BMW Seria 2 Coupé primeşte o nouă motorizare diesel: 220d de 190 CP

Publicat marţi, 16.09.2014 11:32 de Sebastian Toma

BMW a înlocuit motorizarea diesel de 2.0 litri din echiparea lui 220d Coupé cu o unitate nouă, care asigură mai mulţi cai putere şi emisii de CO2 de numai 99 de grame pe kilometru.

BMW Seria 2 Coupé va beneficia de o nouă motorizare diesel în ofertă la mai puţin de un an de la lansarea pe piaţă. Constructorul german a înlocuit unitatea de 184 CP din echiparea lui 220d cu un propulsor de generaţie nouă, care asigură 190 CP şi emisii CO2 mai reduse. În plus, noua versiune a lui BMW 220d Coupé are un cuplu maxim mai mare, performanţe mai bune şi un consum mai mic. Faţă de versiunea precedentă, vorbim despre 6 CP în plus, 20 Nm suplimentari, un consum redus cu până la 0.4 litri la sută şi emisii CO2 mai mici cu până la 12 grame pe kilometru.

BMW Seria 2 Coupé - primele imagini oficiale ale fratelui coupe al Seriei 1

Noul propulsor are o termodinamică îmbunătăţită, un carter din aluminiu şi pompă de ulei cu debit variabil. Sistemul de injecţie directă common-rail prezintă injectoare cu solenoizi care operează la 2.000 de bari. În plus, unitatea este mai uşoară cu aproximativ două kilograme faţă de cea pe care o înlocuieşte şi se bucură de un confort acustic sporit şi un comportament îmbunătăţit la pornire al funcţiei Start-Stop. În funcţie de anvelopele şi jantele alese, versiunea 220d a lui Seria 2 Coupé are un consum mixt situat între 4.1 şi 4.4 litri la sută cu transmisia manuală cu şase trepte, pe când versiunea cu transmisie automată a lui BMW 220d Coupé anunţă un consum mixt de 3.8-4.1 litri la sută.

BMW Seria 2 Coupé a intrat în producţie

Aşa arată motorizarea diesel nouă de 2.0 litri şi 190 CP din gama BMW. Înlocuieşte motorul de 184 CP, este mai uşor cu 2 kilograme şi promite mai mult rafinament şi emisii mai scăzute.

Lansarea noului propulsor diesel în gama Seria 2 Coupé marchează debutul unei noi transmisii manuale cu şase trepte în această ofertă. Aceasta se bucură de un set de senzori suplimentari, amplasaţi la nivelul selectorului de viteze şi al arborelui de intrare în transmisie, care transmit unităţii ECU turaţia optimă a motorului pentru o sincronizare a acesteia cu cea a arborelui principal al transmisiei în vederea unei schimbări de treaptă cât mai lină. În plus, inginerii BMW au optimizat şi transmisia automată Steptronic cu opt trepte pentru a beneficia la maximum de resursele noii unităţi diesel din echiparea lui 220d Coupé. Datorită resurselor suplimentare şi a optimizărilor realizate, BMW 220d Coupe accelerează de la 0 la 100 km/h cu 0.1 secunde mai repede, totalizând 7.1 secunde pentru versiunea manuală şi 7.0 secunde pentru versiunea Steptronic cu automată cu opt trepte.

Via BMW

  • Suleyman Cunoscatoru, marţi, 16.09.2014 16:31

    "are un cuplu maxim mai mare, performanţe mai bune şi un consum mai mic" Toate aceste motorizari noi aparute fata de precedentele se incadreaza in citatul de mai sus. Ma bucura foarte mult, dar la fiabilitate nu dau prea bine.

  • A-toate-Stiutoru, marţi, 16.09.2014 20:45

    Pai nu-ti lua asa ceva, cunoscatorule ;) Iti recomand un BMW ursulet ( stii tu: cuplu mai mic, performante mai proaste, consum mai mare; la fiabilitate dau bine !)

  • ShelbyV8, marţi, 16.09.2014 22:45

    Suleyman, cunosti si viitorul? E un motor nou aparut pe piata. De unde stii cat va fi de fiabil?

  • Suleyman Cunoscatoru, miercuri, 17.09.2014 08:49

    Vrei sa-ti dau exemple de la prietenii mei cu BMW si Mercedes, modele mai noi de 2009-2012 pe care au dat peste 50-100.000euro si au schimbat motoarele doar pe cate o masina de 3 ori ? Mi se pare strigator la cer acest lucru.

  • Lache, miercuri, 17.09.2014 22:04

    Au schimbat motoarele de 3 ori pe cate o masina? La masini de peste 50 -100.000 euro? Prietenii tai cu BMW si Mercedes? Mie mi se pare dubios !

  • Suleyman Cunoscatoru, joi, 18.09.2014 15:06

    Este vorba despre MERCEDES GL 320-350 CDI, nu mai stiu exact la nici 100.000km, altul cu X5 3.0sd 286cp la 100.000 si ceva de mii de km s-a spart motorul, etc. De asta eu nu am incredere in aceste motoare fortate. Oricum pe hartie suna bine si sunt foarte eficiente comparativ cu ce se construia acum cativa ani. Si ca modele sunt de nota 10, n-am nimic de reprosat.

  • Lache, vineri, 19.09.2014 08:48

    Sulaiman,oricine poate sparge un motor pana intr-o 100 000 km.Nu conteaza cine a facut masina.Spune-le partzarilor romani cu masini de paste 100 000 de euro,ca ar trebui sa duca masinile la un schimb de ulei din cand in cand.Si nu mai dati vina pe constructori cand voi nu aveti un choir in buzunar pentru un schimb de ulei. Masinile alea au fost luate de noi? La pretul asta ar fi trebuit sa aiba o garantie....Ar trebui sa intelegem ca este demnul urmas al lui @mafia?