BMW România vinde peste 3000 de maşini second-hand prin serviciul Premium Selection

Publicat vineri, 17.06.2011 11:42 de Bogdan Mirică

BMW lansează în România divizia Premium Selection, care se va ocupa cu comercializarea a peste 3000 de vehicule în condiţii foarte avantajoase de garanţie şi servisare.

BMW caută să revoluţioneze piaţa automobilelor premium second-hand din România cu o nouă divizie de maşini rulate. Botezat BMW Premium Selection, departamentul bavarezilor va oferi spre vânzare, prin intermediul reţelei naţionale de dealeri, peste 3000 de automobile ale constructorului german, care fie fac parte din parcul local, fie sunt maşini de companie, deţinute de BMW AG Germania.

Maşinile ce vor putea fi achiziţionate de publicul autohton au o vechime curpinsă între 6 luni şi cinci ani. BMW Premium Selection vine şi cu un serviciu unic în România, care constă în oferirea unei garanţii de 24 de luni pentru automobilele rulate. Aceasta este completată de lucrări de întreţinere gratuite pentru primele 12 luni sau pentru primii 10.000 de kilometri şi de serviciul de asistenţă rutieră gratuită non-stop.

Toate automobilele scoase la vânzare de BMW Premium Selection pe site-ul diviziei, www.bmw-premiumselection.ro, beneficiază de o verificare completă a tuturor componentelor, de la motor şi tren de rulare, până la cele mai mici detalii, precum operarea torpedoului. La acestea se adaugă istoricul de service ale vehiculului şi verificarea numărului real de kilometri.

BMW Premium Selection completează seria de avantaje cu oferte de buy-back şi trade-in, precum şi cu o ofertă de leasing specială prin BMW Financial Services cu perioada de finanţare de până la cinci ani.

Alexandru Dobre, sales manager BMW Premium Selection, a declarat: "Prin acest proiect ne adresăm clienţilor de modele second-hand care efectuează tranzacţii one-to-one. Este o piaţă cu un potenţial important, numai în perioada ianuarie-aprilie înregistrându-se peste 5800 de tranzacţii de modele BMW. Atuurile noastre vor fi serviciile excepţionale, oferta deosebit de bogată şi încrederea susţinută pe un pachet de garanţii fără egal"

  • ion, vineri, 17.06.2011 11:53
    rusine VAG

    BMW ofera garantie la second-hand cat ofera Volkswagen la masinile noi

  • agoox, vineri, 17.06.2011 13:26
    preturi mari?

    mi se pare mie sau au preturi destul de mari, o diferenta de maxim 5 mii dintre o masina sh si acelasi model nou mi se pare putin, chiar daca masina SH are doar un an. vorbim de masini de peste 30 mii euro.

  • paul, vineri, 17.06.2011 14:44
    balarii

    pai si normal ca ar vinde si la mana III-a, numa sa le vanda, consecintele de a fi producator premium, maj oamenilor nu au nevoie de o masina premium. De fapt orice om de pe planeta poate calatori intr-o masina low cost normala. Astea sunt excese inutile de la producatori premium pt ca exista si o patura de oameni care sa le cumpere, sa vedem pe viitor cati astfel de clienti vor fi. Sunt miliardari in lumea asta care circula in masini ieftine, deci si oameni care "gandesc". Nimeni nu are nevoie de masinile voastre scumpe, de ce nu faceti un produs pe care toata lumea sa il poata utiliza cu placere pentru ca a costat o suma de pe care omul o poate plati si ca e o marca care ii place. Ar deranja pe cineva un bmw cu pret de 10 mii euro nou? Nu cred. Se vor prabusi la un moment dat acesti producatori. Totul are o limita. Rosia din piata de la taraba are acelasi gust cu cea ambalata mai pompos dintr-un supermarket nu? asa si cu masina un moft,

  • blaa..., vineri, 17.06.2011 16:07
    @paul

    nu iti doresc sa afli pe pielea ta care e principala diferenta intre un model premium si un low cost. eu am patit-o si pot sa-i garantez ca un model de la passat in sus face toti banii intr-un accident , modelul low cost era aproape rupt in 2 iar eu nu aveam nici macar o vanataie.pentru unii oameni conteaza si asta...

  • marius, vineri, 17.06.2011 16:56

    exact colegu, Nu se compara siguranta unei masini premium cu restul. EU detin un Audi a4 merg cu 100km in orice conditii, atit ploaie torentiala , cat zapada de cativa cm pe drum. Stau in Brasov deci stiu ce sunt alea conditii nasoale, in skimb colegii cu BMV abia daca ajung la 50km/h :)) de frica sa nu le sare fundul in sant. Lasand gluma la oparte, am avunt un accident ( dauna 6500euro) , stateam pe loc la un pod oferind prioritate unui tir si am fost lovit de un logan combi cu aprox 95 km/h era beat nenorocitul. Daune logan: TOTALED ca in jocul NFS :) tot botul era acordeon cu motor cu tot, parbriz spart, portiere indoite, geamuri crepate, prin bord tot era sarit , pana si un stop sa crepat , bine iteles ca a venit platforma pt el. DAune Audi : aripa spate, porbagaj indoit, fusta din spate, toba lovita, si putin indoit lonjeronul. DAr dupa constatarea politiei am sters-o la drum mai departe in conditii de siguranta ca noua, am mers in continuare cu peste 100km /h.

