BMW Seria 2 Coupé primeşte o nouă motorizare diesel: 220d de 190 CP
BMW a înlocuit motorizarea diesel de 2.0 litri din echiparea lui 220d Coupé cu o unitate nouă, care asigură mai mulţi cai putere şi emisii de CO2 de numai 99 de grame pe kilometru.
BMW Seria 2 Coupé va beneficia de o nouă motorizare diesel în ofertă la mai puţin de un an de la lansarea pe piaţă. Constructorul german a înlocuit unitatea de 184 CP din echiparea lui 220d cu un propulsor de generaţie nouă, care asigură 190 CP şi emisii CO2 mai reduse. În plus, noua versiune a lui BMW 220d Coupé are un cuplu maxim mai mare, performanţe mai bune şi un consum mai mic. Faţă de versiunea precedentă, vorbim despre 6 CP în plus, 20 Nm suplimentari, un consum redus cu până la 0.4 litri la sută şi emisii CO2 mai mici cu până la 12 grame pe kilometru.
BMW Seria 2 Coupé - primele imagini oficiale ale fratelui coupe al Seriei 1
Noul propulsor are o termodinamică îmbunătăţită, un carter din aluminiu şi pompă de ulei cu debit variabil. Sistemul de injecţie directă common-rail prezintă injectoare cu solenoizi care operează la 2.000 de bari. În plus, unitatea este mai uşoară cu aproximativ două kilograme faţă de cea pe care o înlocuieşte şi se bucură de un confort acustic sporit şi un comportament îmbunătăţit la pornire al funcţiei Start-Stop. În funcţie de anvelopele şi jantele alese, versiunea 220d a lui Seria 2 Coupé are un consum mixt situat între 4.1 şi 4.4 litri la sută cu transmisia manuală cu şase trepte, pe când versiunea cu transmisie automată a lui BMW 220d Coupé anunţă un consum mixt de 3.8-4.1 litri la sută.
BMW Seria 2 Coupé a intrat în producţie
Lansarea noului propulsor diesel în gama Seria 2 Coupé marchează debutul unei noi transmisii manuale cu şase trepte în această ofertă. Aceasta se bucură de un set de senzori suplimentari, amplasaţi la nivelul selectorului de viteze şi al arborelui de intrare în transmisie, care transmit unităţii ECU turaţia optimă a motorului pentru o sincronizare a acesteia cu cea a arborelui principal al transmisiei în vederea unei schimbări de treaptă cât mai lină. În plus, inginerii BMW au optimizat şi transmisia automată Steptronic cu opt trepte pentru a beneficia la maximum de resursele noii unităţi diesel din echiparea lui 220d Coupé. Datorită resurselor suplimentare şi a optimizărilor realizate, BMW 220d Coupe accelerează de la 0 la 100 km/h cu 0.1 secunde mai repede, totalizând 7.1 secunde pentru versiunea manuală şi 7.0 secunde pentru versiunea Steptronic cu automată cu opt trepte.
Via BMW
"are un cuplu maxim mai mare, performanţe mai bune şi un consum mai mic" Toate aceste motorizari noi aparute fata de precedentele se incadreaza in citatul de mai sus. Ma bucura foarte mult, dar la fiabilitate nu dau prea bine.