
BMW: vânzările de mașini electrice au crescut cu 10% în ultimele 9 luni
BMW a dezvăluit rezultatele sale comerciale pentru ultimele 9 luni din 2025. Marca bavareză a avut parte de o creștere minimă în ceea ce privește numărul total de vânzări, însă a înregistrat creșteri în segmentele mașinilor electrice și hibride.
Constructorul bavarez a publicat rezultatele vânzărilor sale pentru ultimele 9 luni ale acestui an. Raportul arată că Grupul BMW, care mai include mărcile Mini, BMW Motorrad și Rolls-Royce, a vândut în total 1.795.894 de mașini noi la nivel mondial de la începutul anului până în ultima zi din septembrie. Asta înseamnă o creștere de 2.4% a vânzărilor față de același interval din 2024.
Totodată, Grupul BMW a vândut 588.300 de mașini noi în al 3-lea trimestru, cu 8.8% mai multe decât în aceeași perioadă de anul trecut.
Luată separat, marca BMW a vândut 1.585.580 de mașini noi în ultimele 9 luni, adică mai multe cu doar 0.1% față de aceeași perioadă de anul trecut. În al treilea trimestru, BMW a vândut 514.620 de mașini noi, adică o creștere de 5.7% față de al treilea trimestru din 2024.
Creșteri mai mari au fost înregistrate în segmentele mașinilor electrice și hibride. Astfel, BMW a vândut 470.313 mașini electrificate (electrice și hibride luate împreună) în ultimele 9 luni, lucru care reprezintă o creștere de 15%. În segmentul pur electric, BMW a vândut 323.447 mașini noi, adică mai multe cu 10%.
Cât despre celelalte mărci din cadrul grupului german, vânzările au fost în creștere pentru aproape toate mărcile. Divizia de performanță BMW M a înregistrat o creștere de 7.9% în ultimele 9 luni după ce a vândut 158.182 de mașini. Mini a avut parte de o creștere de 23.7% în perioada ianuarie – septembrie, cu 206.214 mașini vândute. Rolls-Royce a vândut 4100 de mașini în ultimele 9 luni, ceea ce înseamnă un plus de 3.3%. Doar BMW Motorrad, divizia producătoare de motociclete, a avut pare de o scădere de 2.6% în ultimele 9 luni după ce a vândut 159.156 de motociclete.
Dintre toate mașinile Grupului BMW vândute în ultimele 9 luni, cele mai multe au fost vândute în Europa. Aici au fost comercializate 737.641 de vehicule noi, ceea ce înseamnă o creștere de 8.6%. Pe piața din Asia, însă, BMW a avut parte de o scădere de 7.9%, după ce a vândut 644.429 de mașini noi. Cea mai mare creștere a fost pe continentul american, care include atât America de Nord, cât și America Centrală și de Sud. Aici, BMW a vândut 363.101 mașini noi, o creștere de 9.8%.
via BMW
pac-pac din calafat suna tesla-n oo de ciupalac