BMW prezintă conceptul 328 Hommage

Publicat duminică, 22.05.2011 11:58 de Cornel Șocariciu

Pentru a sărbători cei 75 de ani de la lansarea modelului BMW 328, bavarezii au creat o interpretare modernă a acestuia. Botezat 328 Hommage, conceptul dispune de o serie de elemente caracteristice faimosului model din anii '30.

Acum 75 de ani, constructorul german BMW avea să lanseze unul dintre cele mai performante modele ale sale. Vorbim despre BMW 328, o maşină frumoasă, puternică şi uşoară care a reuşit să domine cursele de circuit ale acelor vremuri. Pentru a sărbători aşa cum se cuvine împlinirea celor 75 de ani, oficialii bavarezi vor prezenta weekend-ul acesta în cadrul concursului de eleganţă Villa d'Este din Italia, conceptul BMW 328 Hommage.

La baza acestuia stă conceptul Vision Connected Drive prezentat la Geneva şi reprezintă o interpretare modernă a modelului din anii '30. BMW 328 cântărea 830 de kilograme, iar noul concept s-a axat pe acelaşi principiu al reducerii masei. Mulţumită fibrei de carbon ranforsată cu plastic, 328 Hommage reuşeşte să cântărească doar 780 de kilograme. Un alt element comun îl reprezintă grila tradiţională BMW care a fost desenată vertical.

De asemenea, designerii bavarezi nu au uitat nici de cureluşele din piele de pe capotă, iar la interior, ceasurile digitale ultra-moderne se îmbină perfect cu butoanele clasice de comandă. Sub capota lui BMW 328 Hommage regăsim un propulsor cu şase clindri de 3.0 litri. Puterea sau performanţele nu au fost anunţate, întrucât, 328 Hommage va rămâne doar la stadiul de studiu de design.

Via | BMW

  • jan, duminică, 22.05.2011 13:06
    Si video.

    http://www.bmwblog.com/2011/05/21/video-bmw-328-hommage/

  • Adrianfi, duminică, 22.05.2011 13:37
    Ce e frumos...

    Bmw a scos ceva extraordinar, place si daca nu esti fan Bmw...

  • unckle, duminică, 22.05.2011 15:33

    "Mulţumită fibrei de carbon ranforsată cu plastic" in general fibrele de carbon ranforseaza iar masa elementului este data de o rasina sau plastic .. parerea mea ... dar ce stiu eu :)

  • Ionica, duminică, 22.05.2011 17:53
    Ragalie

    ce draqu e caricatura asta? : ) Au vrut si ei ce a reusit Mercedes sa faca cu sls gullwing.Singura diferenta e ca Mercedes a construit ceva superb, un adevarat omagiu adus modelului din 1954, iesind o masina fenmenala din toate punctele de vedere. Pe cand ragalia asta, cu fatza aia, ce draqu e? Penibil

  • andrey11, duminică, 22.05.2011 22:50
    Bmw

    nu-mi place tonul pe care a spus'o, dar ionica are o oarecare dreptate

  • paul, duminică, 22.05.2011 23:49

    mercedes sls arata ca un kkt, e aceeasi masivitate mercedes, cu un motor care tureaza greoi, destul de grea, si plictisitoare, si spatele ala zici ca-i pt oameni banali, pentru mosi, un cur de rata asa arata. Am vazut jaguar E type acu cateva saptmani, astea sunt masini frumoase, bmw z8 a fost ceva f frumos, un roadster pur adevarat, Mercedes niciodata NU o sa fie sport, nu are ADN de masina sport si nici nu va avea, pentru puristi exista Lotus, Ferari, cateva modele de porsche, honda s2000. si lista poate continua. si 300 sl gullwing cum arata si ce senzatii da comparativ cu AC Cobra Sa nu mai zic de ford GT 40 bye bye mercedes. aia care deseneaza masina si proiecteaza motoarele la mercedes cred ca-s roboti programati, pentru ca e o masina care nu atinge fiorul celor de mai sus in nici un fel

  • @ carcotasii de mai sus, luni, 23.05.2011 00:33

    Si cati de aici aveti BMW sa va dati seama despre ce e vorba? Atunci liniste! "328 Hommage va rămâne doar la stadiul de studiu de design." Scrie clar aici, stiu ca e obligatoriu 10 clase dar nici chiar asa.

  • Serd, luni, 23.05.2011 09:41
    Exceptional!

    Pt. cunoscatori......

  • tomita, luni, 23.05.2011 10:57

    ma zgarie putin la ochi cu farurile alea prea rotunde in liniile acviline ale partii frontale, in rest este un design exceptional. intrepatrunderea liniilor imi da speranta de viitor pt bmw, fata de modele actuale, care fac trecerea de la bangle totusi mult prea greoi. intre ce vad la bmw si ce vad la mercedes, desii evolutii la ambele marci, designul mercedes lasa de dorit