BMW Seria 3 GT, primele imagini spion

Publicat luni, 03.12.2012 12:52 de Sebastian Toma

Americanii de la F30Post au publicat mai multe imagini ale noului BMW Seria 3 GT, surprins în timpul filmării unui clip publicitar.

BMW Seria 3 a primit o versiune GT, care a fost surprinsă în timpul unei filmări realizate în SUA. Modelul a fost prezent în două versiuni diferite de echipare, după cum putem observa în imaginile alăturate, publicate de americanii de la F30 Post. Potrivit primelor informaţii, BMW Seria 3 GT poartă codul de şasiu F34 şi este aşteptat să debuteze la Salonul Auto de la Geneva. Nu este clar dacă noul Seria 3 GT preia platforma de la Seria 5 F10 sau de la Seria 3 F30, dar ştim că Seria 3 va mai primi câteva derivate de caroserie.

Derivatele de caroserie numite în mod tradiţional Seria 3 Coupe şi Seria 3 Cabriolet se vor numi Seria 4.Versiunea Coupe a noului Seria 4 va fi denumită intern F32, versiunea Cabrio va fi F33, iar versiunea Gran Coupe va avea codul F36. Pentru cei care se întreabă ce se întâmplă cu denumirea F35, aceasta este rezervată versiunii cu ampatament mărit a lui Seria 3, disponibilă doar pe piaţa din China şi produsă de BMW împreună cu partenerii săi locali.

Exemplarul argintiu din imaginile alăturate prezintă pachetul M Sport, care include şi un sistem de frânare M Performance. Jantele sale sunt modelul "Style 397" de 18 inch, jantele M Sport nefiind încă disponibile pentru acest model. Al doilea exemplar BMW Seria 3 GT din imaginile alăturate este vopsit în nuanţa Havana Metallic şi este o versiune Modern Line cu ornamente din aluminiu cu finisaj satinat.

Via F30Post

  • Catalin, luni, 03.12.2012 13:06

    pentru a mia oara intreb: noul Seria 3 ? noul Seria 4 ? nu mai stim sa acordam in gen, numar si caz ?

  • ovidiu, luni, 03.12.2012 13:17

    destul de urata.prefer un seria 3 wagon este mult mai frumos

  • Rodica Neag, luni, 03.12.2012 13:34

    O porcarie de masina! Marciile nu mai stiu in ziua de azo cum sa faca un coupe adevarat!!!!!! Fratiilor voi mai stiti cum arata de exemplu Opel Calibra?? Care si in prezent are un design destul de fresh..

  • @Rodica, luni, 03.12.2012 13:41

    Unde anume scrie ca seria 3 GT este un coupe? Nu arata prea frumos, adevarat, dar GT nu inseamna coupe, coupe adevarat este seria 3 coupe, seria 6, si Bmw stie in continuare ce inseamna un coupe, trebuie doar sa le recunosti.

  • Mario0406, luni, 03.12.2012 14:18

    La cum arata ar trebui sa se numeasca Ssangyong.

  • Mihai, luni, 03.12.2012 14:41

    Nu arata prea frumos ? E hidoasa , parca e cocosata

  • cupitza, luni, 03.12.2012 14:57

    oribila!

  • GM, luni, 03.12.2012 15:11

    Disproportionata rau,ce vor sa arate cu spatele ala? Astia au uitat de esecul numit seria 5gt.

  • Petre, luni, 03.12.2012 16:37

    reclama la BMW, filmata din Mercedes :)

  • tzenu_bmw, luni, 03.12.2012 16:58

    bmw sa dus pe rapa de mult........ acum 2 decenii bmw insemna seria 3,5si 7 (plus un Z3 si un serie 8) in ziua de azi avem in plus 4 SUV-uri ......2 GT-uri......si in curand modele cu tractiune fata(la greu) traiasca modele ca E30 si E34 modele care au ramas si vor ramane in amintirea pasionatilor ca bmw-uri pt. huligani........ unde mai este placerea de a conduce intr-o struto-camila(din nou)

  • Paul, luni, 03.12.2012 17:17

    @Tzenu_bmw Daca BMW s-ar fi limitat la o politica ultraconservatoare de dezvoltare a modelelor, era acum in situatia Saab sau Jaguar, in lupta pentru supravietuire. Piata este necrutatoare. Tii pasul sau mori. Parerea mea.

