BMW muta testele lui Seria 7 pe hidrogen de pe strada in laborator
In lipsa unei infrastructuri adecvate, BMW renunta la testele de sosea pentru Hydrogen 7 in favoarea testelor de laborator, organizate in conditii controlate si la costuri mai scazute.
Bavarezii de la BMW au decis sa mute testele lui Seria 7 Hydrogen de pe sosea in laboratoarele lor. Motivul pentru care au renuntat cei de la BMW la aceste teste sta in spatele lipsei unei infrastructuri dedicate alimentarii cu hidrogen si a costurilor ridicate de conversie ale noului Seria 7 F01 pentru a deveni apt de programul de teste pe sosea.
Programul de teste cu hidrogen de la BMW pentru Seria 7 a acumulat peste 3.2 milioane de kilometri in mainile a doar 100 de specialisti BMW. Programul de test care a durat doi ani va fi sistat la inceputul anului viitor. Cei de la BMW constientizeaza viitorul tehnologic al masinilor cu hidrogen, dar declara ca nu au primit sprijinul necesar pentru a transforma aceasta tehnologie in realitate pe sosele. Tocmai de aceea, toate testele pentru BMW Hydrogen7 vor fi efectuate in conditii controlate, de laborator. BMW va testa vehiculele respective pe piste dedicate si in laboratoare speciale, iar aceste modele nu vor mai vedea soselele obisnuite ale lumii.
Pentru moment, versiunea alimentata cu hidrogen a lui BMW Seria 7 este prea complexa si prea costisitoare pentru a fi o alternativa viabila la motorizarile diesel sau otto. In comparatie cu o unitate otto, motorul BMW alimentat cu hidrogen este cu 40% mai putin eficient si are nevoie de hidrogen lichid, care necesita sisteme speciale de depozitare si alimentare. Lipsa unei retele publice de alimentare cu hidrogen i-a impiedicat pe cei de la BMW sa realizeze un model mai performant, care sa fie potrivit pentru necesitatile de zi cu zi ale clientilor sai.
Via | Allcarselectric