Bonusurile acordate pentru schimbarea mașinilor vechi au avut succes: Grupul Volkswagen a înlocuit peste 300.000 de mașini diesel în Germania

Publicat joi, 28.03.2019 16:33 de Daniel Popescu

Grupul Volkswagen a anunțat că a oferit bonusuri pentru pește 300.000 de clienți care au renunțat la mașinile cu motoare diesel de până la Euro 5 în favoarea achiziționării unor mașini cu motoare Euro 6.

Ca parte a acordurilor semnate cu statul german în urma scandalului Dieselgate, Grupul Volkswagen a lansat în august 2017 un program prin care a oferit bonusuri atractive pentru clienții care acceptau să renunțe la mașinile cu motoare diesel ce respectă cel mult standardul Euro 5.

Aceștia au primit diverse reduceri în funcție de noua mașină pe care o achiziționau, iar Grupul Volkswagen anunță acum că rezultatele obținute au depășit așteptările. În total, peste 300.000 de clienți au renunțat la mașinile vechi în favoarea unei mașini cu motor Euro 6 care poarta sigla Volkswagen, Audi sau Skoda.

Mașinile achiziționate de clienți la schimb sunt noi sau "aproape noi", ceea ce înseamnă că au fost folosite un număr limitat de kilometri, preponderent pentru teste.

"Bonusurile au depășit cu mult așteptările noastre. Ne-am respectat promisiunile făcute politicienilor și am avut o contribuție majoră la reînnoirea flotei și la îmbunătățirea rapidă a calității aerului în orașele germane", spune Christian Dahlheim, directorul departamentului de vânzări al Grupului Volkswagen.

Brandul Volkswagen a oferit bonusuri de până la 8.000 de euro celor care renunță la mașini diesel cu motoare care respecta cel mult norma de poluare Euro 4, iar strategia a fost adoptată ulterior și de alți producători. De exemplu, Renault a oferit până la 10.000 de euro pentru mașini diesel cu motoare cel mult Euro 5 la achiziționarea unui Talisman, Koleos sau Espace.

Via Volkswagen

  • vianu, vineri, 29.03.2019 07:28

    aceleasi "..." cu fundita de data asta

  • LR, vineri, 29.03.2019 07:28

    @Daniel Popescu: "[...] a oferit bonusuri pentru pește 300.000 de clienți [...]" E vorba despre dezlegarea la pește sau e o aluzie la peștele Daddy? :)

  • vvv, vineri, 29.03.2019 09:04

    Oare unde se duc acele diesel-uri? Hmmmm...

  • andrei, vineri, 29.03.2019 12:09

    nu la noi! la noi se aduc masini lovite mai nou, cu platforma. reparate si vandute apoi: "tipla, boss", "ca noua", "impecabila" etc. daca iti era de dieseluri, dar nelovite, afla ca se poate si mai rau! adica sa fie si diesel si lovite :)

  • Edikkk, vineri, 29.03.2019 14:28

    Marea problemă a viitorului imediat în România o reprezintă service urile auto care vor deveni din ce in ce mai scumpe (este clar normal şi de aşteptat) Şi când un SH o să te coste la întreţinere pe an plus preţul iniţial împăţit la cât o ţii (de revândut cine şi cui??) cât rata la una nouă doar că pierzi timp şi nervi în service