  • dan_grc, luni, 03.12.2012 17:25

    Eu nu stiu @tzenu cate marci in ziua de azi mai au 3-4 modele in gama...le numeri pe degete , Ferrari, Lamborghini, Aston, Bentley, Rolls( ultimele chiar mai putin de 3) dar toate astea au in spate un concern, eu nu stiu ce atatea probleme pt 2 GT-uri care oricum nu fac mare volum, iar din cele 4 X-uri, doua erau inevitabile X5 si X3, restul ar fi putut sa nu fie si dupa parerea mea. Ramane problema "spargerii" traditiei cu tractiunea spate, dar repet, dincolo de faptul ca nici mie nu-mi place asta, Mercedes a facut asta inca din 1997, s-a dus de rapa sau nu s-a dus, nu stiu, sa spuna fanii infocati Mercedes. Dar tu vorbesti de parca ar fi disparut seriile 3,5,6,7 si M-urie si n-ai ce sa alegi dintre modelele noi, cam asta ar fi singura problema, in rest stai bine cu finantele, nu?:) . Ar fi chiar anormal sa-ti placa toate modelele dintr-o gama, indiferent de marca, mai ales cand ele sunt cel putin 10 la numar, dar eu te intreb ce modele noi de Bmw ai condus in ultima vreme, chiar si cele cateva struto-camile, de spui ca nu mai vezi placerea de a conduce.

  • Giga-Motors, luni, 03.12.2012 17:25

    Hm, Dane......cred ca nici pe tine nu te frapeaza ! Nu este chiar hidoasa, cum vad ca s-a propus deja a fi stampilata, dar......parca nu impartaseste nimic din spiritul BMW, la prima vedere......Mie mi se pare ca seamana cu o C-Klasse cu fundul putin mai ridicat. Nu stiu ce se intampla, per ansamblu, cu scoala europeana de design auto, dar viitorul nu suna bine, vorba aceea. Nu zic acum ca americanii ar excela (in schimb, chinezii si coreenii......phuaaa, ce tari sunt in domeniu ! ), dar, daca nu "investesti" si putina spontaneitate si originalitate, pe aripile fanteziei, nu te astepta sa "cada pe spate" cineva, mai ales fan auto ! Ma rog, in conditiile economice de azi, calitatea design-ului nu mai face o para chioara cata vreme brandul in sine asigura (doar el ! ) venituri consistente (motorul sta ascuns sub capota, deci nu-l punem la socoteala drept criteriu de alegere pentru clientela inarmata cu idei standardizate :D). Pe mine nu ma incearca din nastere niciun talent grafic, dar, totusi, ar trebui sa-mi depun si eu CV-ul pe la vreo mare companie auto, caci observ ca n-ar fi niciun impediment :D Daca n-o sa va mazgalesc topuri intregi de hartie, baieti, de-o sa va satur, dar sa nu uitati de chenzina, bre, va rog frumos, ca de, famelie mare, nevoi pe masura :)

  • dan_grc, luni, 03.12.2012 17:35

    @Giga Gama seriei 3 nu are probleme cu aspectul, seria 3 sedan si touring arata f bine, sunt convins ca si coupe-ul va arata, deci GT-ul nu are cum sa schimbe acest lucru, care din profil nu arata fericit, privit doar din fata sau doar din spate merge, dar ca si-n cazul seriei 5 GT, nu conteaza, berlina si touring-ul arata f bine. Cel putin jumatate din gama Bmw arata astazi bine si f bine, cat despre europeni in general, pai draga Giga, daca scoala europeana de design a luat-o razna, de aia japoneza ce sa mai zici? Eu zic ca la europeni poti sa gasesti absolut orice iti doresti in materie de design, si binenteles sa nu-i uitam pe americani, cat despre japonezi ,eu imi permit sa-i uit:)

  • tzenu_bmw, luni, 03.12.2012 17:39

    @Paul....... parerea mea e ca nu mai inteles........ bmw tine pasu chiar si asa(si cu modele destul de urate cum sunt 5GT si acest 3GT plus X6 care din spate este urat cu spume nici serie 1 la exterior nu prea il laud in fine bmw e bmw nu poate cadea chiar asa usor..... insa daca nu avea anumite modele era vazut mai bine......... sa nu uitam ca bmw era o marca sport.......si acum are modele de teren(4) si monovolume(3 cat de curand) sa nu uitam ca fiecare are parerea lui..........mie imi plac bmw din anii' 80-90' si telefoane gen E71,E90 pe cand alti prefera i-phone si piti....... sanatate si noroc sa avem.....