  • Serd, vineri, 17.06.2011 17:09
    @marius

    Sa stii ca cei de la BMW au un sistem care se numeste X-drive,iti spune ceva?Cica ar fi mai performant decat Quatro,cel putin asa zic cei care se pricep. Acum ce sa zic,nu stiu pe cine sa cred!:))

  • DAN_GRC, vineri, 17.06.2011 17:29

    M-au innebunit unii cu intrebari de genul: tu cum conduci iarna cu tractiune spate?? pai f simplu, cu grija si atentie. " de frica sa nu le sare fundul in sant, ce prosti e astia cu bmw si mercedes" @paul Nu te obliga nimeni sa-ti iei produse premium, iar unii miliardari daca nu au masinisi scumpe au case de 1000 de m patrati de ex, alea la ce folosesc? sau daca nu au masini au elicoptere, sunt multe produse de care te poti lipsi daca nu ai bani, dar o diferenta intre masinile low cost si cele premium exista si nu doar la pret, ca poate nu chiar atat cat este diferenta de pret, adevarat, iar ex cu rosiile din marchet nu se potriveste la masini sau la alte produse de folosinta indelungata, nu poti sa ai si confort, dotari, siguranta, fiabilitate, performante...toate astea cu 10 mii de euro

  • paul, vineri, 17.06.2011 20:29
    @DAN

    asa e dan, nu ma obliga nimeni, mi-am spus punctul de vedere, mi-ar placea sa pot achizitioan o masina buna in banii acestia, imi ajunge un viitor yaris, sau viitor punto twin air, un viitor nissan Note cu 1.2 turbo, si sa aibe GPL vreuna daca posibil. Imi ajunge nivelul asta de confort

  • mars, duminică, 19.06.2011 15:55

    Acuma sa ne intelegem, daca e masina mica asta nu inseamna ca este nesigura si proasta. Exemplu audi a1, seria 1, mini cooper/ S etc. Sincer decat un logan sau renault nou mai bine una nemteasca sh de 6 ani. In primul rand Audiu-l meu nu e quattro(i wish) deci nu ma laud, alta chestie importanta nestiuta de majoritatea Quattro TOrso , 4 matic si inca cateva sisteme nu sunt acelasi lucru cu o simpla tractiune 4x4 cum au DUster, Toyota RAV, Santa Fe, si alte ieftineli care pur si simplu invart degeaba rotile din spate si papa motorina degeaba. 2.Ai auzit foarte prost ca e cel mai bun X-drive, este chiar slab slab. DAca tot vrei sa stii cel mai bun/performant este de ani buni Quattro TOrso pe 1 loc de la audi, apoi de la subaru, apoi mitsubishi, 4Matic Mercedes si ar mai fi catea pana la X-drive. 3. Doar pt Tractiunea fata , X-drive foloseste tehnologie cumparata de la Audi ;) . 4. Tractiunea spate la BMW este intradevar performanta, dar cea mai performanta tractiune spate si in acelasi timp si sigura este cea de Porsche, aici iara discutii :) deoarece au fabrica comuna cu Audi.

  • mars, duminică, 19.06.2011 15:57

    Nu vreau sa fiu inteles gresit, oricand mi-ar placea si un BMW pt ca este o masina frumoasa, buna , fiabila etc. Este aiurea sa facem o comparatie intre AUDI-BMW -Mercedes deoarece tine doar de gustul fiecaruia.

  • paul, luni, 20.06.2011 10:37
    audi nu cel mai bun 4*4

    Din cate stiu, cele mai bune sisteme de tractiune integrala sunt Honda SH-AWD, Nissan Atessa de pe gtr, si Quadra de pe Jeep G cherokee., toate optimizate pentru scopul lor. insa cel cel honda este de departe cel mai interesant.

  • mars, marţi, 21.06.2011 17:05

    4*4 este una quattro este alta nu au nici o legatura una cu alta , la 4x4 pur si simplu se invart de-ampaula toate rotile , pe cand quatro shimba puterea de pe o roata pe alta sau pe mai multe , ori baga putere 80% fata ori 80 spate sunt multe chestii,\. de ex cand bagi blana de pe loc baga tractiune 80% spatele ca si cum ar fi BMW intr-o curba daca dai blana baga 80% roata stinga fata si roata dreapta spate merg pe diagonala depin in ce parte mergi in fine puneti mana si cititi ca daia toata lumea conduce duster logan renaul si peugeot. 4x4 sun doar masini de teren iar cele mai bune sunt Range rover. Repet 4x4 nu este acelasi lucru cu quattro/4motion /x drive si inca cateva( maxim 10 concepte) acestea lucreaza in tandem cu esp-ul.