m Mai bolnaviorule. Dupa mintea ta bolnava ar iesi ca un Polo Gti este sport, super sport sau muscle car pe langa un Fiesta 1.0 care ce sa vezi sunt tot in aceeasi clasa. Amice, sunt STRICT FULL-SIZE, deci CONCUREAZA, ce nu intelegi ? Sport-nesport sunt DIN aceeasi CLASA , pricepi ?Cand vb de modele DIN ACEEEASI CLASA, comparatia este STRICT CORECTA, intelegi ? Evident ca nu. Un tip care aduce in discutie un M6 care nici macar nu-i full-size, ci un GC/GT, si care nici macar nu are 3 metri intre puntea fata si puntea spate, are 2855mm distanta. Delireaza in continuare. Hai sa-ti zica tata cat este raportul CP/tona S class in varianta de top (S65AMG) : 3,5 Seria 7 : 4,1 Hyundai Genesis : 4,1 Nasol , daca un Hyundai se misca la fel precum astea doua care au motoare mai puternice. Si acum Dodge Charger SRT Hellcat , are un raport de 2,8.

  • Lache, sâmbătă, 28.03.2015 20:27

    Esti bolnav! Este de inteles. Nu se mai dau medicamente compensate! Din 16 comentarii ,7 sunt ale tale. Si continui. E chiar amuzant sa vezi un analfabet cum se chinuie sa scrie niste comentarii.Daca ai utiliza tot efortul asta la munca(probabil ca nu stii ce-i aia) ai fi si tu mai fericit.E laudabil efortul tau de a cauta. Norocul tau este ca s-au inventat "copy-paste" si ai impresia ca ai cultura.De fapt ,tu chiar ai o cultura,dar cultura aia o ai crescuta printer degetele de la picioare. Nu te mai chinui asa mult.Nu intereseaza pe nimeni sa stie care este numele nostru adevarat.

  • Andy, duminică, 29.03.2015 11:38

    O mica precizare ca vad ca se tot vorbeste de Genesis sau Avalon in comparatie cu S. Primele doua fac parte din clasa mare (full size), la fel ca Mercedes E nu S...In rest va propun sa va mai racoriti si sa nu va mai tociti nervii pe aici. Folositi energia la ceva constructiv.

  • Ivanoff, duminică, 29.03.2015 14:29

    Imi place , imi place, cand sunt injurat de meltenii cu ceafa lata care probabil la ora la care a intrat tipul de sus sa faca asta, era cu ''baiejii'' la seminte in fata blocului, asculatand Salam, la ''subufer'' la Pisicutza sau E3jn(oua). Cu cat maimutele de speta ta isi etaleaza frustrarile, cu atat mai bine se adevereste faptul ca posesorii de masini germane sunt de fapt mai ''culti'' si asudati decat par in trafic. E clar ca ''setul'' de 4 perechi de coaie, vine odata cu marca bavareza ''la pachet'' in mintea ingusta a meltenilor. Eu ies des prin Bucuresti noaptea, la o mica plimbare ''pustie'', si cand colo, hop se mai aseaza un handicapat malaxor langa mine, evident era o coaja de Bemve ics5 , evident cu numere bulgaresti, fireste, cu etrierii vopsiti in rosu ''stralucind'' de sub jante, cu semnul BOSS dominand luneta impodobita cu folie pusa si bineinteles Xenoane cu ''Engăl Ais'' . In rest mai nimic, frane cu ABS, nici vorba, cred ca erau duse de mult la felul in care scuipa si fum, e clar ca manca uleiul ca la balamuc. Discuri de frana pe fata ventilate? Nu ai sa vezi! Doar un ics 5 din 2001 cu toba sport si aripioara de rechin este indubitabil un bolid feroce! Cel putin, in mintea babuinului care o conducea cu maneaua la maxim...Dintr-o data vad ca acelereaza cate putin asa ( evident la cazanul pe care il are cred ca polueaza toti copacii din Bucuresti ), posibil vroia ''o liniuta'', dar am zis sa-l scutesc de osteneala de a-si aduna pistoanele de pe jos, asa ca ''m-am dat batut'' , l-am lasat ''sa faca fum'' in continuare si evident, nu il puteam ''deranja'' de la satisfactia de a scuipa seminte pe geam, adica pur si simplu e ceva ''cult'' pt specimene. @Andy, se pare ca ai dreptate in privinta asta. Da intr-adevar E cass long are 3014mm intre puntea fata si puntea spate , deci clasa mare ( full size ) , doar ca modelul acesta activeaza doar pe o singura piata China, si se vand la comanda, asadar nu prea are legatura ''comuna'' cu totate pietele ''emergente'' . E ca si cum ai compara Dacia Logan cu Lada Priora ( ca e tot low-cost ) , doar ca Lada nu ''activeaza'' decat in Rusia si cateva tari mai sarace din jurul ''frontului'' Sovietic. Asadar nu au legaturai stranse una cu alta . Ai zis bine tu, dar......... Bafta !

  • Ivanoff, duminică, 29.03.2015 14:38

    ps: in plus E class Long, nu este construit de la zero ca fiind ''full-size'', e doar un Executive alungit, pt a servi o parte din populatia Chinei. Acum ce-ar fi sa facem la fiecare clasa, o varianta LONG ca sa treaca in segment superior........bullshit

  • un oarecare, duminică, 29.03.2015 19:32

    Mercedes S nici nu pute pe langa adevaratul full-size de la Hyundai , ati ghicit : Hyundai Equus . Iar la pret e de doua ori mai ieftin, iar garantia de doua ori mai mare .