  • tzenu_bmw, luni, 03.12.2012 17:55

    Dane nu e vorba de finante fiecare are parerea lui ultima generatie bmw chiar nam avut norocu sa o conduc cel mai tare bmw a fost un 520d E60 care mere de rupe(banuiesc k cele care au urmat cunt chiar mai bune) as fi preferat si eu ca SUV-urile sa ramana doar 2(X5,X3) dupa parerea mea puteau lasa la o parte X1,X6.5GTsi3GT......si in schimb sa faca un serie 8 si un M1 (sa nu uitam cat de mult sa ridicat Audi cu modelu R8)

  • dan_grc, luni, 03.12.2012 18:08

    Pai @tzenu, sa ramanem la finante, sa faca din nou seria 8 sau M1 costa mult mai mult decat 2 derivate din seria 3 si seria 5, iar despre supercar s-ar parea ca va veni pana la urma, deocamdata nu se pun de acord in privinta motorizarii, sa fie V8 sau V12:), iar seria 8 din pacate nu mai are rost si loc in gama, ar fi prea mult, apropo de asta, daca esti fan seria 8 sa cauti sa vezi cu cat se vinde un 850CSi impecabil cu 60-70 de mii de km reali, de la colectionari sau pasionati, intre 20 si 40 de mii de euro, dar cand te uiti in fisa tehnica iti dai seama c-ar face de rusine si multe Bmw-uri actuale cu motorizari puternice pe benzina, 381 de cai din 5.4 litri V12 aspirat "powered by M" semnatura pe motor, de colectie, si fii pe faza si cu supercar-ul:)

  • Giga-Motors, luni, 03.12.2012 18:11

    Dane, nu trebuia sa-mi explici ceea ce intuiai foarte bine ca asa judec si eu :) Ti-am dat vreun pic impresia ca generalizez despre Seria 3? Nu-ti zic ca am vazut de curand un M3 nou-nout, jumatate negru (banda centrala, pe directia fata-spate) si jumatate alb (restul), plus jante cromate extrem de lucitoare, de-am crezut ca o sa lesin......BMW oricum nu mai poate fi vreodata la fel de sportiv ca-n vremurile de nepieritoare glorie (gen ursulet, pisicuta, si, overall, grila de "rechin" din anii '70-'80, piesa de rezistenta care i-a imprimat faima de agresivitate inconfundabila), dar nu se dezminte nici in prezent. Cat despre aspectul acestui deja controversat GT, sa-i pasam ultimul cuvant unei mari femei de cultura: "In viata poti sa ai si esecuri, poti sa ai si succesuri" ;) PS: Faci ce faci si il mai intepi sub centura pe eternul tau "prieten" Mafia :D Sa fie pace !!! Ca-n bancul acela sec: un hippiot trece pe langa un batran care striga intr-un boschet: "Piiiis-pis-pis"; hippiotul ii raspunde: "Peace, man! " :)

  • tzenu_bmw, luni, 03.12.2012 20:00

    Dane stai linistit ca in viitori 10 ani nu vom vedea supercar bmw cu motor V12.......nici in cel mai frumos vis....... bmw a anuntat deja de mult ca vrea vreo 12 modele pe noua platforma cu tractiune fata in plus gama de modele eco si electrice 'i' este in plina desfasurare..........in cativa ani urmeaza viitoru septar si dupa 'ceva timp' 5-aru modele extrem de importante si costisitoare pt. Bmw daca tot e sa ramanem la finante......bani sunt la bmw......insa nu sunt cheltuiti cu cap...... nu cred ca cineva sa dus la bmw si a spus vreu o masina mai inalta ca un sedan,mai joasa ca un SUV si cu deschidere duala a haionului exista cerere mare pt. monovolume in masini de familie gan Zafira Galaxy si altele care au un pret mai abordabil insa un 5gt pleaca de la 50 de mii pret de la care iti iei ori un sedan veritabil ori un SUV adevarat.... si ia zimi tu ce placere mai ai la condus in ziua de azi la un 5-ar care cantareste 1.8 tone(de fapt masina a devenit un grand tourer) ce placere mai ai cand conduci un 3-er F30 cand iti baga pe gat modul eco-pro care iti (aproape)opreste AC pe timp de vara si iti 'taie' din pedala cand o apesi ce bucurie era pe uneri celor acre conduceau acum 10 ani un 325 ursulet si care mai decare faceau bournout-uri la colt de strada...... cine mai face asa ceva in ziua de azi cu bmw-urile......nimeni.... de parca toti am devenit niste roboti imbracati la costum...... Dane sati povestesc cum a fost cand am luat carnetu si aveam ursulet in 'familie' un 316 cu nici o functie (inafara de power stering) imi papa toti bani din buzunar insa numi pasa ca in fiecare seara ma plimbam cu bagabonzi cu masina cu gluga in cap si urmaream politia sa nu ne vada cand ni se urca huliganismu la cap...... in ziua de azi ce facem cu toti??????ne suim in masina ne ducem fetita la o cafenea lai iesim pe undeva si cam atata..... i miss the god old days......dar asta e......numa bine

