BMW introduce variante noi de motorizare pentru Seria 2, Seria 4 Cabriolet şi Seria 5
BMW a anunţat oficial introducerea de noi motorizări diesel cu patru cilindri pentru Seria 5 şi variante noi pentru Seria 2, Seria 4 Cabriolet şi Seria 4 GranCoupe.
BMW pregăteşte în fiecare an trei actualizări ale gamei de modele. Aceste noutăţi sunt prezentate în lunile martie, iulie şi noiembrie şi constau în adăugarea de propulsoare noi, dar şi echipamente sau sisteme noi în oferta de modele. Pentru vara acestui an, BMW va extinde gama de motorizări prin prezentarea unei noi generaţii de propulsoare diesel cu patru cilindri dedicate modelului Seria 5, dar şi o serie de variante suplimentare de motorizare pentru Seria 2 Coupe, Seria 4 Cabriolet şi GranCoupe.
BMW Seria 5 va primi o nouă generaţie a propulsorului cu patru cilindri cu tehnologie BMW TwinPower Turbo. Motorul de 2.0 litri va fi regăsit pe modelele 518d, 520d şi 520d xDrive. Pentru modelul 518d, motorul va furniza 150 CP, permitând o acceleraţie de la 0 la 100 km/oră efectuată în 9.1 secunde. Consumul mediu oficial este cuprins între 4.3 şi 4.7 litri/100 km. Pentru modelele 520d şi 520d xDrive, noul motor diesel cu patru cilindri va furniza 190 CP, iar cuplul maxim este de 400 Nm.
BMW Seria 2 Coupe va primi sistem de tracţiune integrală din această vară pentru puternicul model M235i xDrive Coupe. Astfel cei 326 CP produşi de motorul cu şase cilindri vor fi distribuiţi către toate cele patru roţi printr-un sistem de tracţiune integrală inteligent. Puterea este transmisă prin intermediul unei cutii de viteze automată Steptronic cu opt trepte. A doua noutate pentru Seria 2 este introducerea modelului 228i Coupe ce va folosi un motor cu patru cilindri pe benzină ce dezvoltă 245 CP şi 350 Nm. Noul BMW 228i Coupe poate accelera de la 0 la 100 km/oră în 5.7 secunde, iar consumul mediu de carburant este de 6.6 litri/100 km.
Seria 4 Cabriolet va trece şi ea printr-o serie de actualizări, numărul variantelor de motorizare urmând să crească de la cinci la nouă. Apare un nou model entry-level în persoana lui 420i Cabriolet cu motor de 2.0 litri benzină de 184 CP. O variantă nouă va fi modelul 435i Cabriolet cu motor cu şase cilindri în linie ce dezvoltă 306 CP. Acest model va putea fi echipat opţional şi cu transmisie integrală.
Seria 4 Cabriolet va primi şi trei motorizări diesel. BMW 425d Cabriolet va folosi motorul de 2.0 litri cu patru cilindri de 218 CP şi 450 Nm. Performanţele acestui model sunt de 7.3 secunde pentru sprintul de la 0 la 100 km/oră, iar consumul mediu de motorină va fi de 5.2 litri/100 km. Un alt model nou ce îşi va va face loc în gama modelului cabrio este 430d Cabriolet cu motor de 258 CP şi 560 Nm, echipat standard cu transmisie Steptronic cu opt trepte. Pentru cei care îşi doresc un cabrio diesel performant cu tracţiune integrală din această vară va fi disponibil şi modelul 435d xDrive. Supraalimentarea în mai multe etape şi injecţia directă common-rail cu piezoinjectoare încorporate în motor îi oferă acestuia o putere maximă de 313 CP şi un cuplu maxim de 630 Nm.
Aceleaşi variante de motorizări vor fi grefate şi pe modelul Seria 4 GranCoupe, gama acestuia îmbogăţindu-se cu variantele 420i, 435i, 430d şi 435d, toate fiind disponibile şi cu tracţiune integrală xDrive.
Din vara anului 2014, transmisia automată Steptronic cu opt trepte va fi disponibilă pentru modele din gamele BMW Seria 1, Seria 2, Seria 3, Seria 4 şi Seria 5. BMW a mai anunţat că sistemul de navigaţie Business şi radioul Professional primesc din această vară generaţii noi cu performanţe şi grafică îmbunătăţite. Ambele sisteme au o nouă unitate de control cu performanţe de gestiune superioare. Astfel, streamingul audio prin Bluetooth va fi disponibil în automobil prin integrarea dispozitivelor mobile, precum şi prin servicii suplimentare BMW ConnectedDrive.