BMW va lansa zece modele complet noi până la sfârşitul lui 2014

Publicat marţi, 12.02.2013 14:58 de Sebastian Toma

BMW va lansa zece modele noi până la sfârşitul anului 2014, anunţă ediţia germană a publicaţiei Auto Motor und Sport în urma unui interviu realizat cu Herbert Diess, şeful departamentului de dezvoltare de la BMW.

Herbert Diess, şeful departamentului de dezvoltare de la BMW, a anunţat lansarea a zece modele noi până la finele anului 2014 în cadrul mărcii din Munchen. Declaraţia sa a venit în cadrul unui interviu acordat nemţilor de la Auto Motor und Sport, unde Diess a confirmat lansarea crossoverului X4 în 2014. Potrivit lui Diess, segmentul din care face parte acest model este în creştere, iar BMW trebuia să aducă un răspuns pertinent pe piaţă.

În ceea ce priveşte viitoarele lansări ale mărcii, până la finele anului 2014, BMW va introduce pe piaţă 22 de noutăţi, dintre care 10 sunt modele complet noi. În timp ce gama va avea şi modele cu tracţiune faţă, modele precum Seria 3, Seria 5 şi Seria 7 îşi vor păstra configuraţia cu tracţiune spate, iar opţiunea echipării cu sistemul de tracţiune integrală xDrive va exista în continuare.

BMW nu va uita de latura ecologică a automobilelor, urmând să dezvolte mai multe versiuni hibride, respectiv hibride plug-in, ale modelelor din gama sa, incluzând şi crossoverele din gama X. Toate aceste modificări au rolul de a reduce emisiile de CO2 la nivel de gamă şi de a îmbunătăţi economia de carburant a modelelor din portofoliu. În plus, vor exista şi modelele din gama "i", care vor avea propulsie electrică, care vor ajuta şi ele la reducerea mediei de emisii CO2 pe kilometru pentru BMW.

Via AMS.de

  • tzenu_bmw, marţi, 12.02.2013 15:46

    inca un X?????bun asa...... exact asta mai trebuia dupa 3GT.......

  • inexorabil, marţi, 12.02.2013 16:16

    S-au tampit multi constructori cu crossover-ele astea. Struto-camile in toata regula: consumatorul ar vrea performante de sedan si, in acelasi timp, marime impozanta in trafic gen SUV. Aceasta este principala cauza care a determinat si impulsioneaza acest sector bizar. De fapt, ma astept si la un viitor SUVpercar. Cine se va incumeta primul sa-l proiecteze? Orice este posibil acum in materia cenusie. Ceea ce nu poate fi confundat insa cu creativitatea autentica. Si de ce sa fie nevoie de atatea produse noi, ce, n-ajung cele prezente? Am pretentii de la BMW si sper ca va sti sa-si pastreze capul pe umeri; oricum, mi se pare ca design-ul general tinde sa se "audizeze", ca si in cazul Merz-ului. Inclusiv cel interior. Doar n-o sa incerce si cei din Munchen, precum omologii de la GM, exercitii de admiratie fata de VAG. Ma indoiesc ca lui Dan i-ar placea sa vada exclusivismul constructiv consacrat al lui BMW substituit cu o maree de figurine conforme cu trendul, basca propulsate si de tractiunea fata. Ar fi neverosimil ca fibra sport inconfundabila a firmei sa se "dilueze" intr-o matrice "cuminte" si "aliniata" la noile standarde. Nu credeti?

  • LUCCI, marţi, 12.02.2013 19:17

    IN EUROPA STIU CA BMW COMERCIALIZEAZA SERIA 1,3,5,7,GT,X1,X3,X5,X6 PLUS M-urile. Seria 3, 3gt, ,5 si 1 deabia au aparut. Ce mai scot in cele 8 modele?Z-uri/

  • Adrian, marţi, 12.02.2013 20:44

    Foarte bine...sa aiba lumea de unde alege. Ce ar putea sa lanseze ? Seria 2,4,8, X2,X4,X7 (concurent pt. GL) si probabil Z5 sau ceva. Ar fi frumos sa vina cu o masina supersport concurent pt. R8.

  • mntsn, marţi, 12.02.2013 21:38

    @inexorabil: Cunoscandu-mi aversiunea declarata pentru SUV-uri, crossovere si alte struto-camile, sunt bineinteles de acord cu tine ca majoritatea constructorilor auto s-au tampit. Dar, daca stam sa ne gandim putin, asta e afacerea lor - constructia de automobile - de acolo le vina painea si tot ce fac ei este sa raspunda cerintelor consumatorilor. E drept ca si constructorii au un foarte important rol formativ al gusturilor clientilor. Pe de alta parte, constructorii sunt si creatori de trenduri, dar si de nevoi "inventate" si inoculate clientului incult, credul si fudul. Totusi, eu inclin sa cred ca, clientul s-a dilit mai rau decat vanzatorul.

  • @inexorabil, marţi, 12.02.2013 22:07

    Ai auzit tu vreun constructor care sa spuna ca vrea sa-si reduca gama de modele? Asa de bunavoie, in afara de cazurile in care vanzarile merg prost si "reducerea" vine de la sine, pana si marcile exclusiviste au o gama ceva mai mare decat in trecut, nimeni nu declara ca vrea sa vanda mai putin, niciodata. Iar daca unele modele ciudata de vand bine constructorii n-au cum sa-si refuze profituri frumoase, n-au cum:)

  • @mntsm, marţi, 12.02.2013 23:01

    Nu intereseaza pe nimeni plietene ideile tale.Ramai la opiiniile tale care te caracterizeaza cu amestecul riguros de analfabet. @Automarket: Pacat ca au intrat toti analfabetii sa si aurolacii sa comenteze aici. mntsn= mega.natangul.tampit.si.nebun

  • Cheloo X Factor pt mntsn, marţi, 12.02.2013 23:07

    Orice taran cocalar poate sa isi spuna si el o parere asa e taranul a venit de la sapa si se crede destept.Si arunca-te in Dimbovita ca de cocalari e plina tara!

  • inexorabil, miercuri, 13.02.2013 13:36

    Am ajuns sa ne iubim ura mai mult decat propria viata. De aia este indreptatit Dumnezeu sa loveasca lumea cu cat mai multe cataclisme si sa sporeasca confuzia, stresul si anarhia dintre oameni. mntsn este un excelent tipolog al lumii auto, dupa parerea mea. Ca si mip, de altfel. Cand o sa acumuleze si altii experienta lor practica, atunci sa-si permita sa-i ciuruiasca la zidul infamiei. Eu, in schimb, consider ca am multe de invatat de la mntsn si mip.

  • mntsn, joi, 14.02.2013 00:14

    @inexorabil: Merci pt apreciere, respectul este reciproc, dar totusi cred ca exagerezi. Sunt altii cu mult mai multa experienta, viziune si cu mai multe cunostinte in domeniul auto decat mine. Clar, @mip e unul dintre ei.

  • Ady, luni, 25.02.2013 12:24

    Deci lumea care din cauza drumurilor din Romania opteaza pt un SUV e tampita? :))) Mda... :)))

  • Ady, luni, 25.02.2013 12:26

    Se vede cat de destept esti din moment ce inca nu ai invatat ca optiunile si gusturile nu se discuta. Nici nu are rost sa scriu mai multe.