  • dan_grc, luni, 03.12.2012 20:48

    Stai putin ca faci niste confuzii, nu vor fi 12 modele Bmw cu tractiune fata, nici n-au unde sa le puna ca si oferta, vor fi 2-3 modele, restul de 9 de la Mini. Pe viitor si a 3-a generatie de seria 1 va avea tractiune fata, asta prin 2017, deci asta va fi ultima, dar probabil ca nu te omori dupa seria 1, cu toate ca respecta tradita Bmw 100%. S-a si anuntat, ca pana in 2020 spera ca vanzarile modelelor cu tractiune fata sa atinga 40% din vanzarile Bmw Group, nu doar Bmw, acum sunt cam de 20%, adica fix ce vinde Mini, deci nu au cum sa fie atatea doar Bmw , cu atat mai putin seria 5 sau seria 7 cu tractiune fata, asadar exagerezi, ai inteles gresit. Iti spun si care este placerea conducerii unui seria 5 de 1.8 tone, la drum lung se "aseaza" ca un tren pe linie, iar pt condus sportiv, ca tot pomenesti de butoane si mod-uri, exista Sport+ care intareste suspensia si-ti spun eu ca este sportiv intr-un mod absolut decent. Seria 3 F30 exista in multe variante, iar ajungem la bani, sa conduci tu un 335i de peste 300 de cai sa vezi ce "lentoare" si "balena" este, inclusiv cu gluga in cap , ca orice huligan care se respecta:), sau macar un 328i de 245 de cai, nu mai privi asa la general, ca sunt modelele X si Y cu chestii care nu-ti plac, ca asa se pot da exemple de "pisicute" de 102 cai care nu-ti trezeau simturile sportive, si era pe vremea "bmw-urilor adevarate" aceasta putere, dar dc sa te uiti doar la motorizari mai slabe cand exista atatea variante. Eu te sfatuiesc sa incerci sa mergi si cu modele noi daca ai ocazia, si sa le testezi cu adevarat, nu de ici pana colo, sa vezi ca nu e chiar asa, exista in continuare Bmw-uri adevarate. Cat despre bournout-uri la colt de strada, de ex pe la mine se fac in continuare cu modele mai vechi, dar stii dc nu se fac cu modele noi? Pt ca n-are nimeni chef, chiar daca are bani, sa schimbe cauciucuri si abreiaje pe banda la modele noi, daca faci o comparatie la cat costa pt "ursi" si "pisicute" fata de astea noi...dar si astea vechi pe vremea cand erau noi ,cine isi permitea sa le aiba? O gramada de pustani? Ma indoiesc.

  • tzenu_bmw, luni, 03.12.2012 21:10

    fie cum o fi Dane.....bmw si-a cam pierdut din spiritu de 'lup singuratic' de regele soselelor......

  • edi, luni, 03.12.2012 21:57

    Alta bazaconie din gama GT.8

  • sorin, marţi, 04.12.2012 08:50

    e la fel de "frumoasa" ca Mercedes R class ...bune de carat morti

  • Paul, marţi, 04.12.2012 12:34

    @Tzenu_bmw Ba da, te-am inteles. Stii, si Biserica avea la un moment-dat vorba "Crede si nu cerceta". Daca Bmw se limita la motoare aspirate, cu 6 cilindri in linie, nu cred ca era pe locul 1 la vanzari in sectorul premium. Gusturile nu se discuta, dar realitatea asta este. Sunt milioane de oameni carora le plac modele BMW actuale, asa urate cum zici tu ca sunt si care, mai mult, chiar dau zeci de mii de euro pe aceste modele. Ca sa vezi!

  • adrian floraru, marţi, 04.12.2012 13:50

    santeti cei mai buni cei de la BMW..............

  • Alex, marţi, 04.12.2012 19:16

    @tzenu_bmw, esti avocatul unui model super sport cu motor mare. Tu ai cumpara un astfel de model? (Model care porbabil ar costa peste 150.000 Euro). Sau vrei doar sa iti satisfaci o fantezie... De altfel una foarte justificata de la un producator care a scos M1.