BMW Z4 va primi în 2017 un succesor dezvoltat împreună cu Toyota
Un reprezentant al mărcii BMW a confirmat dezvoltarea unui succesor al lui Z4 în compania japonezilor de la Toyota. Modelul este aşteptat să debuteze în 2017 şi va avea şi motoare cu şase cilindri în linie.
BMW pregăteşte un succesor al lui Z4 împreună cu japonezii de la Toyota, iar modelul respectiv va beneficia şi de un motor cu şase cilindri în linie, titrează australienii de la Motoring.com. În cadrul unui interviu acordat de Kai Lichte, specialist produs în cadrul BMW Group, oficialul a prezentat o serie de informaţii referitoare la viitorul model al companiei germane, printre care se numără şi motorizarea respectivă. Roadsterul este aşteptat să fie lansat pe piaţă în anul 2017, în aceeaşi perioadă în care este programată lansarea echivalentului său din gama Toyota.
BMW va restaura modelul 507 Roadster care i-a aparţinut lui Elvis
Motorizarea cu şase cilindri în linie va fi cea mai mare unitate din noua familie modulară de la BMW, urmând să totalizeze aproape 3.000 centimetri cubi. Familia modulară de motorizări a mărcii bavareze include propulsoare cu cilindri de 500 centimetri cubi, versiunile cu trei cilindri având o capacitate de 1.5 litri, în timp ce unităţile cu patru cilindri în linie au o capacitate de 2.0 litri. Unitatea care va ajunge sub capota succesorului lui Z4 poartă numele de cod B58 şi va echipa şi vitiorul Seria 7. Unitata respectivă este aşteptată să livreze 440 Nm şi 335 CP datorită sistemului de injecţie directă şi a soluţiilor de supraalimentare TwinPower Turbo ale mărcii germane.
BMW: "Seria 2 Active Tourer va aduce clienţi noi pentru marcă"
Presa germană: BMW ar putea lansa un hibrid plug-in pe nume i9 în 2016
Lansarea unui succesor al lui Z4 apare în momentul în care segmentul roadsterelor premium este în scădere, dar Kai Lichte explică necesitatea unui asemenea model în gama producătorului bavarez, motivând raţiuni emoţionale pentru prezenţa acestuia în portofoliul constructorului din Munchen. În ceea ce priveşte colaborarea dintre BMW şi Toyota, oficialul mărcii germane a detaliat responsabilităţile părţii germane, care vizau dezvoltarea motorizărilor otto şi a materialelor uşoare de caroserie, acestea din urmă fiind ispirate de tehnologia folosită pentru modelele i3 şi i8 ale bavarezilor.
BMW i8, primele imagini: supercarul hibrid al nemţilor anunţă un consum mediu de 2.5 litri la sută
Via Motoring.com.au
ar fi o prostie sa renunte la motorizarea de 6 in linie pt. un model k Z4..... nush ce o sa iese din colaborarea asta dintre BMW si Toyota insa rezultate concrete nu se prea vad nici macar la cativa ani de cand cei 2 colaboreaza:P se vorbea despre seria 6 ca va imparti platforma cu un viitor Supra....