BMW Seria 1, în România de la 25.668 euro cu TVA inclus

Publicat miercuri, 21.09.2011 16:34 de Sebastian Toma

BMW a lansat noul Seria 1 în România. Modelul porneşte de la 25.668 de euro cu TVA inclus în versiunea 116i. Vârful gamei costă 30.814 euro cu TVA inclus.

BMW a lansat noua generaţie Seria 1 pe piaţa din România. Modelul are un preţ de pornire de 25.668 de euro cu TVA inclus şi păstrează arhitectura cu tracţiune spate, unică în segment. Predecesorul său s-a vândut în peste 1.2 milioane de exemplare, ceea ce îi aduce noii generaţii o ştachetă ridicată la un nivel înalt. Cei de la BMW au lucrat cinci ani la acest model şi l-au făcut mai lung, mai lat şi mai mare, fără să-i strice caracterul sportiv. Seria 1 a devenit mai spaţios, iar tehnologia implementată pe acesta nu are precedent în segmentul compact (anumite funcţii).

Spre exemplu, integrarea tehnologiilor BMW Connected Drive permite utilizarea internetului din maşină, dar şi a unor aplicaţii precum Twitter, Facebook şi navigaţie prin Google Maps. Sistemul de navigaţie bazat pe Google Maps poate să înceapă ghidarea de la un traseu stabilit în maşină sau de la un traseu pregătit de pe computerul şoferului. Mai mult decât atât, integrarea funcţiei Panoramio îi permite şoferului să conducă vehiculul până la o destinaţie dintr-o imagine de pe Panoramio. Totodată, şoferul poate să se orienteze din timp cu privire la aspectul locului în care trebuie să ajungă cu ajutorul aplicaţiei Street View, ce permite afişarea imaginilor captate de camerele speciale de la Google la momentul cartografierii unei zone. Odată ce a parcat, şoferul poate să navigheze în continuare spre destinaţie cu ajutorul aplicaţiei LastMile, care îl duce la destinaţie pe jos dacă nu poate parca în apropierea locului în care doreşte să ajungă.

VEZI AICI mai multe detalii despre noua generaţie BMW Seria 1.
 

Seria 1 beneficiază de un sistem de cruise control adaptiv care nu mai foloseşte radarul, ci o cameră video avansată, alături de un sistem de avertizare la coliziune, de avertizare la depăşirea liniei continue şi de avertizare cu privire la interdicţia de a depăşi pe un anumit segment de drum. Toate motoarele din gama BMW Seria 1 prezintă tehnologia BMW TwinPower Turbo şi incorporează în standard pachetul EfficientDynamics. Acest pachet include funcţia Automatic Start-Stop şi modul ECO Pro, ce permit reducerea emisiilor de CO2.

MOTORIZĂRI

NOUL BMW SERIA 1
MOTORIZĂRI 
BENZINĂ DIESEL
116i 118i 120d 118d 116d
CILINDREE 1.598 1.598 1.995 1.995 1.995
PUTERE MAXIMĂ/RPM 136/4.400 170/4.800 184/4.000 143/4.000 116/4.000
CUPLU MAXIM/RPM 220/1.350-4.300 250/1.500-4.500 380/1.750-2.750 320/1.750-2.500 260/1.750-2.500
CONSUM MEDIU (diferă în funcţie de tipul anvelopelor/jantelor)  5.5-5.7  5.8-5.9  4.5-4.6  4.4-4.5  4.3-4.5
0-100 KM/H  8.5  7.4  7.2  8.9  10.
VITEZĂ MAXIMĂ  210  225  228  212 . 200

.
NOUL BMW SERIA 1 - FIŞĂ TEHNICĂ COMPLETĂ ŞI LISTĂ DE PREŢURI

Via | BMW

  • CcC, miercuri, 21.09.2011 23:00
    Nu isi merita banii.

    Partea tehnica e foarte tare. Doar e BMW. Caroseria in schimb e groaznica....stopuri de VW Polo, din fata arata ca o randunica. Prima generatie era mult mai frumoasa,....

  • BMW, joi, 22.09.2011 05:53
    Prietenii suedezi

    Aici sunt deacord cu voi BMW a Dato in bara cu seria 1. După seria 7 E65 a lui Chris Bangle asta e cel mai urat BMW din istorie . In rest BMW e BMW puternic calitativ si un nume greu de invis. Placerea de a conduce e de partea BMW

  • BBLAU, joi, 22.09.2011 09:30

    IN SPATE DACA II PUI SIGLA VW, PACALESTI PE ORICINE

  • edy, joi, 22.09.2011 10:25
    Seria 1

    Nu stiu ce au fost in capu lor cand au scos modelu asta, lumea sigur astepta altceva de la seria 1. Oricum e foarte scump... asta e cert.

  • x, joi, 22.09.2011 11:12
    motoare

    e na ce motoare au. 1.6i e o surpriza placuta de data asta

  • mog, joi, 22.09.2011 14:08
    apropo de 116i

    motorul are turbina? pt ca mi se pare destul de mare cuplul...220nm pt un aspirat. puterea pare de aspirat, cuplul insa nu.

  • ScorpyonVAG, joi, 22.09.2011 17:14
    @

    Este interesant, ca puterea maxima la benzinare este livrata la turatii mult mai scazute, comparativ cu majoritatea motorizarilor pe benzina. Parca ar fi diesel.

  • abc_e?, joi, 22.09.2011 20:02
    Seria 1

    Si de modelul anterior s-a spus ca e nereusit, ca e nu stiu cum, iar apoi parerile s-au schimbat. Blocurile optice din spate seamana cu cele de la Polo, dar vorbim de alte proportii si alt relief. Nu e nevoie de parerile voastre "pertinente", mai ales ca unii din voi n-au invatat sa scrie. Unele masini chiar nu exprima tot in poze, trebuie vazute si atinse ca sa-ti dai seama ce a vrut echipa de design sa urmareasca.