BMW Welt a adunat 15 milioane de vizitatori în 7 ani
BMW Welt a sărbătorit atingerea unui număr record de vizitatori la finalul săptămânii trecute. În cei şapte ani de existenţă, 15 milioane de oameni au trecut pragul obiectivului turistic.
În octombrie 2007, chiar în faţa fabricii sale din Munchen şi a celor patru cilindri simbolici care deservesc clădirile de birouri, BMW inaugura cel mai mare complex dedicat automobilului din Germania. Se numea BMW Welt şi promitea să atragă fanii maşinilor bavareze, dar şi publicul profan, fără prea multe legături cu fenomenul auto.
Cu o arhitectură modernă, construită din oţel şi sticlă, BMW Welt a găzduit cele mai noi produse BMW, Mini şi Rolls Royce, alături de spaţii de joacă, restaurante, cafenele, săli de conferinţe şi o zonă specială de livrare a maşinilor.
15 milioane de vizitatori în 7 ani
Reţeta celor 73.000 de metri pătraţi amprentaţi cu logo-ul BMW s-a dovedit a fi un succes total. În primele 100 de zile de la inaugurare, Lumea BMW, aşa cum se traduce ea în română, primise deja 500.000 de vizitatori.
Atracţia nu a scăzut nici în anii care au urmat, BMW Welt reuşind să adune 10 milioane de vizitatori în doar 5 ani de la inugurare. Majoritatea celor care au trecut pragul impresionantului showroom erau germani, urmaţi îndeaproape de americani şi britanici. Atunci, norocosul vizitator a primit din partea constructorului german un BMW Z4 timp de 10 săptămâni.
La numai doi ani de la această performanţă şi la mai puţin de 7 ani de la inaugurarea oficială, BMW Welt consemnează un nou record: 15 milioane de vizitatori i-au trecut pragul. Este rezultatul unui 2013 excelent, în care 2.93 de milioane de oameni au vizitat Lumea BMW. Cu mult peste aşteptările iniţiale, care prevesteau un aflux de numai 850.000 de oameni pe an.
Cel mai vizitat obiectiv turistic din Bavaria
După ce au tras linie, germanii au anunţat că cei mai mulţi vizitatori rămân în continuare de origine germană, urmaţi apoi de ruşi şi asiatici. Un alt aspect important este că aproape 40% dintre oaspeţi au vizitat BMW Welt mai mult de o dată.
Cu o medie anuală de 2.5 milioane de vizitatori pe an, BMW Welt a devenit cel mai vizitat obiectiv turistic din Bavaria, depăşind celebrul castel Neuschwanstein.
Vizitatorul cu numărul 15 milioane a fost un membru al unei familii din Hohenkammer (landul Bavaria). Acesta şi ceilalţi trei membri ai familiei sale au fost primiţi de Thomas Muderlak, directorul BMW Welt, şi de Karolina Kurkova, top model şi ambasador al mărcii BMW. Cei patru norocoşi se vor bucura şi de o lună la volanul celui mai nou model BMW, monovolumul cu tracţiune faţă BMW Seria 2 Active Tourer. Vor fi, astfel, printre primii oameni care vor conduce maşina.
Din alea 15 milioane, ale mele sunt vreo 6-7 :)